2020-05-16, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Å vem fan Marcelo??????!!
2 idioter. Har inget med BB att göra, sorry...
2020-05-16, 19:11
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Å vem fan Marcelo??????!!

Marcelo Pena, BB 2012. Mycket-drama-pojken det året.
2020-05-16, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu bombar vi sami med lyckönskningar på bb:s instagram

Ja! Äntligen ska han få tittarhälsningar!! In och skriv massa kärlek om varför ni vill att han ska vinna!! BBs instagram-story <3
2020-05-16, 19:14
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Fyfan vad skönt att Mergim åkte, inte en dag för tidigt!

Är han ute ur programmet? Jag har missat detta
2020-05-16, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fast frågan är hur han skulle agerat med andra deltagare. Han var ju jävligt skön i kommentarerna när Jullan var inne, även med Glasman. Nu har han blivit lite mer mainstream med kommentarer som att han älskar alla etc. Ser man cyniskt så vinner han på det definitivt och han är nog trots allt ute efter millen när det bara är tre dagar kvar. Trots det är han den skönaste individen kvar, ljusår från knulldockan och peddoJocke.
Ja, har du ju rätt i grodan.
Man blir ju som dom man umgås med, som det heter.
Hade det varit 12 människor liknande Julia i huset hade han så klart blommat ut ännu mer.
Istället fick stackarn dom här fruktansvärda stolpskotten till deltagare som inte liknar nåt.
Har nog aldrig någonsin gjorts en sån fruktansvärd usel casting, alla kategorier.
2020-05-16, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hade nog varit likadant för mig, åtminstone mycket mindre BB. Har dock nästan helt tappat intresset när Jullan åkte och Suggan var kvar. Tyvärr fintade TV4 bort oss och Suggan fick vara kvar. Känns som att man alltid bör rösta på sin favorit som i andra produktioner fyran sänder. Då hade Jullan varit kvar och Sami kommer att vinna BB.

Siffrorna har varit ganska stabila på mellan 100 000 - 130 000. Det är en katastrof för ett program som tv4 gör en sån satsning på, har skrivit det tidigare men det är mindre tittare än trädgårdsprogrammet på samma kanal.

Sen är jag ganska säker på att programmet är helt riggat sedan start, kan inte vara en slump att det till slut var 2 stycken kvar från varje rum.
Tror inte röstningen ens bestämmer finalen utan snarare om man ska våga låta Sami vinna eller inte. Fyrans andra dokusåpor och tävlingsprogram är så riggade att det känns omöjligt att de inte kör med samma trix i BB. De har vad jag vet inte ens någon myndighet som kontrollerar siffrorna eftersom det inte betalas för som förr.
2020-05-16, 19:22
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Petitesser men Mergim hade 16.1k följare igår eftermiddag innan han gick ut. När han gick in i feb hade han ca 4k. Många nya kidzföljare där!

Tror många följer av ren nyfikenhet nu. Jag som föraktar Amilia något oerhört började följa henne när hon åkte ut av skamlig nyfikenhet över vad megafonen full av skit skulle säga om allt. Jag tror väldigt många gör det av samma anledning. När intresset sen svalnar droppar dessa av.

Nej Mergim hade 15.3 precis innan han gick ut och när han gick in i huset hade han 2.5k inte 4k du är helt ute och cyklar.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-16 kl. 19:25.
2020-05-16, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Siffrorna har varit ganska stabila på mellan 100 000 - 130 000. Det är en katastrof för ett program som tv4 gör en sån satsning på, har skrivit det tidigare men det är mindre tittare än trädgårdsprogrammet på samma kanal.

Sen är jag ganska säker på att programmet är helt riggat sedan start, kan inte vara en slump att det till slut var 2 stycken kvar från varje rum.
Tror inte röstningen ens bestämmer finalen utan snarare om man ska våga låta Sami vinna eller inte. Fyrans andra dokusåpor och tävlingsprogram är så riggade att det känns omöjligt att de inte kör med samma trix i BB. De har vad jag vet inte ens någon myndighet som kontrollerar siffrorna eftersom det inte betalas för som förr.

Här tror jag att du har fel! Rösterna räknas, helt övertygad.

Däremot är programmet riggat i den mening att de lägger upp tävlingar, klipper programmen, döper klipp på ett skevt vis osv. Det är ganska lätt att få majoriteten att rösta som man i produktionen önskar.

Det är iallafall min övertygelse.
2020-05-16, 19:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Sova i Martins och Jassas spermablandning???!!!???🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮

Tack M, du förstod åtminstone inlägget. Fattar inte vad jeppen skrev egentligen.
Alla hjärtan som finns till Jullan! Och Svantepojken.

Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Ja, har du ju rätt i grodan.
Man blir ju som dom man umgås med, som det heter.
Hade det varit 12 människor liknande Julia i huset hade han så klart blommat ut ännu mer.
Istället fick stackarn dom här fruktansvärda stolpskotten till deltagare som inte liknar nåt.
Har nog aldrig någonsin gjorts en sån fruktansvärd usel casting, alla kategorier.

Ja, jag funderade i samma banor. Vem kan Sami egentligen munhuggas med. Eller alla dessa påhitt som han har kommit på från munpong, bygga bänkar, golf, basketboll, öltävlingar, kvastar, odlingar, FMK och ett dussintal till. Egentligen har ju inte någon annan kommit på något annat. Skön snubbe trots allt.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Ett fritt forum är väl ändå ett där man får skriva hur mycket skit man vill om Sami om det är ens åsikt att han är skit? Hur tänker du här? Är det inte bara så att du blir väldigt provocerad av att andra kanske inte gillar Sami precis som du inte gillar flera av de andra deltagarna?

Jag blev mutad för jag skrev att Amilia var fet och äcklig, kallar du det fritt?
Medlem
Vilken skön känsla att Mergim föll på målsnöret och missade finalen.
2020-05-16, 19:27
Medlem
mscatzys avatar
Alltså vilka fula kläder Sami och Lennie fick. Det är ju ett skämt. Skulle vara snyggare med svart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in