2020-05-16, 13:15
Medlem
Mouchinos avatar
Är Lennie i bikten så här länge?
2020-05-16, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är Lennie i bikten så här länge?

Förmodligen ngn som knådar, tittar på eller knäcker ut hans rygg. Hans diskbråck började krångla igår efter ett fall vid tävlingen som gav han en rejäl knäck i ett tidigare diskbråck. Åt lite voltaren igår och gick lite illa. Nu kanske de stryker på voltaren salva också. En gissning bara så klart. ha ha
2020-05-16, 13:20
Medlem
mscatzys avatar
Satt och såg klippet med Jass innan talet. Hon är arg och frustrerad över Amilias härskarteknik. Så arg att hon slängde ur sig ett ord som slampa. Här i forumet är alla arga och frustrerade över Amilias härskarteknik och kallar henne både det ena och det andra. Ändå finns det de som tycker att Jass var värre i den situationen när hon kallade Amila för slampa. Förstår det inte. Som jag ser det är det Amilia som är den "onde" här. Men Jass är den som får sitta och försvara sig om och om igen. Förstår det inte.
2020-05-16, 13:21
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Lennie sa någonting intressant i samband med hur han hanterar konflikter. Han sa att det är något som han lärt sig från sin Mamma, eller? Det kan betyda att han är uppvuxen med att släta över konflikter för att slippa hantera känslor för hon kan ha gjort så. Säger inte att det är så men när han sa att det kommer hemifrån och man vet ju vilka härmapor ungar är. Tar efter allt och speciellt hur vuxna agerar i olika situationer och han kan snappat upp detta. Hur hanterar man konflikter? Man hanterar det inte helt enkelt, man går undan , slätar öve det och sopar allt under mattan istället för att gå in i en obehaglig situation som en konflikt kan kännas för många. Man visar inte ilska eller några negativa känsloyttringar. Det skulle kunna vara så, det förklarar ju Lennies beteende. Det är aldrig fel att visa känslor, dåliga eller bra så länge man inte går över gränsen och börjar gå till personligt angrepp men man måste släppa ut frustration, ilska, sorg allt för annars spricker man till slut eller riskerar att få ångestsjukdomar och vete allt.

Bra att du förstår att många faktorer spelar in i folks ageranden och beteenden. Lite dumt att döma många där inne så extrem hårt som vissa här inne gjort, innan man vet bakgrunder och historia osv
2020-05-16, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Lennie: Jag har inga känslor

Haha nä vi vet, förutom när det kommer in läsk och chips, då jävlar. Menlösa tönt.
Nu glömde du det viktigaste, gooodis! Men han är ju en påhittad karaktär för att kunna vinna Big Brother. Finns inte mycket äkta i det han visar upp med sitt skuttande, skrikande, låtsas inte veta vad odds och multiplicera betyder.
2020-05-16, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, han pratade igår om att Jasmine hade haft med hans skämskudde till uppdragsrummet (vet inte när, kanske nattklubben) men glömt den kvar där.

Hon tog med den ut och slängde den utanför gluggen när hon kom ut från annexet vet jag. Vet också att två av de andra gärna norpar saker av de andra deltagarna och har så gjort hela säsongen så tror mer på att den ligger nedpackad i "fel" väska nu, eller så är den redan på flykt..
2020-05-16, 13:23
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Bra att du förstår att många faktorer spelar in i folks ageranden och beteenden. Lite dumt att döma många där inne så extrem hårt som vissa här inne gjort, innan man vet bakgrunder och historia osv

Ja, vi är alla olika och vi hanterar situationer olika. En del är lugna, en del har temperament, en del är introverta, en del är utåtagerande. Så är det bara. Man måste acceptera att vi alla är olika.
2020-05-16, 13:27
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Lennie: Jag har inga känslor

Haha nä vi vet, förutom när det kommer in läsk och chips, då jävlar. Menlösa tönt.

Jag får verkligen inget grepp om Lennie. Han är en gåta och jag tror att han är höljt i ett dunkel för att han visar ALDRIG några andra sidor än positiva attribut. Han hjälper en liten fluga, han lagar mat, han skuttar när han är glad, han stöttar Mergim.. Bla bla bla. Han sa att han gick in i huset med planen att bli vän med ALLA och att inte hamna i konflikter. Vem planerar sånt för man vet ju aldrig vilka de andra är? Oförutsedda händelser som vi inte vet något om! Varför, för att det syns och fångar tittarnas hjärtan och även övriga deltagare. Jag tror också som jag nämt tidigare att detta har han lärt sig vad gäller konflikter och hur man bäst slipper hamna i rabalder med andra. Man stänger av helt enkelt och slår dövörat till.
2020-05-16, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Satt och såg klippet med Jass innan talet. Hon är arg och frustrerad över Amilias härskarteknik. Så arg att hon slängde ur sig ett ord som slampa. Här i forumet är alla arga och frustrerade över Amilias härskarteknik och kallar henne både det ena och det andra. Ändå finns det de som tycker att Jass var värre i den situationen när hon kallade Amila för slampa. Förstår det inte. Som jag ser det är det Amilia som är den "onde" här. Men Jass är den som får sitta och försvara sig om och om igen. Förstår det inte.
Den STÖRSTA anledningen till varför folk här har agg mot jas är för att Rainbow gruppen hade det (julia, Sami och glas)
2020-05-16, 13:28
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Förmodligen ngn som knådar, tittar på eller knäcker ut hans rygg. Hans diskbråck började krångla igår efter ett fall vid tävlingen som gav han en rejäl knäck i ett tidigare diskbråck. Åt lite voltaren igår och gick lite illa. Nu kanske de stryker på voltaren salva också. En gissning bara så klart. ha ha

Ja så kan det absolut vara
2020-05-16, 13:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu glömde du det viktigaste, gooodis! Men han är ju en påhittad karaktär för att kunna vinna Big Brother. Finns inte mycket äkta i det han visar upp med sitt skuttande, skrikande, låtsas inte veta vad odds och multiplicera betyder.

Men det här skuttandet så fort det är nåt, det är väl något han började med i huset eller?
2020-05-16, 13:33
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ni som kollar Amilias live, vad sa hon när han sa "NEJ"?

Njöt förövrigt när han sa "jag ska ta med min BÄSTA VÄN.... ANNA" Trodde legit att han skulle säga Amilia och Mergim.
Han har ju haft Anna i sitt liv så himla många år, och de är enormt tighta. Skulle ju vara mer konstigt om hon plötsligt blev bortglömd av några han känt i 3 mån. Det hade han aldrig gjort mot henne. Hon betyder ju självklart mest och det vet ju både mergim och amilia. Mergim har ju pratat så gott om henne han också så han förstår deras relation.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in