Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-05-17, 22:39
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
världshistoriens dyraste sexköp?

Hehe det finns betydligt rikare och mäktigare personer som fått betalat betydligt större summor när kuken vunnit över intellektet. Paolo har inte mycket att förlora.
Citera
2020-05-17, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Ja, det var en invändning mot påståendet att vänstern står på rätt sida.
Du kanske borde ta din tid och läsa klart ett inlägg innan du trycker på "citera" knappen? En liten läxa som jag hoppas du kan ta med dig till nästa gång...

Citat:
Ursprungligen postat av miami82
Det är indikativt på hur moraliskt förfallna vi är när Högersidan, som egentligen bör stå för upprätthållandet av kärnfamiljen och en konservativ syn på sex, skriker och gapar: "sEx KöP sKa VaRa LaGlIgT" eller "InGeN sKaDaS". Medans de radikala vänsterdrönarna är på rätt sida av debatten - av TOTAL fel anledning

Det märks att ingen riktigt fattat varför denna olyckliga händelse är oetisk och oförsvarbar
Citera
2020-05-17, 22:40
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
världshistoriens dyraste sexköp?

Nja det kan nog finnas värre men dyrt blev det
Citera
2020-05-17, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Någon som smakat på Paolos produkter?
De som säljs i butik alltså .

Är de goda?

Jag har inte provat de i butik men antar att de skulle ha blivit försäljningssuccéer nu om de hade fått vara kvar. Massor av människor skulle vilja prova.
Citera
2020-05-17, 22:42
Medlem
Citat:
Ja fast notan är nog inte färdigställd än heller ska du se

Spelar ingen roll, kommer ändå inte i närheten av de dyraste sexköpen.
Citera
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Dom 40 miljoner du citerar avser så vitt jag förstår Everoffs omsättning det är på den summan Paolo har provision. Ser man på hans bolag så kan man gissa att han under de tre kommande åren i vart fall riskerar mellan 10-15 miljoner. En dyr halvtimme

Det är nog en korrekt uppskattning, räknade lite på det innan och på en tre till femårsperiod borde det bli 10-20 miljoner kr.
Citera
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Jag har inte provat de i butik men antar att de skulle ha blivit försäljningssuccéer nu om de hade fått vara kvar. Massor av människor skulle vilja prova.

Ja, för sjutton, nu blir man ju nyfiken på hans sås.
Citera
2020-05-17, 22:43
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Källa på att hon tvingades hit?

Hans egna intervju. Han säger själv att det inte är,så trevligt för henne att vara här.

Om du kryper ut från under stenen så kanske du kan lösa dig till saker om prostituerade från utlandet.
Citera
Medlem
Verkisto2s avatar
Tror vi behöver få en intervju med kvinnan, hon som PR köpte sex av. Hon kan förklara vad som egentligen hände i den där lägenheten, vilka sexakter ägnade sig PR åt och vem är hon egentligen?

Mer än två dygn efter tillslaget vet vi mycket lite om henne.

Bilderna som cirkulerat är falska.

Det är oklart vilket land hon kommer från. Moldavien, Bulgarien och Polen har nämnts.

Det finns uppgifter i tråden om att hon efter debaklet med PR och de andra tio gubbarna åkte till Jönköping, men var finns hon nu? Skulle tro hon är kvar i landet
Citera
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Verkligen sjukt då detta borde vara en helt privat sak som berör Paolo och hans sambo men folks dubbelmoral och hyckleri är stort. Kungen klarade sig utmärkt men honom kunde media inte ge sig på förstås.

Han har själv valt att vara en offentlig person och hans inkomster bygger på det. Vare sig det gäller boxning, träning, pasta eller farmen. Att plötsligt vilja ha ett stängt privatliv funkar inte. Personer som uttryckligen hela livet vill leva privat är en annan sak. I andra sammanhang gör Paolo allt för att få medial uppmärksamhet. Då får man vara beredd även när man inte vill ha den.
Citera
2020-05-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Har stått i tråden att det var en lägenhet på 30 kvadrat vilket bör betyda en liten etta

Har även stått att lägenheter har utgjort ett bordell som har huserat flera sex försäljare.

Frågan var ställd som en tankeställare för postaren, på de grunder att det kanske inte var 11 st som stod i kö för att få knulla denna vackra tös. Utan att lägenheten utgjordes av flera lägenheter.
Att du sedan har svarat att det har stått i tråden att lägenheten var på 30 kvm. gör ju enbart att ditt inlägg är av noll relevans angående att kunna ge ett svar på min fråga.
Källkritiken är på sätt inte uppnådd för att kunna ge mig ett tillfredsställande svar.
Citera
2020-05-17, 22:44
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Någon som smakat på Paolos produkter?
De som säljs i butik alltså .

Är de goda?

(Jag blir ju nyfiken på hans sås.)

Du är tre dagar sen, säljs de ens utanför Stockholm?

Jag har aldrig sett de själv. Eller så är man bara inte brydd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in