2020-05-17, 20:09
Medlem
Det har inte sedan grupperingarna blev tydliga i BB varit frågan om individuella prestationer. Rosa rummet mot Rainbow och (emellanåt) övriga i det andra rummet har varit styrande i omröstningar under programmets gång. Det har tydligt verifierats i samtliga omröstningar att det varit en duell grupp mot grupp... så även nu, eller kanske i synnerhet nu, när vi ser hur grupper som ex "pink room united" mobiliserar sig.
Jag hoppas därför att alla ni som gillar Sami , Julia och Glasman ska spela med utgångspunkt för dom förutsättningar som finns. SAMI är min favorit sedan start och jag hoppas att han ska ta hem det här pga sin unika personlighet. En röst på Jassa kan bli en röst på "Pink room" ... så...
RÖSTA PÅ SAMI !
2020-05-17, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Då stödjer jag narkotikabrott x4
Det spelar föga roll vad de skriver, det tåget har redan gått, och kvar står Nasal Lennies små äckliga fans på perongen med brallorna nere vid anklarna.
Patetiska desperata försök att smutskasta den enda värdiga vinnaren Sami.

Sådana skriverier får enbart folk som tvekat på vem de skall ge sin röst att rösta på Sami, så egentligen borde man tacka dem för det utmärkta valarbetet.

Usch så lågt av dem. När detta är över kommer Lennie och Sami få veta detta, och jag har inte sett Lennie säga ifrån när Mergim, Antonia och Amilia har betett sig illa tidigare, men efter att Lennie nu har blivit så god vän med Sami och får veta hur deras sätt nu för att kampanja för Lennie har gått till, kommer han säkert säga ifrån och bli såå ledsen att de 3 han trodde var vänner har snackat så illa om Sami. Vilket kommer göra att dessa 3 inte längre har Lennie som vän.
2020-05-17, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Äh, det där är så despo så det blir liksom tarvligt larvigt. Sami är hög på livet som nykter, och jävlar vad han är stark och det är så inihelvitta svårt för folk ontheotherside att fatta. Småbarnsfasoner.

Sami är ett föredöme, som vi är stolta över! Vad har lenniepojken gjort? Hånglat med amilia och sen har han skyggat runt i BBhusets kök och bara gliiiidit och låtit en homofobisk Mergim kladda på honom. Usch.
Lennie verkar vara ett runkobjekt för småpojkar som Mergim Och Zingos som spammar i tråden, sådana småpojkar som inte hittat sin egna sexualitet ännu, de söker en fadersfigur i killar som Lennie, en man som närmar sig 40 år, klär och beter sig som en 15 åring och är villig att kramas och gulla med småpojkarna.
Det är dessa små gossar som i desperation smutskastar andra i tron för egen vinning, men historien har ju upprepade gånger visat att det i regel får direkt motsatt effekt, likt vår regerings smutskastning och utfrysning av SD, det blev ju inte heller vad man väntat sig, och samma gäller SAMI, han har enbart fördelar utav smutskastningskampanjen.
2020-05-17, 20:14
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
som sagt bb tar slut imorgon folk vet vart jag står (sami ska vinna) men nu skiter jag i detta jag tar en för mina bröder härinne ses väl om en vecka (eller längre?) antar jag

@bbsepolisen p

horan får skylla sig själv när hon hänger ut jessica vågar hon inte hänga ut jocke eller cluee tro???

Tack för alla detta! Jag tror hon kommer få många överraskningar under detta år
2020-05-17, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Fy fan vad vidrig människa du är som doxxar någon. Hoppas du själv blir doxxad någongång så du själv får känna av konsekvenserna. Bara på grund av att man skrivit lite skit på internet. Nej fy fan, stäng av skärmen istället för att vara så jävla kränkt

Den kränkta här är du, lilla gumman. Detta är flashback. Klarar du inte av det så finns familjeliv.
2020-05-17, 20:16
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
De övriga då?

Lite ströröster på ett par hundra.
2020-05-17, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Usch så lågt av dem. När detta är över kommer Lennie och Sami få veta detta, och jag har inte sett Lennie säga ifrån när Mergim, Antonia och Amilia har betett sig illa tidigare, men efter att Lennie nu har blivit så god vän med Sami och får veta hur deras sätt nu för att kampanja för Lennie har gått till, kommer han säkert säga ifrån och bli såå ledsen att de 3 han trodde var vänner har snackat så illa om Sami. Vilket kommer göra att dessa 3 inte längre har Lennie som vän.
Man kan ju alltid hoppas, dock är Lennie så jääääävla konflikträdd så säger Någon till honom att vara deras vän så är han helt enkelt det, han vågar icke säga ifrån, så jäääävla illa Fake Muslimen betedde sig inne i huset framförallt mot kvinnor, och vad gjorde/sade Lennie? just det INGENTING.
Han är totalt ryggradslös, och förmodligen med ett handslag likt en blöt disktrasa.
2020-05-17, 20:37
Medlem
BlackBookss avatar
Äckligt mycket Lennie stöd nu i BB supportgrupp på Fakebook.

Det raderas rätt friskt med och anmälningarna haglar.

GO GO SAMI BOY
2020-05-17, 20:37
Medlem
Tappade själv lusten när Glas åkte men tittade vidare för att jag gillade Sami och Julia. När Jullan åkte blev jag oerhört störd eftersom jag tycker att hon verkligen var en stor del av behållningen. Nu är det bara Sami kvar och han får mitt fortsatta stöd.
2020-05-17, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Äckligt mycket Lennie stöd nu i BB supportgrupp på Fakebook.

Det raderas rätt friskt med och anmälningarna haglar.

GO GO SAMI BOY
Jo men vem fan använder facebook år 2020. Bara massa boomers och jag har svårt att se att de har någon form av majoritet. Bara massa fjortisar som tittar på detta program nu för tiden
2020-05-17, 20:43
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Har du ingen jävla skam i kroppen?
Här på flashback hänger vi knappt ut människor som kan ha begått brott men du hänger ut någon som skrivit skit om deltagare i ett tv-program? Hoppas verkligen du möter samma öde någon gång. Det här fick mig att lägga alla mina röster på Lennie och ska övertala alla i min närhet att göra likadant. Så där gör man inte.
Så du straffar Sami och Jassa pga en anonym användares inlägg på FB? Rimligt.

OnT: kul att se deltagarna titta på ett gammalt avsnitt.
2020-05-17, 20:44
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Jo men vem fan använder facebook år 2020. Bara massa boomers och jag har svårt att se att de har någon form av majoritet. Bara massa fjortisar som tittar på detta program nu för tiden

Hmm tack för ditt svar. Du placeras nu i kö Din plats är nr 45332.....

Vad gör du i denna tråden om du inte glor på BB??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in