Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Det är väldigt svårt att förstå vad du skriver. för det är så osammanhängande och du blandar Paolo Roberto och coronaviruset på något märkligt sätt. Nej Paolo är inte en terrorist, om det var det du frågade.
Ta hand om dig och sköt om dig!
Tack! För mej handlar det om att förstå vad som hände utan att rabiat döma Paolo enligt falska bevis. Självklart var det idiotiskt att göra vad han gjort i Sverige men att läsa hur du och andra förvränger fakta stör mej som respekterar kvinnor och inte ideologier.
Jag ser, försök att tänka, att Paolo hamnat i samma fack som Zlatan. 2 framgångsrika grabbar som visade på att importen av deras familjen var fin reklam för Sverige.
Så gör dom något oväntat, sviker etablissemanget och direkt krossas Zlatans staty i Mamö och Paolo kastas till soptunnan för att han nu är en svikare mot deras agenda, den svenska modellen. (Där även virus jakten är unik vilket du borde veta som flitig skribent).
Zlatan PK-medias stolthet, gick över till fienden Hammarby och Paolo följde inte svensklagen om sexköp på olika villkor. Nu utlöstes Synd-Syndromet häxjakt mot Paolo.
Den som är utnyttjad är PK-folket i tråden och utanför som nu samlas i drevet till att hugga PR och de som tycker det inte var så livsfarligt utan bara en dumdum grej utan våld. Uppblåst till 2020 i top då PR miste den charmiga oskulden hos pöbeln, haha.
Vakthundar kan bitas och män vara idiotiska, var finns nyheten om inte i dolt agenda som utnyttjar damen som gjorde och kommer att fortsätta göra det hon kom till Sverige för att göra.
Halicken är regeringen som gjort det möjligt i Sverige! Så tycker jag och dömer ingen.
Jag håller med Strindberg som sa att "det är synd om människan". Vi är alla idioter mer eller mindre. Var god och titta på Nyheterna i olika utländska TV-kanaler. Hej då och tvätta dina händer!