2020-05-15, 20:47
Medlem
vipbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vem bryr sig? Är man död så är man och få ligger i graven och grubblar.

Hur vet du det har du varit död förut?
Citera
2020-05-16, 07:51
Medlem
I över 7 år har du funnits med mig i hörlurarna tillsammans med Daniel och Vanessa (Carin). Varje morgon och varje kväll har du fått mig att må bra och känna någon sorts trygghet.
Jag trodde aldrig att jag kunde känna såhär för någon jag aldrig har träffat. Men helvete vad jag saknar dig, du känns som en jävla fin och genuin människa.
Sov gott Adam.
Citera
2020-05-16, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
De var födda betydligt tidigare, århundrandet innan. Jag är hyfsat gammal. Och har själv levt som den fete. Men är märkligt nog inte fet, trots mitt icke särskilt nyttiga levende. Dock har jag jobbat hela livet, Allt för mycket dessutom..
Det där med överviktig har mycket medfött, tror man kan påverka det marginellt..om man inte har ett strikt träningsschema. Men som sagt du verkar ha bra gener och det viktiga är att försöka att inte stressa. Kanske dra ner lite på jobben? Många har ju gjort det nu i corona tider och märkt att det varit bra..Ska faktiiskt själv forska lite i gamla släktingar har ingen aning vilka liv de levde..
Citera
2020-05-16, 13:24
Medlem
Är i samma målgrupp som Adam var, är rätt tjock och över 60. Tränar aldrig och röker både cigg och gräs
Citera
2020-05-16, 16:49
Medlem
Har från relativt säker källa hört att Alsing hade en ganska svår och långt framskriden sjukdom, och då pratar vi inte om diabetes. Stämmer detta tycker jag det är lite illa att man inte går ut med det då det skulle lugna många oroliga som är i samma ålder.
Citera
2020-05-16, 17:52
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lva
Har från relativt säker källa hört att Alsing hade en ganska svår och långt framskriden sjukdom, och då pratar vi inte om diabetes. Stämmer detta tycker jag det är lite illa att man inte går ut med det då det skulle lugna många oroliga som är i samma ålder.

Vad skulle det vara för sjukdom?
Citera
2020-05-16, 22:12
Medlem
spacesubs avatar
Citat:

Jamen sjung ut då? 😀
Citera
2020-05-16, 23:43
Medlem
Prostatacancer
Citera
2020-05-17, 04:44
Medlem
Citat:
Prostatacancer
svårt att tro, nya höfter, på gränsen till diabetes, källa på din prostatac????
Citera
2020-05-17, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Tommy Körberg var ju rejält sjuk förmodligen Corona även Börje Salming. Och han på ”spridarfesten” var ju med på nyheterna härom veckan om sin rehabilitering efter Corona. Verkar som många kändisar varit sjuka. Fler dyker nog upp
Verkar som kändisar och somalier är de grupper som samlas och skaffar sig corona som de sen sprider vidare... Undra om kändisarna umgås med somalisarna privat?
Citera
2020-05-18, 00:08
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Prostatacancer
Svårt att se att det aldrig skulle ha kommit ut att han skulle haft det isf.
Citera
2020-05-18, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Verkar som kändisar och somalier är de grupper som samlas och skaffar sig corona som de sen sprider vidare... Undra om kändisarna umgås med somalisarna privat?
Nja jag vet inte, Corona spreds väl bland över samhällskiktet först mycket pga av att de hade råda att resa, särskilt på skidsemester i Italien. Sen får det väl större spridning medialt om Börje Salmning får det kontra om jag får det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in