2020-05-16, 12:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Det man ändå tycker är lite märkligt är ju att polisen kan stå utanför i flera timmar och låta kvinnan bli utnyttjad under tiden de plockar en efter en ?
Det känns väl ändå lite fel va ?
De gör ju inte det för att rädda kvinnan. De gör det för att sätta dit männen.
I dagsläget kan vi inte veta hur det förhåller sig i detta fall, det är ju inte ovanligt med kvinnor som prostituerar sig för att tjäna en slant. Om detta är en kvinna som är tvingad till det eller gör det av egen fri vilja vet vi ännu inte.
Citera
2020-05-16, 12:09
Medlem
Jeltzins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Hade Hitler lika värde som Jesus tycker du?

Det är inte det som det handlar om. Med lika värde menar jag att man som människa ges samma förutsättningar för att lyckas i livet. Det är samhällets ansvar, och individers för att inte försämra andra människors förutsättningar, indirekt eller direkt.
Citera
2020-05-16, 12:09
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasseyF
Ja, jag har aldrig förstått det där med att ha sex med nån som inte vill ha en. Som du skriver, att ha sex med en kvinna som verkligen vill ha en, det kan aldrig någonsin bli dåligt :-)

Precis så.
Citera
2020-05-16, 12:12
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Att ligga med någon som är i beroende ställning (till en hallick) är en våldtäkt.
Nej, det är det inte. Oavsett vad du tycker eller känner kring saken, så är det per definition inte våldtäkt om horan knullar frivilligt. (åtminstone lika frivilligt som jag går till jobbet).

Att fantisera ihop nya betydelser av ord baserat på sina egna känslor och åsikter är ett jävla otyg!
Senast redigerad av HobbyHitler 2020-05-16 kl. 12:14.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Det man ändå tycker är lite märkligt är ju att polisen kan stå utanför i flera timmar och låta kvinnan bli utnyttjad under tiden de plockar en efter en ?
Det känns väl ändå lite fel va ?

Polisen håller span och går sen till aktuell dörr och dokumenterar stönanden. Ofta avbryter de mitt i akten genom att storma in och plockar kondomer och dylikt. Gardet skett i detta fall är ju den prostituerade i samarbete med polisen. Om det skett elva gånger alltså.
Citera
Bannlyst
Är det på något sätt belagt att det handlar om en kvinna??
Citera
Medlem
Fizzbacks avatar
Allt handlar bara om hur hemsk Paolo är nu, och hur alla företag ska rädda sitt egna skinn och fortsätta att maximera sin vinst.

Vilket samhälle vi har. Problemen kvarstår, kvinnor ligger med sära benen medan torskar fortsätter, dag in och dag ut. Hallickar tar hit nya kvinnor, kvinnor misshandlas och våldtas.. Men att Paolo är ett svin och att Coop måste maximera sin vinst, det är ju lite viktigare än några kvinnor...
Citera
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Storm i ett vattenglas. Men jag grunnar på om man kan ha en fetisch för att knulla horor? Eftersom han välsvarvade flickvän inte dög borde han väl snarare annars bytt ut henne?

Måste ju vara nåt åt det hållet...

Såklart det inte är en storm i ett vattenglas. En känd TV4-profil som även är Sveriges machosnubbe nr 1 visar sig köpa horor, du tycker inte det är något av ett långt fall?
Citera
2020-05-16, 12:13
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Inte sett hans instagram men tydligen skall han lagt upp ett nytt inlägg redan där han typ skriver han ska ut och jogga och träna. Fy fan vad bisarrt. Haha.
Jag blir inte riktigt klok på den där karln.
Han har ju ingen djup ångest från helvetet för då hade han inte varit kapabel att ge sig ut för att träna.
Han måste ha psykopatdrag.
Citera
2020-05-16, 12:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Inte sett hans instagram men tydligen skall han lagt upp ett nytt inlägg redan där han typ skriver han ska ut och jogga och träna. Fy fan vad bisarrt. Haha.
Det bästa är väl att låta vardagen rulla på som vanligt så man inte bryter ihop fullständigt. Han har ju för fan inte haft ihjäl en annan människa.
Citera
2020-05-16, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Vad känner män iför detta? Att kvinnan egentligen känner avsmak och bara vill ha era pengar. Är det inte mer upphetsande att ligga med en kvinna som verkligen vill ha dig?
Det är väl det minst konstiga i hela den här historien att folk tänder på olika saker. Jag personligen blir otroligt avtänd av de senaste årens uppsving för BDSM genom bland annat "Fifty Shades of Grey", men har förståelse för att folk gillar olika.
Citera
2020-05-16, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Såklart det inte är en storm i ett vattenglas. En känd TV4-profil som även är Sveriges machosnubbe nr 1 visar sig köpa horor, du tycker inte det är något av ett långt fall?

Varför har folk ett sånt behov att lägga sig i andras sexliv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in