2020-05-17, 17:19
Medlem
Röst på Sampa lagd såklart
2020-05-17, 17:20
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Jo dom fik brev huset ska vära som da dom kom ind. Lite småligt af bigbrother. Dom burda se film og äta . Sista tiden.

Mm fruktansvärt mycket begärt att man ska hålla lite iordning runt sig😉

Använd disk framme, saker överallt på golvet osv. Hade inte orkat se det ens...
2020-05-17, 17:21
Medlem
Jag hoppas Jasmine tar hem vinsten imorgon
2020-05-17, 17:23
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
😂
Kan garantera dig att det inte är lugnt med lobotomiLenny imorgon när han förlorar!
Då har han ju fullständigt skämt ut sig totalt i 100 dagar, helt i onödan!
Till råga på allt måste ju den hjärndöda idioten börja hoppa, skutta och skrika i sitt vardagsliv också, som han började göra efter en månad i huset annars inser ju alla hans grundrurade "fans" vilken gigantisk jävla bluff dumjäveln är!😁
Haha men jag KAN inte fatta att ni Sami-fans här stör er så mycket på hans hoppande 🤣 säger ju en hel del.
Ni gnäller ju på allt alla gör medan Sami kommer undan och hyllas. Kan ni inte komma med något annat för att han ska vinna eller vad är det? 😅
Sami sa ju väldigt klart och tydligt att han, Lennie och Mergim kommit varandra väldigt nära och han hoppas att de kommer träffas ute.

Lennie ska känna sig stolt! Han är en snäll och fin person. Det verkar även Sami vara.
2020-05-17, 17:25
Medlem
Jasmine förtjänar att vinna. Gullig, snygg, och framförallt den smartaste av alla deltagarna i år.
2020-05-17, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingos
Ja hon leder ju stort på strawpollen
2020-05-17, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha men jag KAN inte fatta att ni Sami-fans här stör er så mycket på hans hoppande 🤣 säger ju en hel del.
Ni gnäller ju på allt alla gör medan Sami kommer undan och hyllas. Kan ni inte komma med något annat för att han ska vinna eller vad är det? 😅
Sami sa ju väldigt klart och tydligt att han, Lennie och Mergim kommit varandra väldigt nära och han hoppas att de kommer träffas ute.

Lennie ska känna sig stolt! Han är en snäll och fin person. Det verkar även Sami vara.
Lenny ska enbart skämmas!
Han är en genomkorkad och falsk person med Sveriges fulaste frilla dessutom. 😉
2020-05-17, 17:26
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingos
Ja hon är ju originaldeltagare tillskillnad från Lennie. Men det är en onödig röst.
Bättre att lägga rösten på Sami då Jasse/Martin kommer hänga med honom och varandra utanför.
2020-05-17, 17:27
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Blattebruden, som hon kallade sig själv, bytte ungefär tre meningar med Lennie. Vi förstår att hennes lillhjärna blev kvar i Serbien efter sex månader i deras uppsamlingsläger.

Hon har gått ut med att Sami inte vinner och hade en teori som hon inte ville dela med sig av.
Hon var typ 99.8% säker på att Sami inte kommer vinna.
Detta gick hon ut med för några dagar sedan och sa kom ihåg vart ni hörde det först.
2020-05-17, 17:27
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jo sant. Fan, tror du man kommer känna tomhet när det här tar slut imorrn? Har varit så tidigare säsonger för mig Men skönt på ett sätt faktiskt.

Tyvärr så tror jag att det blir en ångestperiod, brukar vara så efter stora idrottsevenemang för mig. Dessutom har jag dessutom följt detta slaviskt sedan dag tre. Man borde ha hållt sig till kvällarna när jag ser tillbaka på det. Men det blev ju omöjligt. När jag går in i något så blir det ofta helhjärtat om det så gäller min XBOX, idrott, serier eller liknande. Jag blir helt enkelt besatt. Pheew. Jag hoppas att favoriterna som Jullan, Glasman och Sami kan vara riktigt aktiva på deras sociala kanaler nu när jag skall skaffa Instagram. Kan bli ett inhopp på Amilia och möjligen Mergim bara av ren nyfikenhet och en dos skitsnack man kan garva lite illvilligt av.
2020-05-17, 17:28
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Lenny ska enbart skämmas!
Han är en genomkorkad och falsk person med Sveriges fulaste frilla dessutom. 😉
Haha tråkigt att du känner så.
Jag säger tvärtom. Genomsnäll, omtänksam, äkta och faktiskt himla snygg i den frillan.
Men alla kan ju inte gilla alla så 😉
2020-05-17, 17:28
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Ja hon är ju originaldeltagare tillskillnad från Lennie. Men det är en onödig röst.
Bättre att lägga rösten på Sami då Jasse/Martin kommer hänga med honom och varandra utanför.

Vad yrar du om? Sami kommer inte att hänga med eller bli nära vän med Jass/Martin. Det kan jag garantera dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in