2020-05-16, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
I klänningen?
Begriper inte ett enda ord.😳😳😳😳
2020-05-16, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
En kombination tror jag, förut tog det lång tid att läsa ifatt typ tre timmars sändning, nu går det på nån minut.
Det är ju exakt samma här, 2/3 har dragit, först me amilia, resten med Julia. Nu är det 20 st sami lovers kvar, o man får va tacksam om det kommer ett inlägg i timmen! Innan hann man Aldrig läsa ikapp efter jobb, nu tar det 2 minuter!
2020-05-16, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Jasmine ser verkligen ut som Prinsessan i Legenden om Zelda.
https://i.pinimg.com/originals/f9/23/f3/f923f3019540df645328c468ffb1c76e.jpg
Fan, vilka underbara spel det var!
Speciellt dom första på original Nintendo. 😁

Sami vinner.
2020-05-16, 22:34
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Fan, vilka underbara spel det var!
Speciellt dom första på original Nintendo. 😁

Sami vinner.
Zelda på Nintendo Underbara som sagt.

Lyxigt att de har en pool i år i huset.
2020-05-16, 22:40
Medlem
Citat:
De flesta är nog överens om att hon ridit en räkmacka. Första gången hon sitter löst ryker hon, likadant som Anty. Någon större fanclub finns inte där och om några månader är de glömda då deras häng är inga lojala individer. När nästa skitstövel dyker upp är de där istället. Varje människa med någon sans minns hur äckligt de snackade ner andra från dag två och det fortsatte till Stapelfeldt rök.

Lennie är deras häng och tystnad är medhåll. Förhoppningsvis är han bara en osäker själ, men det är inget någon vet, det enda vi vet genom hans släkt är han är annorlunda på utsidan och gillar fistfuck.

Sjukt att jag för första gången får höra BB låten utan en gnällig röst från en pojke som har gjort någon sorts "resa". Att han skulle förändras på 95 dagar är "kiss my ass" tror inte en sekund på det.

Sami har tidigt porträtteras som hin håle men Glasman slog det tidigt i spillror tillsammans med Jullan.
En väldigt annorlunda människa som efter att jag såg "Raggardjävlar" förändrde min syn på honom helt. Och jag som absolut inte gillade honom i början alls och hoppades på ett tidigt utträde.

Ni hoppas jag och tror stenhårt att han tar hem hela skiten. My two cents, vänner.
Väldigt väldigt bra Two cents, en ren fröjd att läsa och håller med dig i allt.
Tycker produktionen, under hela säsongen favoriserar Amilia å det grövsta och när hon åkte blev Lenny så uppenbart deras Golden boy.
Och Sami deras konstanta hackkyckling som vinklades mera negativt i avsnitten, i mina ögon iaf?
2020-05-16, 22:40
Medlem
Citat:
De flesta är nog överens om att hon ridit en räkmacka. Första gången hon sitter löst ryker hon, likadant som Anty. Någon större fanclub finns inte där och om några månader är de glömda då deras häng är inga lojala individer. När nästa skitstövel dyker upp är de där istället. Varje människa med någon sans minns hur äckligt de snackade ner andra från dag två och det fortsatte till Stapelfeldt rök.

Lennie är deras häng och tystnad är medhåll. Förhoppningsvis är han bara en osäker själ, men det är inget någon vet, det enda vi vet genom hans släkt är han är annorlunda på utsidan och gillar fistfuck.

Sjukt att jag för första gången får höra BB låten utan en gnällig röst från en pojke som har gjort någon sorts "resa". Att han skulle förändras på 95 dagar är "kiss my ass" tror inte en sekund på det.

Sami har tidigt porträtteras som hin håle men Glasman slog det tidigt i spillror tillsammans med Jullan.
En väldigt annorlunda människa som efter att jag såg "Raggardjävlar" förändrde min syn på honom helt. Och jag som absolut inte gillade honom i början alls och hoppades på ett tidigt utträde.

Ni hoppas jag och tror stenhårt att han tar hem hela skiten. My two cents, vänner.

Att höra årets BB låt utan Mergim känns otroligt skönt.
Jag hade inte en aning om vem Sami var innan detta, är det värt att se raggarjävlar?
Sami har varit min vinnare sen han vaknade upp ur koman han hade de första dagarna.
Hade hellre sett Jullan i final istället för Jassa.
2020-05-16, 22:41
Bannlyst
Om TV4 nu tänker satsa på en säsong till, varför tjatar deltagarna om att huset ska ändå rivas när det är slut?
2020-05-16, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Om TV4 nu tänker satsa på en säsong till, varför tjatar deltagarna om att huset ska ändå rivas när det är slut?

Har hört att det ska jämnas med marken och att det ska byggas lägenheter.
2020-05-16, 22:44
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Alltså jag gillar er båda, vårtan och du. Men nä sluta upp med det där genast ni båda! Hon skiter fullständigt i vad ni tycker om henne eller varför ni följer henne, för hon tjänar stålar på varenda följare oavsett, bara ni klickat på den där följknappen så rasslar google statistics-siffrorna in möney till henne...och själv skulle jag n ä v e r b ä v e r ge henne en sekin. Ryyys!
Luuuugn K, hon blockade mig för flera veckor sedan
2020-05-16, 22:47
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Att höra årets BB låt utan Mergim känns otroligt skönt.
Jag hade inte en aning om vem Sami var innan detta, är det värt att se raggarjävlar?
Sami har varit min vinnare sen han vaknade upp ur koman han hade de första dagarna.
Hade hellre sett Jullan i final istället för Jassa.

Tycker definitivt att du skall se den dokumentären. Man får en ganska bra bild av resan killen har gjort.
Överhuvudtaget är den intressant för att visa ett Sverige som är helt annorlunda utanför storstäderna.
2020-05-16, 22:50
Medlem
Gallagherss avatar
Vad får man ut efter vinstskatt? 600k?
2020-05-16, 22:51
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det är ju exakt samma här, 2/3 har dragit, först me amilia, resten med Julia. Nu är det 20 st sami lovers kvar, o man får va tacksam om det kommer ett inlägg i timmen! Innan hann man Aldrig läsa ikapp efter jobb, nu tar det 2 minuter!

Börja inte lipa som Suggan nu. Jag kan avslöja något för dig.
Antalet inlägg sjunker även på sportsajter när lag börjar droppa av slutspelet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in