Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-17, 02:28
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taenok
Ja, stackarn, vem vet vad han har varit med om och vilka trauman han bär med sig.

Ja, kanske PTSD efter att han sparkade ner oskyldiga människor i Stockholm på 80-talet.
Citera
2020-05-17, 02:28
Medlem
[quote=Lava|71613478]Bravo II!

Så klart är PR skadad men jag är högst tveksam till att han själv faktiskt anser att han är störd, snarare tror jag han hävde ur sig både det och annat som en del i rollspelet.
Han är empatistörd, empatistörningar brukar grundas innan två års ålder, om jag inte minns fel.[/QUOTE
ja empatin och medkänsla är självklart brister som man finner hos de flesta brottslingar.
P.R kan ha förvärvat bristen /skadan genom slag i skallen vid boxningen eller också har han uppfostrats med våld och bestraffningar av empatilösa närstående,
han antyder ju detta.
Så det är säkert en insikt han kommit fram till. Vilket ändå är ett plus.
Inte alla sexköpare har rannsakat sig själva, och de lever i förnekelse
har inte insett att sexköp är ett bevis på en stor känslomässig brist hos sexköparen.
Citera
2020-05-17, 02:30
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
1. Du är okunnig, rikedomarna i fattiga länder är mycket mer ojämnt fördelade än i Sverige så det finns många rika överallt. Om hon eller hennes familj var rika när hon bodde där vet vi däremot inget om så sluta påstå saker du inte ar koll på.

2. Varför ska hon ringa från Bukarest, det finns internet.

3. Varför skulle hon säga att hon ska sälja sex när hon gör sin bokning, det verkar korkat.
Varför ska hon åka till Sverige och sälja sex för 1500 kr/knull när det finns rika människor i Rumänien som borde kunna betala en mer rimlig summa.
Citera
2020-05-17, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
T.om. hans texter på instagram får honom att framstå som en pajas. Självskadebeteende hit och dit. Det är en man som tröttnat på sin flickvän och ville knulla någon annan för pengar. Idioten hade inte ens vett att åka utomlands och göra det utan risk för razzia.

Han bor i det sjuka landet Sverige och då måste man säga sånt skit för att klara sig. Det är Sverige det är fel på och inte Paolo.
Citera
2020-05-17, 02:31
Medlem
Citat:
T.om. hans texter på instagram får honom att framstå som en pajas. Självskadebeteende hit och dit. Det är en man som tröttnat på sin flickvän och ville knulla någon annan för pengar. Idioten hade inte ens vett att åka utomlands och göra det utan risk för razzia.

Kan man resa utomlands då i dessa tider? Själv har jag knappt vågat lämna min bostad på några månader.

Den senaste bilden där han gör tummen upp tycker jag var bra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Varför ska hon åka till Sverige och sälja sex för 1500 kr/knull när det finns rika människor i Rumänien som borde kunna betala en mer rimlig summa.

Uppenbarligen valde hon det, vad är det du inte greppar?
Citera
Medlem
Citat:
Han ångrar bara att han åkte dit. Att han nu kryper till korset och tjuter offentligt är bara patetiskt att se.

Speciellt ömkligt efter hans ständiga quasifascistiska träningspeppande och dagliga exhibitionistiska instagram porr.

Kan vara nyttigt för honom att komma ner från sina höga hästar ett tag.
Citera
Medlem
Citat:
Han bor i det sjuka landet Sverige och då måste man säga sånt skit för att klara sig. Det är Sverige det är fel på och inte Paolo.

Nja, det där är en felbedömning från Paolos sida. Han klarade ju sig knappast från drevet för han sa de där sakerna. Snarare blir mobben ännu blodtörstigare.
Citera
2020-05-17, 02:32
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:

Han kan bara hålla käften istället.
Citera
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zibelius
Massmördaren Breivik fick inte bråkdelen av spott och galla på sig för sitt avskyärda brott.
Ursäkta men vad fan skrev du precis?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Kan man resa utomlands då i dessa tider? Själv har jag knappt vågat lämna min bostad på några månader.

Den senaste bilden där han gör tummen upp tycker jag var bra.

Den han tagit ner för att alla klagade?
Citera
2020-05-17, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zirconium2020
Den han tagit ner för att alla klagade?

Tog han ner den? Det var synd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto