2020-05-16, 21:41
Medlem
icons avatar
Jobbig hon är Jassa nu. Inser vad skönt det varit när de inte druckit alkohol på ett tag. Hon beter sig som ett bortskämt barn just nu.
2020-05-16, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Men din idiot, man får svärta ner Sami, men tydligen inte Amilia, eftersom jag blev mutad efter jag gjorde det.
Jag skiter i vem man tycker om lr vad man skriver om Sami lr nån annan.
Andras åsikter påverkar inte mig, igår röstade jag på Jasmine, inte Sami.
Enda anledningen jag tittar på den kassa säsong av BB är för jag är i Corona karantän och jag hade redan C-more.

Du tror inte att det helt enkelt bara är så att du inte längre får skriva något om deltagares utseende än att de har någon komplott emot Sami helt plötsligt? Har aldrig funnits något fritt ord där så varför gnälla om det nu.
2020-05-16, 21:42
Medlem
Bästa kvällen på länge, faktiskt.
2020-05-16, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jobbig hon är Jassa nu. Inser vad skönt det varit när de inte druckit alkohol på ett tag. Hon beter sig som ett bortskämt barn just nu.
Jämt... så otroligt korkad så det är synd om människan. Och vi so tittar...
2020-05-16, 21:44
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och så sänder hon kärlek till oss alla på fb. Till skillnad mot Amilia...😱😱😱
Det kanske inte är så konstigt iofs, det är väl typ 1 promille här i tråden som INTE hatar Amilia (jag tillhör denna 1 promille) av hela sitt hjärta. Lite mycket begärt att hon ska skicka kärlek till "oss" då..

Oj, nu diskuterar jag visst Amilia igen trots att jag skrev att jag skulle låta bli. Mea culpa!
Medlem
mscatzys avatar
Om de inte får spela Fia med knuff så får väl BB hitta på något åt dem. De måste ju få hitta på något. Får de ställa 20 frågor? Hahaha, skulle aldrig palla den här understimulansen. De får inte prata om något heller. Typ.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Fia med knuff ska bort.
grovt
2020-05-16, 21:45
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jämt... så otroligt korkad så det är synd om människan. Och vi so tittar...
Jag tycker Jassa är okej ibland men nu har hon verkligen tappat det. Hon är därinne frivilligt och har chansen att vinna en miljon så hon borde tagga ner nu.
2020-05-16, 21:46
Medlem
mscatzys avatar
Lennie: Ska vi städa.
2020-05-16, 21:48
Medlem
mscatzys avatar
Måste de fortsätta ha de där kläderna på sig?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Hahaha, ok.
Så det är därför Sami alltid har framställs som Sveriges svar på Aleister Crowley i avsnitten, och Amilia och Lennyponken som en rolig 😳 Moder Teresa respektive vår store frälsare och messias Jesus Hansson himself?

De flesta är nog överens om att hon ridit en räkmacka. Första gången hon sitter löst ryker hon, likadant som Anty. Någon större fanclub finns inte där och om några månader är de glömda då deras häng är inga lojala individer. När nästa skitstövel dyker upp är de där istället. Varje människa med någon sans minns hur äckligt de snackade ner andra från dag två och det fortsatte till Stapelfeldt rök.

Lennie är deras häng och tystnad är medhåll. Förhoppningsvis är han bara en osäker själ, men det är inget någon vet, det enda vi vet genom hans släkt är han är annorlunda på utsidan och gillar fistfuck.

Sjukt att jag för första gången får höra BB låten utan en gnällig röst från en pojke som har gjort någon sorts "resa". Att han skulle förändras på 95 dagar är "kiss my ass" tror inte en sekund på det.

Sami har tidigt porträtteras som hin håle men Glasman slog det tidigt i spillror tillsammans med Jullan.
En väldigt annorlunda människa som efter att jag såg "Raggardjävlar" förändrde min syn på honom helt. Och jag som absolut inte gillade honom i början alls och hoppades på ett tidigt utträde.

Ni hoppas jag och tror stenhårt att han tar hem hela skiten. My two cents, vänner.
Medlem
Jasmine i den klänningen. Jag är kär..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in