2020-05-17, 03:15
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Jag tycker det är jättesvårt att välja vem jag ska rösta på till vinnare, alla 3 som är kvar har många bra och dåliga sidor. Kan bli så att jag struntar i att rösta helt och så låter jag er övriga bestämma haha
Om du röstar på Sami får du 100 spänn av mig!
2020-05-17, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Om du röstar på Sami får du 100 spänn av mig!

Hur många hundralappar har du?
2020-05-17, 03:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Ja verkligen empatiskt att sagga ner Jullans säng med allt som kroppen kan erbjuda att släppa ut. Känns mer som extatiskt än empatiskt. Hennes tugg och talanger tilltalar nog mest henne själv.
Åh! Vänta! Lyssna här! Glöm inte när hon empatiskt struntar i att tvätta händerna efter att hon torkat rumpan ren från bajs, för att sedan krydda matlagningen eller chipsskålen lite extra med sina besudlade händer!
2020-05-17, 06:13
Medlem
Vilka är i final? Något intressant man missat? Har inte kollat sen Julia åkte ut
2020-05-17, 07:50
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Vilka är i final? Något intressant man missat? Har inte kollat sen Julia åkte ut
Sami, lennie och jasmine.
Mergim åkte ut i fredags.
Har knappt tittat de sista veckorna, händer inget. De verkar få se endel klipp, fått besök av tidigare deltagare, lite tävlingar om jag vet inte vad... skönt att finalen är imorgon! Cmore redan uppsagt
2020-05-17, 08:01
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Varför sover Lennie på soffbordet och Jasmine köksbordet?

Lite wild and crazy såhär mot slutet av säsongen. Det spårar ur fullständigt!
2020-05-17, 08:23
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
"Ami" förtjänade det fingret. Hennes härskarteknik och spydiga attityd när de satt i annexet visade återigen vilken narcissist hon är. Hon vill ju inte ens försöka lyssna på vad andra har att säga, utan det är hela tiden jag jag jag.

Har aldrig sagt att hon inte skulle förtjäna det utan om Jassas sätt att alltid hantera situationen till jag jag jag.
2020-05-17, 08:32
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Åh! Vänta! Lyssna här! Glöm inte när hon empatiskt struntar i att tvätta händerna efter att hon torkat rumpan ren från bajs, för att sedan krydda matlagningen eller chipsskålen lite extra med sina besudlade händer!

Exakt så. Nejdå den äckelkänslan kommer jag tyvärr ha svårt att släppa.
Kvinnan ligger och äter på snabbsprutan i veckor och skiter i andra i rummet när hon stönar och ojar sig till den grad att Sami måste sova i annexet i ett par dagar. Hon "förtjänar" alla fingrar som finns även hon.
2020-05-17, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Skulle kunna tänka mig att hans ex Anna kommer vara där för då lär han nog spendera tiden med henne.

Snälla Anna om du läser här..hämta Lennie på måndag och kör honom direkt till Sundsvall!!!!
2020-05-17, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Jag litar på dej!

Absolut 😁
2020-05-17, 09:20
Medlem
Förmiddag

Väckning

Batterimannen kommer tillbaka

Tittarhälsningar: Alla deltagare får hälsningar från sina fans

Lunch

Säsongens sista Arkivskåp

Eftermiddag/Kväll

Spraytan

Deltagarna får se olika avsnitt från säsongen som varit!
2020-05-17, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Tråkigt att det här gänget inte får en särskilt värdig final och att de inte verkar medvetna om det själva heller. Det kanske blir så automatisk men känns i slutändan som ett ganska skönt gäng som man i alla fall tycker är värdiga mer än den tråkiga avslutningen som det kommer bli. Om man jämför med hur det var på finalerna 2011-2012 så blir det ett väldigt antiklimax.
Det här "sköna gänget" får exakt den final dom är värda!
Ingen som åkt ut förutom Julia, har förtjänat att ens komma in i den så kallade "studion"!

Bara ge Sami hans miljon, slit ut dom två kvarvarande idioterna genom nån sidoutgång och jämna skiten till marken med 4 feta bulldozers.

Sen strö enorma mängder salt över platsen, och givetvis låta påven deklarera att marken där huset stod är för evigt förbannad i kyrkans namn.
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-17 kl. 09:42.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in