2020-05-16, 08:37
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FastFreezer
Inte alls.

Flertalet drömmer om stora pengar snabbt och enkelt, och de kommer från fattig bakgrund och vill inte gifta sig med en bonde och stanna kvar i hembyn.

För vilken tjej vill inte bli knullad av 10 olika män på en sunkig madrass, dag ut och dag in. Verkligen.
Citera
2020-05-16, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Jag var faktiskt också orolig att han skulle ha tagit livet av sig inatt.

Ja jag med, hoppades att han hade någon kompis som kunde vara hos honom. Säkert mycket ångest och panik denna natten.

Även om han är ett praktarsel så önskar jag inte livet ur honom. Han har ju även barnen som behöver sin pappa.
Citera
2020-05-16, 08:38
Medlem
Prutt.Kurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Googlade nu och såg att han är 1,74. Knappast dvärg. Mentalt kan man ju säga att han är en dvärg.

Han är inte 1,74 jag har sett han live och kan säga att han och Sigvard marjasin är i samma liga vad gäller längd, han är dvärg.
Citera
Medlem
VitMan40Pluss avatar
En spekulation är att han var berusad och ville köpa kokain. Väl på plats hög som ett hus fick han ett erbjudande han inte kunde säga nej till.

Finns det några uppgifter som styrker det?

För så dum i huvudet att han nykter sätter sig i bilen och kör till en bordell stämmer inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Hur vet du det - att ingen är misstänkt för människohandel alltså?

Dessa lägenhetsbordeller är alltid organiserade och styrda av män - de som fixar lägenhet, annonser, telefoner, logistik och... tar större delen av inkomsterna.

Det där är världens jävla skitsnack. Jag har god inblick i hur utländska tjejer kämpat länge med att planera sin egen business gm att hyra bostad, fixa hyrbilar samt andra tranport sätt. Visst de är ofta två men vissa har kontakter och åker runt där de har kunder både outcall/ incall. Så jävla enkelt när väl kundlistan är skapad. Finns många helt självständiga tjejer för att inte tala om att det stora flertalet som håller på är våra lokala tjejer svenska som har detta som extra knäck. Svenska tjejer som horar finns i ALLA städer och de är faktiskt fler än de utländska tjejerna som kommer hit. Varför är alla så blåsta? Själv har jag sett skiten i tjugo år utan att vara polis eller social tjänstare. Fd sexmissbrukare, behandlad och klar. Fråga det ni inte vet. Peace.
Citera
2020-05-16, 08:39
Avstängd
negrofobens avatar
Hoppas nu att fler typ hobbyhoror från Rosa Sidan träder fram och berättar om Paolos lilla kuk...
Citera
2020-05-16, 08:39
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Så han ska leva på att imponera på italienarna med att han är italienare och kan koka pasta för att hans farmor lärt honom? Det lär ju gå jättebra.

Alla kan ju naturligtvis inte vara bäst, men i Italien så kanske PRs kunskaper räcker tillräckligt för att driva en verksamhet som ger honom en inkomst att leva på.

I Sverige riskerar han just nu att förbli paria under lång tid.
Citera
2020-05-16, 08:40
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prutt.Kurt
Han är inte 1,74 jag har sett han live och kan säga att han och Sigvard marjasin är i samma liga vad gäller längd, han är dvärg.

Jag vet inte, men kolla själv på Google.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus
En spekulation är att han var berusad och ville köpa kokain. Väl på plats hög som ett hus fick han ett erbjudande han inte kunde säga nej till.

Finns det några uppgifter som styrker det?

För så dum i huvudet att han nykter sätter sig i bilen och kör till en bordell stämmer inte.
Så en bordell är platsen om man vill köpa kokain? Var inte naiv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
tips: trafficking är inte att man ger någon skjuts.

Ännu en gång, finns ingen misstänkt för människohandel i detta fall.
Citera
2020-05-16, 08:41
Avslutad
Citat:
För vilken tjej vill inte bli knullad av 10 olika män på en sunkig madrass, dag ut och dag in. Verkligen.

Madrassen kanske var fräsch och de bytte lakan mellan kunderna.
Citera
2020-05-16, 08:41
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Det stora problemet är inte att Paolo köpt sex, utan hur och från vem han har köpt sex (lägenhetsbordell med östtjejer).

Hade han valt t.ex. ’Isabel’ hade det blåst över.

Fast, i ärlighetens namn, vet vi verkligen att det är på det sättet? Visst, att tjejen var från Östeuropa är väl ganska spikat men när man talar om "lägenhetsbordell" så tänker åtminstone inte jag på en våning på Östermalm utan snarare en trea i Tensta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in