2020-05-16, 10:35
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanus
Han har i sällskap med andra svartskallar givit sig på och misshandlat ensamma svenska killar svårt många många gånger.
Det stör inte Coop, TV4, alla SJW-dårar på Twitter, Cicci Wallin, mfl mfl nämnvärt.
Nu har han utbytt pengar mot en tjänst där det idag inte ser ut som att våld eller tvång var en del av affären. Och alla går full retard.

Paolo är sosse och svartskalle. Jag trodde han var immun mot denna typen av drev. Vad har han gjort. Man kan nästan tro att han ställt frågan "did six million really die?"
Visst fan vore det kul att låsa in Cissi och Paolo i ett rum med dolda kameror!
Citera
Bannlyst
Är det bara jag som tycker Paolo liknar homer simpons till utseende?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Om du läste raden under skulle du se att jag var tydlig med att jag såklart inte kunde utesluta att hon sagt så för att jag ska bli en nöjd och återkommande kund.

Tack för att du motbevisade mig förresten. Jag trodde att ett inlägg som ditt skulle komma inom första 20-30 minuterna men det tog 10 minuter. Så jävla förutsägbart. Gräv ner dig i närmsta grop är du snäll.

Du behöver inte tvivla. Det är helt säkert att hon sa så för att du skulle bli glad och nöjd och kanske lite stolt. En lättlurad tölp som tror att en hora ligger med honom för att bli tillfredsställd
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Fast varför känna behovet av att ligga med ett rumänskt luder för det? När han har en dunderhet 25årig flickvän han kan tillfredsställa varje natt? Uppenbart att han lider av demoner på något sätt.

Man vill ha det man inte kan få.

Har man en smal brud, blir man oftast sugen på att vänstra med en lite mulligare - och vice versa.
Citera
2020-05-16, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Fast varför känna behovet av att ligga med ett rumänskt luder för det? När han har en dunderhet 25årig flickvän han kan tillfredsställa varje natt? Uppenbart att han lider av demoner på något sätt.

Lätt att säga men man vet aldrig vad som står bakom en människas handlingar. Det kan mycket väl vara något djupt psykologiskt, läs om Madonna-Hora komplexet.
Citera
2020-05-16, 10:37
Medlem
rullkragens avatar
Tjenis!

Ja, börjar med att jag aldrig har gillat den typen av personer som Paolo,
arrogant och väldigt dryg, allt kretsar runt honom, tror han.

Att gå och ta en hora var väl inte det bästa man kan göra,
men inte det värsta i heller.
Oavsett vad folk har för uppfattning om horor och om lagen om deras verksamhet.

Media har hjälpt denna Paolo i många år att bygga upp sitt imperium av diverse företag.
Ständigt har han fått synas i media och fått uppdrag att leda kända program.
Jag är helt övertygad om att hans mat, kokböcker, restauranger och annat "skit" han har,
inte är bättre än likvärdiga saker, men som inte har blåst upp av media.

Paolo har livet en "djävul" på att marknadsföra sig och verkligen utnyttja alla situationer.

Jag har ingen aning om hur hans verksamhet går rent ekonomiskt,
men tänkbart är att i dessa Corona tider så går restaurangerna inget vidare,
även hans mat sortiment är tänkbart på nedåt gång när nyhetens behag lagt sig bland kunderna.
Och då måste man hitta en förklaring till att stänga den delen av verksamheten.

Jag tror inte han hade planerat själva cirkusen kring hor köpet.
Utan Paolo brukade troligtvis gå och köpa "kärlek" lite då och då.
Denna gång blev han påkommen, och tänkte säkert det var ju själve fan.
Men efter en liten stund tänkte han, hur kan jag utnyttja denna situation till max.
Då föddes iden att gå ut och "gråta" i media, och komma med lite taskiga förklaringar.
Han vet trots allt att all publicering är reklam,
och på sikt kan detta leda till något han kan tjäna "en" krona på.
Så han kan enkelt förklara bort att hans företag rasade genom medias drev på honom.
Beskriva sig som ångerfull och fullkomligt ruinerad.
Sedan starta en annan verksamhet och pengarna rullar in igen,
troligtvis blir det inte i år han kommer "tillbaka",
men den typen han är så kommer han överleva detta drev.

Rullkragen
Citera
2020-05-16, 10:37
Medlem
Bruden han är med verkar inte vara smartare, löpning tillsammans i morse.
Lämnar man inte ett sådant beteende direkt?
Citera
2020-05-16, 10:38
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Så hon kom från Bukarest? Intressant. Var kan man läsa om detta? Intervju med kvinnan?

Du blir bara löjlig när du avsiktligt missförstår ett exempel.
Citera
2020-05-16, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Det är en "flicka" i 30års åldern.

Kommer hon att hamna på barnhem nu tro?
Givetvis med falska papper och annat kan det vara svårt att utreda den rätta identiteten, man måste utgå ifrån att hon var underårig!
Citera
2020-05-16, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullkragen
Tjenis!

Ja, börjar med att jag aldrig har gillat den typen av personer som Paolo,
arrogant och väldigt dryg, allt kretsar runt honom, tror han.

Att gå och ta en hora var väl inte det bästa man kan göra,
men inte det värsta i heller.
Oavsett vad folk har för uppfattning om horor och om lagen om deras verksamhet.

Media har hjälpt denna Paolo i många år att bygga upp sitt imperium av diverse företag.
Ständigt har han fått synas i media och fått uppdrag att leda kända program.
Jag är helt övertygad om att hans mat, kokböcker, restauranger och annat "skit" han har,
inte är bättre än likvärdiga saker, men som inte har blåst upp av media.

Paolo har livet en "djävul" på att marknadsföra sig och verkligen utnyttja alla situationer.

Jag har ingen aning om hur hans verksamhet går rent ekonomiskt,
men tänkbart är att i dessa Corona tider så går restaurangerna inget vidare,
även hans mat sortiment är tänkbart på nedåt gång när nyhetens behag lagt sig bland kunderna.
Och då måste man hitta en förklaring till att stänga den delen av verksamheten.

Jag tror inte han hade planerat själva cirkusen kring hor köpet.
Utan Paolo brukade troligtvis gå och köpa "kärlek" lite då och då.
Denna gång blev han påkommen, och tänkte säkert det var ju själve fan.
Men efter en liten stund tänkte han, hur kan jag utnyttja denna situation till max.
Då föddes iden att gå ut och "gråta" i media, och komma med lite taskiga förklaringar.
Han vet trots allt att all publicering är reklam,
och på sikt kan detta leda till något han kan tjäna "en" krona på.
Så han kan enkelt förklara bort att hans företag rasade genom medias drev på honom.
Beskriva sig som ångerfull och fullkomligt ruinerad.
Sedan starta en annan verksamhet och pengarna rullar in igen,
troligtvis blir det inte i år han kommer "tillbaka",
men den typen han är så kommer han överleva detta drev.

Rullkragen

Fast flashbackare, de räcker nu. Han har erkänt och står för vad han gjort mer än någon annan och killen mår fruuuuktansvärt dåligt psykiskt och ja de är rätt åt han han ska må dåligt, men lät det stanna där. Man ska inte sparka på någon som ligger ner, det hade ingen av er heller vilja att någon gör på er. Sluta gömma er bakom skärmen och hata, låt killen vara nu han står redan sitt kast.
Citera
2020-05-16, 10:40
Medlem
Madeleine-Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Spelar ingen roll, prostitution är mer eller mindre lika gammalt yrke.

Jo faktiskt, det var en prostituerad negress i Norge för en 12 år sedan som ville suga av mig för 150 kr, jag tackade givetvis nej.

Desto större anledning till att du borde börja förespråka legalisering. Sånt här förekommer eftersom prostitution är olagligt. Du snackar givetvis skit och överdriver, det är liksom inte normen att prostituerade horor har utslagna tänder och sönderknullade fittor, men visst förekommer sådant (särskilt om hallicken är neger), och just därför är det legalisering som gäller om man bryr sig om de kvinnor som jobbar med prostitution, för att kvinnor kommer alltid att jobba med prostitution, bara så du förstår, och i de fall kvinnor far illa inom det yrket, så beror det på kvinnohatande feminister som dig.

Jag är anti-prostitution; jag betalar inte för horor och jag vill absolut inte ha mina kvinnliga familjemedlemmar inom den branschen, men prostitution kommer alltid att finnas eftersom det alltid kommer att finnas män som är villiga att betala för horor och det kommer alltid finnas kvinnor som kan tänka sig jobba inom den branschen. Det bästa vi kan göra är att sluta moralisera och legalisera för kvinnornas säkerhet och för att män som betalar för horor inte ska få deras liv förstörda över ett icke-problem.

Men ni människofientliga feminister vill förstöra mäns liv, och ni vill att prostituerade kvinnor ska fortsätta bli misshandlade osv, så dessvärre gäller er sinnessjuka lagstiftning tillsvidare, och Paolo Roberto är ert senaste offer.
Bara för att kvinnor utnyttjats i alla tider betyder det inte att det är ett yrke.
Men om vi legaliserar prostitution och sätter upp ett system/regler, vilka ska dessa män då banka skiten ut och förnedra totalt? Det finns ett stort problem i samhället med män som har ett stort kvinnohat och det ser jag tyvärr beviset på i gynstolen. Detta problem tror jag inte kan lagstiftas bort. Paolo är inte ett offer, hur skulle han kunna vara det? Håller med om att han är störd men det är han inte ensam om och det är bara tjejerna som utsätts för detta som är offer.
Citera
2020-05-16, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-right
Leva detta livet med driva företag, förebild på sociala medier, tv jobb, reklamjobb, träning osv lär vara rejält påfrestat för psyket. Dom flesta svenskar arbetar och ser på tv.

Tvivlar dessutom att detta var första gången, han har gjort det ett antal gånger mellan skillsmässan och tills han träffade nuvarande tjejen.

Varför tror du att detta händer mellan dessa två händelser?

Han kanske åkte fast även under sitt äktenskap och därmed tog äktenskapet slut? Han säger ju själv att han "brukar" förstöra det för sig själv när han är som lyckligast. Han är väl inte som lyckligast när han ligger i skilsmässa?

Först basunerar han ut i media hur kär han är - för att sen åka dit för att ha köpt sig en billig hora.

Hans flickvän saknar hjärnceller om hon stannar kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in