2020-05-16, 22:23
Medlem
Jeg tror ikke man skal trekke inn alle mulige slags medhjelpere. JRU kan ha vist seg å ha gjort TH en kjempebjørnetjeneste. Med kryptorigget. Og senere har TH tabbet seg ut på aller verste og mest avslørende vis. Selv. Helt på egen hånd.

Som Holden har sagt, på kløktig vis, til THs forsvar.
"Til Dagbladet sier Holden at klienten ikke har digital kunnskap til å gjennomføre det han står siktet for - heller ikke til å innhente bistand til det."
https://www.dagbladet.no/nyheter/avviser-polititeori-kan-ikke-nok-om-data/72423505

På en eller annen måte har TH gjennomført dette selv. Muligens har han lurt, eller presset, eller truet noen vitner til å lyve for han. Om livsbevisene. Men det er ingen andre som har drept AEH, eller fraktet vekk noe lik.
Citera
2020-05-16, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svakrose
Men var ikke dette snakk om en spesiell konferanse om kryptovaluta?

Nei, bla kryptovaluta. Ikke en konferanse om kun kryptovaluta.
Men som nevnt så er dette udokumenterte påstander og ikke noe å diskutere i evigheter
Citera
2020-05-16, 22:26
Bannlyst
Citat:
Tror du at dette er noe MPU kan ha gjort uten RU og TH?

Vanskelig å sin hvordan det kan ha foregått. Men jeg ser for meg da at TH er bakmannen, og at han har snakket med Robin, som igjen har kontakt med sin bror Mads. Om TH og Mads har hatt kontakt er jeg usikker på. Kanskje Robin har tatt seg av det med data, og så har Mads skaffet torpedoer. Men blir bare antakelser. Føler ihvetrfall at Mads kan ha noe med dette å gjøre også. Mulig at det har vært en mellommann her også mellom Robin og TH sånn etterhvert. VE? At ikke TH har luftet planer sånn direkte til Robin, men kanskje via VE, vet ikke.
Citera
2020-05-16, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg tror ikke man skal trekke inn alle mulige slags medhjelpere. JRU kan ha vist seg å ha gjort TH en kjempebjørnetjeneste. Med kryptorigget. Og senere har TH tabbet seg ut på aller verste og mest avslørende vis. Selv. Helt på egen hånd.

Som Holden har sagt, på kløktig vis, til THs forsvar.
"Til Dagbladet sier Holden at klienten ikke har digital kunnskap til å gjennomføre det han står siktet for - heller ikke til å innhente bistand til det."
https://www.dagbladet.no/nyheter/avviser-polititeori-kan-ikke-nok-om-data/72423505

På en eller annen måte har TH gjennomført dette selv. Muligens har han lurt, eller presset, eller truet noen vitner til å lyve for han. Om livsbevisene. Men det er ingen andre som har drept AEH, eller fraktet vekk noe lik.

Jeg følger det du skriver.

Men kan det tenkes at denne T*m F*ssd*l kan ha hatt en rolle? Det får vi kanskje aldri vite, men det er mistenkelig at han tok livet sitt kort tid etter at AEFH forsvant. (Kan det være at han ikke tok livet sitt, men ble drept?)
Citera
2020-05-16, 22:29
Medlem
Citat:

Men kan det tenkes at denne T*m F*ssd*l kan ha hatt en rolle? Det får vi kanskje aldri vite, men det er mistenkelig at han tok livet sitt kort tid etter at AEFH forsvant. (Kan det være at han ikke tok livet sitt, men ble drept?)

At krigsveteraner tar livet sitt er nesten mer normalt enn unormalt.
Citera
2020-05-16, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Nei, bla kryptovaluta. Ikke en konferanse om kun kryptovaluta.
Men som nevnt så er dette udokumenterte påstander og ikke noe å diskutere i evigheter

Udokumentert? Jøss. Det er mange opplysninger som har versert i denne tråden nærmest som sannheter, uten at de er bekreftet.
Citera
2020-05-16, 22:31
Medlem
Citat:
Udokumentert? Jøss. Det er mange opplysninger som har versert i denne tråden nærmest som sannheter, uten at de er bekreftet.

Og det er fordi at det finnes folk her med ekstremt gode kilder.
Citera
2020-05-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Vanskelig å sin hvordan det kan ha foregått. Men jeg ser for meg da at TH er bakmannen, og at han har snakket med Robin, som igjen har kontakt med sin bror Mads. Om TH og Mads har hatt kontakt er jeg usikker på. Kanskje Robin har tatt seg av det med data, og så har Mads skaffet torpedoer. Men blir bare antakelser. Føler ihvetrfall at Mads kan ha noe med dette å gjøre også. Mulig at det har vært en mellommann her også mellom Robin og TH sånn etterhvert. VE? At ikke TH har luftet planer sånn direkte til Robin, men kanskje via VE, vet ikke.

Ikke sant. Kan det også tenkes at RU og MPU har rigget en hel del uten å vite noe om hva det skulle brukes til?
Citera
2020-05-16, 22:34
Medlem
Citat:

Jeg tror ikke det. Som Gassa sa, krigsveteraner begår selvmord hele tiden. De er fulle av PTSD. Noen av de. De vil skåne sine nære og kjære for unevnelige og språkløse skader de har pådratt seg i strid. Og ser ingen annen utvei. Dessverre.

Nei, jeg vet ikke hvordan TH drepte AEH. Men det var han som gjorde det. Alene.
Citera
2020-05-16, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ikke sant. Kan det også tenkes at RU og MPU har rigget en hel del uten å vite noe om hva det skulle brukes til?

Ja, det er mulig. At de ikke visste noe noen av dem.
Citera
2020-05-16, 22:37
Medlem
"Han fastholder at han mener mistankegrunnlaget mot Tom Hagen er svakt.
– Jeg står fortsatt fast med min oppfatning tidligere at jeg synes det er et særdeles magert grunnlag. Det er noe helt annet enn det dere tror anklagen bygger på, sier Holden til pressen utenfor rettsbygningen."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/xP23xj/tom-hagens-forsvarer-om-drapssiktelsen-boer-loeslates

1) Hva mener Holden at "dere tror" anklagen er bygget på?

2) Hva er anklagen bygget på?

Har dere noen ideer om dette?
Citera
2020-05-16, 22:37
Medlem
Spoekelseskladdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
En overdose heroin og du er borte på sekunder, og når man vet at det finnes syntetisk morfin som er flere hundre ganger sterkere enn heroin så er det ikke utenkelig.

Nei, ikke oralt. Både heroin, fentanyl og alt annet man kan forgiftes med oralt vil medføre en risiko for at den som er forgiftet vil rekke å varsle. Det vil selvfølgelig de som står bak en plan som dette vite om og være bekymret for.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in