2020-05-17, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Sami och Lennie fick en perfekt "bränna" medan Jasmine var så dum att hon tog en extra omgång när det redan såg bra ut. Inte nog med det har hon blivit fläckig nu också.
Tänker hon någonsin efter innan hon gör saker?
ABOLUT INTE! Gåshår menade hon sitt eget hår: sitter på en dum gås! 🤣🤣🤣🤣
2020-05-17, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
ska du inte upprepa det en gång till? Det är roligt att du är så dum i huvudet att du inte fattar att den som är mest PK och passar bäst på familjeliv här är du. Du klarar inte av att någon har andra åsikter än dig och uttrycker det provocerande så du måste hänga ut personen för det för att den inte lyder dig och slutar skriva sina åsikter. Varför är du anonym när du skriver dina åsikter? Skulle du må bra av att bli uthängd här? Du kan skicka dina uppgifter i pm till mig så får vi se om du kan stå för vad du skriver också.

om du kör en liten googling så hade du hittat vem jag är på 5 röda men du kanske inte är så duktigt på den biten? jag är offentlig både på instagram twitter snapchat så jag behöver inte hängas ut hittar du mig inte är det ditt problem
2020-05-17, 21:26
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Äckligt mycket Lennie stöd nu i BB supportgrupp på Fakebook.

Det raderas rätt friskt med och anmälningarna haglar.

GO GO SAMI BOY
Förvånade ändå med tanke på att Sami leder rätt stort i omröstningen där, men tror fler Lennie fans som är benägna att hetsa för honom bara. De känner sig osäkra.

Glöm inte att rösta på Sami!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
så "Deltagarna får se olika avsnitt från säsong" blev alltså 1 avsnitt?

Jag undrar samma!! Hoppas dock fortsatt på att det blir ett avsnitt till, hopplöst optimistisk som jag är.
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Citat:

Funderade på samma sak..
2020-05-17, 21:29
Medlem
mscatzys avatar
Citat:

De är inte mycket för att hålla vad de lovar den här säsongen.
2020-05-17, 21:30
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Sami och Lennie fick en perfekt "bränna" medan Jasmine var så dum att hon tog en extra omgång när det redan såg bra ut. Inte nog med det har hon blivit fläckig nu också.
Tänker hon någonsin innan hon gör saker?

Hahaha jag gillar henne. Lite knasig
Medlem
Meen..ge dem ett avsnitt till....Det är för fan sista kvällen...
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Tänker hon någonsin innan hon gör saker?
Nej Hon är så urbota korkad att hon tror att det bara blir bättre och bättre. Hon verkar heller inte fatta att när man är så pass ljus som hon är så räcker det med en väldigt subtil touch av färg för att få till ett fräscht och somrigt utseende. Det hon har gjort nu är så fult att det krampar i magen när jag ser henne!
2020-05-17, 21:31
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nej Hon är så urbota korkad att hon tror att det bara blir bättre och bättre. Hon verkar heller inte fatta att när man är så pass ljus som hon är så räcker det med en väldigt subtil touch av färg för att få till ett fräscht och somrigt utseende. Det hon har gjort nu är så fult att det krampar i magen när jag ser henne!

Hon har inte fattat att "less is more"
2020-05-17, 21:32
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Så sant min käre vän.
Julia är den enda värdiga vinnaren av årets PK-förpestade säsong, men eftersom hon tyvärr åkte lägger jag mina röster på den minst ovärdige som överraskande nog inte myglats ut av fyran. Nämligen SAMI.

Har även engagerat min pappa och min morbror, så sex röster på Sami från släkten Gnome.

Så härligt att den fjollige lille kakelalbanen inte kom vidare, det värmer mitt hjärta. Om nu bara Sami snyter millen framför näsan på den skuttande ryggradslöse klyktattaren och den blonderade vrålapan så är min lycka så stor den kan bli utan Julia.

MVH/Gnomegirl.

låter mer som du vart ett sorgligt fan av sparkcykel-björne redan från början. varför skulle du annars försöka få till mer röster från din släkt? och man skattar på vinsten btw så du får nog inget av björne
2020-05-17, 21:32
Medlem
HAHA, BB vill att dom ska tappa det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in