2020-05-16, 21:06
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Fast för en kvinna i Rumänien är det väl ungefär samma sak att åka till Sverige och ha sex för en tusenlapp som det är för en Svensk kvinna att åka till Dubai och tjäna 10.000 per kund?

Med skillnaden att den rumänska kvinnan gör det pga. fattigdom och ev. trafficking.
Citera
2020-05-16, 21:06
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sauron1
Eftersom han i en intervju har erkänt oaktsam våldtäkt skulle jag bli förvånad om det inte blir en rättegång.
Det kommer med all sannolikhet att tas upp av en åklagare.
Tack, det var så jag tänkte först. Blev genast nedröstad 😉
På TV erkände han oaktsam våldtäkt.
Citera
2020-05-16, 21:07
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Eftersom han i en intervju har erkänt oaktsam våldtäkt skulle jag bli förvånad om det inte blir en rättegång.

Nej, det kommer det med allra största sannolikhet inte att göra. Han är redan dömd för sexköp och det är knappast så att den prostituerade kvinnan kommer att medverka i någon utredning avseende våldtäkt.
Citera
2020-05-16, 21:08
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Du tror inte att de hade märkt något om det hade gått skytteltrafik med snubbar till ett specifikt rum?

Hur många män krävs för det - skytteltrafik alltså? 10-15 per dag?
Och tror du kvinnan uppskattar all denna kuk?
Citera
2020-05-16, 21:09
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Nej, det kommer det med allra största sannolikhet inte att göra. Han är redan dömd för sexköp och det är knappast så att den prostituerade kvinnan kommer att medverka i någon utredning avseende våldtäkt.
Straffskalan går från böter till fängelse. Vi får se.
Citera
2020-05-16, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Man är på gränsen till idiot om man inte ser att så är fallet. Varje timme är det en ny kändiskvinna som "bara måste kommentera det fruktansvärda som har hänt". Och det handlar inte om veckans fall där en 17 årig flickas huvud har burits runt i en resväska.

Ja verkligen hemska saker ignoreras totalt av samma människor som sen blåser upp en fd kriminell yogautövande pizzabagares förehavanden som om det skulle vara viktigt.

Samma personer hade kastat sig över en bok och dreglat när nån brunbränd svettig Paolo bundit fast och våldtagit någon försvarslös tjej medan han skrek hora, så länge det finns nån recension i Expressen av den.

Så han borde rycka på axlarna och skriva en bok.
Citera
2020-05-16, 21:10
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad

Det kommer bli mycket dyrt för Paolo för fängelse bitter inte på han.
Citera
2020-05-16, 21:11
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:

Visst, men jag har mycket svårt att se att det skulle bli några mer rättsliga påföljder i det här fallet. Det skulle i sådana fall vara om det visar sig att tjejen faktiskt var utsatt för människohandel eller liknande.
Citera
2020-05-16, 21:12
Medlem
Finns det någon som uppriktigt tror att han skulle vara så ledsen som han säger sig vara kring själva beteendet om han inte blivit påkommen?
Citera
2020-05-16, 21:12
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Vem vill stoppa snorren i en sunkig Rumänier.
Fattar inte varför han skulle behöva.

En kväll ute på puben och han skulle drunkna i mus. Han har inget dåligt utseende och har gott om cash och brudar på Östermalm med fittläppar älskar rampljuset så ligga lär han få.
Han han inte behövt leta länge.

Men varför en sunkig Rumänier?

Ett ansikte som bara en mor kan älska, vältränad i och för sig men kort. Han duger åt en 50-taggare.
Citera
2020-05-16, 21:13
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Tack, det var så jag tänkte först. Blev genast nedröstad 😉
På TV erkände han oaktsam våldtäkt.

Så är det nog tyvärr, ja eller vad man nu tycker?
Sen kan man undra varför inte kvinnan blev omhändertagen då hon förmodligen befinner sig här olagligt.
Citera
2020-05-16, 21:13
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:

Ja, fast jag kommenterade fallet sexköp. Väljer en åklagare att ta upp oaktsam våldtäkt, ja då blir det rättegång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in