Citat:
Ursprungligen postat av
Suckmesideways
fast ändå 15 m skillnad. stor skillnad skulle jag säga. Vid dekorima så var det mycket upplyst tack vare spotlights.
Ja, jag skulle nog säga att avståndet 15 m är tillräcklig för att mycket kan hända. O lägg därtill med en lite överförfriskad person som har fokus på annat. Så visst är det möjligt att AB har missat den man som ställer sig i "porten".
Det är förövrigt här som jag tror att NF ser AB. Inte alls längre upp Sveavägen.
Sen att NF säger sig se mannen i skyltfönstret La Carterie, ja, det är ju därför att det är NF som följer efter paret söderut.
Slutligen, så ser man på bilden
https://i.ibb.co/t4G1wSB/Bankomat.jpg den reklampelare som om man läser IM's vittnesmål, så tycker han sig se att det pågår någon slags aktivitet just vid den här reklamskylten. Även så nämner IM till sina medpassagerare*, att det kommer att få bevittna en väskryckning men istället så är det gm som kommer upp bakom paret och knäpper OP.
*Jag får det ändock som att medpassagerarna inte har full fokus. Det verkar ju missa händelseförloppet? Vilket hade varit värdefullt om det inte hade gjort det. Då hade vi säkerligen fått fler detaljer.