Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-17, 02:33
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zirconium2020
Speciellt ömkligt efter hans ständiga quasifascistiska träningspeppande och dagliga exhibitionistiska instagram porr.

Kan vara nyttigt för honom att komma ner från sina höga hästar ett tag.

Han är ett barn i en manskropp. Även stark ADHD-utstrålning.
Citera
2020-05-17, 02:34
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Uppenbarligen valde hon det, vad är det du inte greppar?
Du har alltså kalla fakta som styrker att detta är självvalt och organiserat av tjejen själv? Ja i så fall ber jag om ursäkt för att jag har missat detta i flödet. Mycket info som rullar nu
Citera
2020-05-17, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Han kan bara hålla käften istället.

Ja jag tror också det hade varit bättre men han hade kanske varit rökt ändå. Han är inte en riktig invandrare som Soran som kom undan med våldtäkt genom att tiga så för Paolos del hade det nog inte funkat.
Citera
2020-05-17, 02:35
Medlem
MikeHanlons avatar
[quote=moshes|71613611]
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Bravo II!

Så klart är PR skadad men jag är högst tveksam till att han själv faktiskt anser att han är störd, snarare tror jag han hävde ur sig både det och annat som en del i rollspelet.
Han är empatistörd, empatistörningar brukar grundas innan två års ålder, om jag inte minns fel.[/QUOTE
ja empatin och medkänsla är självklart brister som man finner hos de flesta brottslingar.
P.R kan ha förvärvat bristen /skadan genom slag i skallen vid boxningen eller också har han uppfostrats med våld och bestraffningar av empatilösa närstående,
han antyder ju detta.
Så det är säkert en insikt han kommit fram till. Vilket ändå är ett plus.
Inte alla sexköpare har rannsakat sig själva, och de lever i förnekelse
har inte insett att sexköp är ett bevis på en stor känslomässig brist hos sexköparen.

Om han är empatistörd (personlighetsstörd) har han intr rannsakat sig själv. Det han kallar att "äga" situationen är ett försök att manipulera omgivningen - det personlighetsstörda gör.
Citera
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Måste vara bättre än att sitta utanför ICA med en mugg. 1500 för 4 sekunder med Paolo är rena fyndet.
Du skulle ta den analt av Paolo hellre än att sitta med en mugg utanför Ica? Jag är inte säker själv...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Du har alltså kalla fakta som styrker att detta är självvalt och organiserat av tjejen själv? Ja i så fall ber jag om ursäkt för att jag har missat detta i flödet. Mycket info som rullar nu

Ingenting tyder på något annat, dina fantasier räknas inte som fakta.
Citera
2020-05-17, 02:36
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Ja jag tror också det hade varit bättre men han hade kanske varit rökt ändå. Han är inte en riktig invandrare som Soran som kom undan med våldtäkt genom att tiga så för Paolos del hade det nog inte funkat.

Sedan blev väl dock friad? Paolo blev tagen på bar gärning, vilket gör situationen lite annorlunda.
Citera
2020-05-17, 02:36
Medlem
Citat:
Ja, kanske PTSD efter att han sparkade ner oskyldiga människor i Stockholm på 80-talet.
Du menar när han la grunden för sin karriär inom media?
Citera
2020-05-17, 02:37
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taenok
Du menar när han la grunden för sin karriär inom media?

Ja precis så.
Citera
Bannlyst
Jävlar vad alla feminister och svenska tjejer går hårt åt Paolo Roberto nu.
Att Wilma 17 år fick huvudet kapat av en kurd och att han knullade på hennes 15-åriga kompis när Wilma låg och lyssnade är tydligen inte lika intressant.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Tog han ner den? Det var synd.

Alla klagade för att han obekymrat gav tummen upp och tränade vidare som om ingenting hänt.

Sånt går inte i vår protestantiskt puritanskt stöpta kultur heller. Det kallas väl feminism nuförtiden.
Citera
2020-05-17, 02:39
Medlem
Citat:
Sedan blev väl dock friad? Paolo blev tagen på bar gärning, vilket gör situationen lite annorlunda.

Det fanns gott om bevis mot Soran för åtminstone sexofredande men riktiga invandrare som begår grövre saker har större chans att klara sig än Paolo med Italienskt ursprung. Paolo står helt enkelt lite lägre i hiarkin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in