Citat:
Ursprungligen postat av
likebananas
De flesta är nog överens om att hon ridit en räkmacka. Första gången hon sitter löst ryker hon, likadant som Anty. Någon större fanclub finns inte där och om några månader är de glömda då deras häng är inga lojala individer. När nästa skitstövel dyker upp är de där istället. Varje människa med någon sans minns hur äckligt de snackade ner andra från dag två och det fortsatte till Stapelfeldt rök.
Lennie är deras häng och tystnad är medhåll. Förhoppningsvis är han bara en osäker själ, men det är inget någon vet, det enda vi vet genom hans släkt är han är annorlunda på utsidan och gillar fistfuck.
Sjukt att jag för första gången får höra BB låten utan en gnällig röst från en pojke som har gjort någon sorts "resa". Att han skulle förändras på 95 dagar är "kiss my ass" tror inte en sekund på det.
Sami har tidigt porträtteras som hin håle men Glasman slog det tidigt i spillror tillsammans med Jullan.
En väldigt annorlunda människa som efter att jag såg "Raggardjävlar" förändrde min syn på honom helt. Och jag som absolut inte gillade honom i början alls och hoppades på ett tidigt utträde.
Ni hoppas jag och tror stenhårt att han tar hem hela skiten. My two cents, vänner.
Väldigt väldigt bra Two cents, en ren fröjd att läsa och håller med dig i allt.
Tycker produktionen, under hela säsongen favoriserar Amilia å det grövsta och när hon åkte blev Lenny så uppenbart deras Golden boy.
Och Sami deras konstanta hackkyckling som vinklades mera negativt i avsnitten, i mina ögon iaf?