2020-05-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Hon är helt one of a kind! När man tror att det inte kan komma nåt dummare ur hennes mun så levererar hon igen och igen och igen. Helt otroligt!
Helt sjukt! Hon levererar ändå mycket skratt, det får man ändå ge henne. Även om vi givetvis skrattar ÅT henne.
2020-05-17, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jag har skrattat så tårarna sprutar här... Kan inte hon få göra en egen också? Om att plocka bär och ha gåshår? PLEASE BB!!!!
Haha!!! Ja, snälla! Den här söndagen blev rätt så bra. Är det någon mer än jag som har den där melodin i huvudet?
2020-05-17, 18:44
Medlem
Rösta på Jasmine om ni vill jävlas med Amilia ordentligt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingos
Om folk vill jävlas med Amilia så röstar man på Jasmine
Ja! Jag har redan röstat på henne. Jag hoppas hon vinner bara för att se Amilias psykbryt. Vägrar att titta på hennes instagram så någon får gärna filma och lägga upp
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Kan någon vänlig själ förklara för en som inte vet hur spelbolag funkar när de sätter oddsen. Får de löpande information om resultat från produktionen eller sitter de och gissar eller hur fungerar det?

De stora bolagen jobbar som vilket analytiskt institut som sätter exempelvis aktiekurser. Historik, förväntningar, public opinions etc. Och naturligtvis kryddat med kontakter när källor. När det exempelvis handlar om sport så verkar de tidigt få info om skador, transfereringar etc, och den informationen får man endast av någon som står laget väldigt, väldigt nära.

Du har ju extremt bra analytiska verktyg dessutom. Minns en film som byggde på verkligheten där ett NFL lag gick endast på datorsimulerimg och specifika analyser om hur man lägger upp ett träningspass eller att man till exempel sket i att träna ett par dagar innan match. Laget kom till semifinal bara på ren analys.

Dessa verktyg använder man även för BB. Det räcker med en undersökning på 2000 själar för att det skall räknas som signifikant. Gäller även laboratorietester för att gå vidare.
Men oddset på Sami gentemot Lennie är onaturligt lågt därför är min gissning att någon har golat. Bettingsajter hatar att förlora pengar så har något info kommit fram fel vägar sättet man ett orimligt lågt odds på Sami och tar in förlusten på framförallt Lennie med ett högt odds.
Ligger en kennel begraven här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Hörde att det här, på flashback,* finns en massa människor som stöttar Sami Jacobsson för vinst i BB (du verkar höra till den gruppen) så jag bestämde mig för att skapa ett konto här för att träffa mina likar.
Hittar inte riktigt det flöde jag väntat mig. Ser att kommentarsfältet huvudsakligen fokuserar på de deltagare i BB som åkt ut och om de som står i final tillsammans med Sami.*
Jag hoppas i alla fall att Sami ska ta hem vinsten för att han är en genuin, empatisk, intelligent, charmig och klok* ”social underdog”… och vem faan stöttar inte en underdog med dom personlighetsdragen?

Du har hamnat helt rätt! Tyvärr en massa troll och infiltratörer som stormat in i tråden för att få verkligheten att se annorlunda ut bara. Man får skrolla förbi dem.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-17 kl. 18:49.
2020-05-17, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt sjukt! Hon levererar ändå mycket skratt, det får man ändå ge henne. Även om vi givetvis skrattar ÅT henne.
Jag skrattade i början men nu blöder bara mina öron när jag hör henne
2020-05-17, 18:47
Medlem
Eagle35s avatar
Jag har alltid pratat om att tv4 produktionen och sagt att allting är skumt och riggat hänt så mycket den här säsongen så vem som helst borde se det. Många av er höll inte med har även nämnt spelbolagen samarbetar med produktionen och allt är riggat hahaha ser nu hur ni börjar öppna ögonen mer 😂 jag har haft rätt i allting som hänt och ni tror ni är så smarta men jag börjar se hur ni darrar hahaha. Jasmine är i final med deras hjälp och bli inte förvånade om hon vinner har redan börjat se att ni att ni klagar på oddsen hahaha vill inte se er sen skriva BB är riggat imorgon 😂

Godkväll 😁
Medlem
Citat:
Om folk vill jävlas med Amilia så röstar man på Jasmine

Absolut inte! Det är samma sak som att rösta på Lennie ju så din matematik går inte ihop.
(Misstänker dock att du räknar fel med flit.)

Alla röster på Sami!!
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-17 kl. 18:50.
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Rösta på Jasmine om ni vill jävlas med Amilia ordentligt
Är ju en bortkastad röst. Som att rösta på Kalle Anka-partier i valet.

Rösta på Sami.
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tyvärr så tror jag att det blir en ångestperiod, brukar vara så efter stora idrottsevenemang för mig. Dessutom har jag dessutom följt detta slaviskt sedan dag tre. Man borde ha hållt sig till kvällarna när jag ser tillbaka på det. Men det blev ju omöjligt. När jag går in i något så blir det ofta helhjärtat om det så gäller min XBOX, idrott, serier eller liknande. Jag blir helt enkelt besatt. Pheew. Jag hoppas att favoriterna som Jullan, Glasman och Sami kan vara riktigt aktiva på deras sociala kanaler nu när jag skall skaffa Instagram. Kan bli ett inhopp på Amilia och möjligen Mergim bara av ren nyfikenhet och en dos skitsnack man kan garva lite illvilligt av.

Ja, tomheten kommer vara påfallande.
Inte minst att jag kommer sakna ett par av de som skriver här i tråden. Det brukar bli "POFF" så är alla borta.
2020-05-17, 18:50
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Börjar redan känna ångest..precis som du hade jag från början bara tänkt kolla på kvällarna men eftersom jag redan hade c-more och va sjukskriven så blev det 24/7...Hade en period när jag försökte dra ner på det..gick bra ngr dgr Skaffade Instagram pga BB...följer redan Sami, Glasman och givetvis Julia..Följer fler men kommer nog att avfölja efteråt...Lovade Herpesvårtan att sluta följa Amilia..kommer att göra det efter jag kollat hennes reaktion när Sami vinner Hoppas jag slipper äta upp det

Fasen känner med dig. Hoppas att den här tråden lever vidare ett tag till efter måndagen så vi kan fortfarande fajtas lite hur det än går. Sedan skaffar jag Instagram imorgon. Har HBO och Netflix sedan tidigare som kan avlasta lite. Men fasen man slog ju på Tv:n 8 på morgonen och hade den på hela dagen. Man kan ju inte börja dagen med HBO eller en bok. Så vete sjutton, den första tiden blir stenhård.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in