2020-05-17, 22:48
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Han har själv valt att vara en offentlig person och hans inkomster bygger på det. Vare sig det gäller boxning, träning, pasta eller farmen. Att plötsligt vilja ha ett stängt privatliv funkar inte. Personer som uttryckligen hela livet vill leva privat är en annan sak. I andra sammanhang gör Paolo allt för att få medial uppmärksamhet. Då får man vara beredd även när man inte vill ha den.
Detta är en korrekt analys. Vill bara tillföra att han själv publicerade sexköpet offentligt, både på sociala medier och genom intervjun i TV4.
Citera
2020-05-17, 22:48
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Han vet knappast något om hennes väg hit, så där föll den källan.

Okej trollet, du verkar inte ens bemöda dig att läsa på. Så hejdå.
Citera
2020-05-17, 22:49
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Skulle ha blivit betydligt billigare att bjuda på en middag och byta flickvän stup i kvarten.

Hans exfru måste vara rasande. Inte nog med att han har raderat sin egen karriär. Han har raderat även hennes - och det under dessa Corona-tider.. Plus barnens framtida arv.

Hon måste förbanna sig att hon stannade kvar som VD i hans firma.

Det är alltid knepigt att samarbeta med folk som saknar omdöme.

Jag har för mig att han har en son i femtonårs åldern. Undrar om PR reflekterat över hur kul det ska bli för honom att träffa kompisarna
vet inte om han har fler barn
Citera
2020-05-17, 22:49
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Taxijobben är helt döa pga Corona. Har du inte sett tidningsartiklar om chaufförer som har protesterat för att de inte tjänar några pengar, men inte får ta del av statens Corona-kassa?

Haha ok. Jag tog taxi som exempel för att någon tidigare skrev att det är vad Paolo kommer sluta som. Andemeningen är att han kommer göra en klassresa nedåt. Pizzabagare, rörmokare...välj vad du vill.
Citera
2020-05-17, 22:50
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
De har en halvtimme var men de får nog en exakt tid så de löser varandra. När gubben innan PR gick ut så stod nog PR där och väntade i trapphuset. Om han innan PR var lite impotent så tog det hela halvtimmen, kanske hon inte hann duscha innan det var PRs tur? Lakanen måste vara de samma för hon kan ju inte tvätta hur mycket som helst. Sedan när PR gick ut (Oduschad med flera andra mäns sperma på kroppen) så stod nästa torsk och väntade på sin tur utanför.

Jag spekulerar nu med en viss äckel-fascination. Lite som att titta på en skräckfilm med blod och annat hemskt.

I Finland fungerar det ungefär så här. En tjej hyr en lägenhet där hon säljer sig. Hon har 1-2 kunder om dagen, 200 eur per timme. Förtjänsten 5000 -10000 eur i handen i månaden. Uppskattningsvis betalar hon rätt hög hyra, kanske 1500-2000 eur. Sen blir det några hundringar i resor.
Citera
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Undrar om hans liv blivit lika förstört ifall han snattat -vilket är ungefär samma straffskala. Ett bötesbrott och alla blir helt galna? Om det nu skall vara lag på sexköp se då till Att ha kloka straff.

https://www.nmtsverige.se/faq/vad-ar-prostitution-och-vad-sager-lagen

https://www.jamstalldhetsmyndigheten.se/nyhet/sexkopslagen-fran-kontroversiell-lag-till-internationell-modell

Ja det är bara att läsa!
Citera
Medlem
goosehunters avatar
Till Paolo vill jag hälsa - sitt lugnt i båten Palle, den här skiten blåser över. Gör inget dumt, för fan. Krutröken lägger sig snart. Vänsterpacket som rullar dig i tjära o fjädrar just nu tycker att du ska dö för allas synder. Du ska straffas för alla mäns oförrätter. Du har blivit syndabocken dom söker. Och eftersom du är paolo roberto så ska du givetvis straffas extra hårt.

Men när importerat smuts misshandlar, våldtar och mördar sina flickvänner, då håller dom käften och skriver ingenting. Ingen dubbelmoral alls.

Män som knullar lyxhoror bryr jag mig ingenting om. Angår väl fan inte mig. Och ingen feministjävel heller.

Män som knullar utsatta kvinnor som med våld o hot tvingas sälja sin kropp är däremot svin. Jag tycker det Paolo gjort är helt åt helvete. Men man behöver väl för fan inte ta ifrån honom hela hans liv.
Citera
2020-05-17, 22:51
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.expressen.se/nyheter/ex-polismastaren-har-polis-anmalt-for-oaktsam-valdtakt/

En pensionerad polismästare har polisanmält Paolo Roberto för oaktsam våldtäkt.
Citera
2020-05-17, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Okej trollet, du verkar inte ens bemöda dig att läsa på. Så hejdå.

Det där borde du ta till dig själv. Finns inget som helst som tyder på att Paolo har koll på hennes bakgrund så han kan inte vara något vittne om det. Intervjun syftade till att uttrycka lite PK-floskler som damage control men den har ingen substans alls.
Citera
2020-05-17, 22:52
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja hon kanske tror att du tycker om henne och att det var av kärlek. Den kärlek som hon har fått en skev bild av.

Trams, kallar du fylleragg för kärlek? Försök inte snacka bort detta. Ingen skillnad mellan fylleknull o sexköp.
Citera
2020-05-17, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
möjligt jag tror dock på ett självmord inom en 6-månadersperiod, när frugan lämnat och omfattningen av detta haveri har fått "sjunka in" ordentligt och fått puttrat till sig som en finare italiensk gryta ska.

Han hade ingen "fruga" utan en 25årig träningspartner. De hade inte varit tillsammans särskilt länge så om Elin försvinner tror jag inte Paolo bryr sig nämnvärt om.

Däremot bryr han sig säkert om att businessen går åt helvete. Det kan svida rejält.
Citera
2020-05-17, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Till Paolo vill jag hälsa - sitt lugnt i båten Palle, den här skiten blåser över. Gör inget dumt, för fan. Krutröken lägger sig snart. Vänsterpacket som rullar dig i tjära o fjädrar just nu tycker att du ska dö för allas synder. Du ska straffas för alla mäns oförrätter. Du har blivit syndabocken dom söker. Och eftersom du är paolo roberto så ska du givetvis straffas extra hårt.

Men när importerat smuts misshandlar, våldtar och mördar sina flickvänner, då håller dom käften och skriver ingenting. Ingen dubbelmoral alls.

Män som knullar lyxhoror bryr jag mig ingenting om. Angår väl fan inte mig. Och ingen feministjävel heller.

Män som knullar utsatta kvinnor som med våld o hot tvingas sälja sin kropp är däremot svin. Jag tycker det Paolo gjort är helt åt helvete. Men man behöver väl för fan inte ta ifrån honom hela hans liv.

Det är inget som tyder på att kvinnan PR haft samlag med blivit tvingad till det. Det är ett antagande som ingen har verifierat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in