2020-05-17, 01:46
Medlem
Novotars avatar
Vilket jävla sjukt destruktivt förhållande. Spyr på Wilmas bönande snack om o om igen, det tar aldrig slut. Hon gör sig själv till en liten våt fläck, kan fatta hans attityd på ett vis. Jag hade blivit galen! Det blev han också han blev en mördare. En riktigt ”schizo” relation, båda två. Klart han föraktar henne och till slut slog det slint- fullkomligt. Hon sjönk djupare o djupare då han verbalt ”slog” ner henne gång på gång samtidigt ”jag älskar dig baby” Tror hon sa a hon bär på hans barn, fast för alltid i denna galenskap. End of story.
Citera
2020-05-17, 01:48
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Vilket jävla sjukt destruktivt förhållande. Spyr på Wilmas bönande snack om o om igen, det tar aldrig slut. Hon gör sig själv till en liten våt fläck, kan fatta hans attityd på ett vis. Jag hade blivit galen! Det blev han också han blev en mördare. En riktigt ”schizo” relation, båda två. Klart han föraktar henne och till slut slog det slint- fullkomligt. Hon sjönk djupare o djupare då han verbalt ”slog” ner henne gång på gång samtidigt ”jag älskar dig baby” Tror hon sa a hon bär på hans barn, fast för alltid i denna galenskap. End of story.
sjukt endå¨att hon gjorde abort
Citera
2020-05-17, 01:59
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
sjukt endå¨att hon gjorde abort
Varför?
Citera
2020-05-17, 02:04
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Varför?
synd om fostret
Citera
2020-05-17, 02:05
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
synd om fostret
Hur tror du det hade varit för det fostret om det blivit till ett barn? Ett barn som nu skulle fått leva med att dess pappa brutalt mördat och styckat dess mamma?

Nej, det var bra att hon gjorde abort.
Citera
2020-05-17, 02:07
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Hur tror du det hade varit för det fostret om det blivit till ett barn? Ett barn som nu skulle fått leva med att dess pappa brutalt mördat och styckat dess mamma?

Nej, det var bra att hon gjorde abort.
Detta hadde nog inte hänt.
Citera
2020-05-17, 02:10
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Detta hadde nog inte hänt.
Hur i helvete skulle ett barn gjort att den situationen fick en bättre utkomst? Fattar du inte att ett barn hade påfrestat deras relation ytterligare och snarare ökat risken för att något allvarligt skulle hända?

Äh whatever, orka argumentera med pro-life-idioter.
Citera
2020-05-17, 02:12
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endrom92
Ja han är född MUSLIM! Vilket tjöt det var om religion. Det står ju i ett av förhören från någon av Wilmas vän eller anhöriga att han Konverterat till kristendomen. Vet inte vilken sida då jag läst varenda mening från hela fupen!
¨Men ändå stog det i FUPen att Wilma hade tankar om att konvertera till Islam
Citera
2020-05-17, 02:18
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
¨Men ändå stog det i FUPen att Wilma hade tankar om att konvertera till Islam
Nej, det gjorde det inte. Det står i FUP att Wilma hade tankar på att konvertera, men det nämns aldrig vilken religion. Tvärtom nämns det flera gånger att man inte vet vilken religion hon avsåg.
Citera
2020-05-17, 02:19
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Hur i helvete skulle ett barn gjort att den situationen fick en bättre utkomst? Fattar du inte att ett barn hade påfrestat deras relation ytterligare och snarare ökat risken för att något allvarligt skulle hända?

Äh whatever, orka argumentera med pro-life-idioter.
Tänkte bara att ett barn kunde lappat ihop deras förhållande, men icke.
Citera
2020-05-17, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Tidigare i tråden stod det om ett saknat överkast. Nu kollade jag upp detta i FUP. Mamman säger i förhör: "Jag tittade under sängen och tyckte där låg mycket kläder och annat och sängen var inte bäddad och det nya rosa färgade överkastet saknades. Täcket i sängen låg "ihopkorvat " (s. 564).
Det är alltså bara ett överkast det handlar om, men det låg inte på sängen när mamman var i lägenheten på söndagen. Då var det saknat. Vid något tillfälle har han alltså bäddat sängen med kuddar och överkast. Frågan är om täcket var något som redan låg i garderoben sedan innan, typ extratäcke, och han har gjort sig av med det täcke de använde för att sova med (eftersom han t ex rullat in W i det, eller lagt henne på det), eller om han av okänd anledning lagt täcket i garderoben under väskan. Lutar åt den första förklaringen här.

Funderar på det där jag med.
Överkastet var enligt mamman borta när hon var där sönd. 3 dagar efter sista livstecken från Wilma. När polis fotat lägenheten är det tbka, men otvättat (utan de rosa kuddarna).
Begriper inte varför han lagt tbka det?? Han har ju uppenbart tagit bort de av en anledning som vi nu känner till en del utav iaf. Men att sen lägga tbka det? Högst oklart när det varit i kontakt med blod och lik. Nåt måste han ju sett på det med blotta ögat med tanke på vad bluestand bilderna visade??
Ett täcke i samma beiga färg som lakarn syns tillsammans med en kudde (örngott) i samma färg ligga ihopkorvat på soffan på bilder från lägenheten. Så han har nog tagit det från sängen vilket förklarar varför täcke saknades i sängen.
Täcket som Wilma' s huvud "vilade på" i garderoben kanske bara var ett extra, eller så var det hennes. Täcke ,gosedjur och en skylt med "Tishko".... man undrar.
Citera
2020-05-17, 02:21
Medlem
Citat:
Tänkte bara att ett barn kunde lappat ihop deras förhållande, men icke.
Lol detta är aldrig sant. De som tror det förlänger bara smärtan. Det slutar alltid i alkoholism, skiljsmässa efter några år, våld, etc.

Om man har ett ohälsosamt förhållande före graviditeten kommer det bara förvärras efter födseln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in