2020-05-16, 03:36
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Det är bra "dejtmat" säger han i matlagningsvideon...

haaaahahaha skiter snart på mig här alltså...

Han säger att hans favoritsås är PUT(t)Atanesca.. ja det förstår man
Citera
2020-05-16, 03:38
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland

Hon kan tjäna pengar på det. Och många kan kliva fram och få sina minuter i rampljuset i Sverige, Italien och alla andra länder han har horat runt i. Jag håller tummarna.

Samtidigt som hon gör sig själv totalt otänkbar för potentiella framtida kunder. Låter inte så smart. Hon kan tjäna betydligt mer pengar på att fortsätta sälja sex.

Btw, hoppas du själv gör ett misstag som får ditt liv förstört någon dag, och att folk då gläds åt det. Jag håller tummarna
Citera
2020-05-16, 03:38
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NereMedOla
Han kvalar garanterat inte in på någon topp-lista över äckliga gamla gubbar i hennes kundkrets.

Han får första platsen på min lista. Är det en grej bland män att blanda sperma med varandra på detta vis? Andra mäns sperma i henne, på henne, på lakanen? Äckligt!. Skall man vara horkarl kan man väl visa klass och ta in på ett hotell med en eskort? Då är ni i alla fall första kunden på några timmar istället för att turas om var tionde minut i en vidrig lägenhetsbordell? Torskarna satt där i den spermaluktande hallen med halvstånd i väntan på sin tur. Det måste vara någon form av homoerotik.
Citera
2020-05-16, 03:40
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han får första platsen på min lista. Är det en grej bland män att blanda sperma med varandra på detta vis? Andra mäns sperma i henne, på henne, på lakanen? Äckligt!. Skall man vara horkarl kan man väl visa klass och ta in på ett hotell med en eskort? Då är ni i alla fall första kunden på några timmar istället för att turas om var tionde minut i en vidrig lägenhetsbordell? Torskarna satt där i den spermaluktande hallen med halvstånd i väntan på sin tur. Det måste vara någon form av homoerotik.

Låter nästan som om du var där själv...
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Han säger att hans favoritsås är PUT(t)Atanesca.. ja det förstår man

Hans smak kanske har förändrats. Hans nya favoritsås är fittsaft från rumänsk prostituerad.
Senast redigerad av EnergizerBunny 2020-05-16 kl. 03:42.
Citera
Medlem
Paulo var inbjuden på ett boxningsläger här i staden för en massa herrans år sedan. När det var dags för lätt sparring klappade en bekant till mej på honom rejält. Det var tydligen en hämnd för att Paulo hade sparkat ner en släkting till honom i Kungsan i sin ungdom. Min bekant var lite skakis för att Paulo skulle svara upp vilket han inte gjorde utan han blev mer förbannade och skällde ut min bekant. Han kanske gillar horor men han bankade inte på en tonåring på en boxningsklubb i alla fall.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2020-05-16 kl. 03:46.
Citera
2020-05-16, 03:41
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Att legalisera innebär att det blir enklare att kontrollera.

Nej det blir det inte. Trafficking och människohandel är vanligare i de länder där sexköp är legaliserat.

Citat:
Ungefär som systembolaget var en del för att göra svenskars alkoholkonumtion "bättre" så kan en legaliserad sexköp förb¨ättra villkoren för de soma rbetar inom det.

En idiotisk jämförelse, de som handlar på systembolaget gör det frivilligt, ingen är tvingad att handla där. Inte ens Paolo Roberto.

Citat:
tja, det vet inte jag eller du. Förmodligen blev hon inte så glad men det är mellan henne och paolo.

Det här är en skvallertråd på Sveriges största forum för yttrandefrihet. Om du vill sätta munkavle på andra skribenter så bör du tänka om väldigt snabbt. Jag gissar att (den fd ?) flickvännen till Paolo Roberto är rasande på honom pga hans extremt dåliga omdöme

Citat:
, hoppas din vita rustning är lika vit imorgon.

Ja det är den. Vi får samtidigt hoppas att Paolo lärt sig en riktig läxa och slutar att jaga horor
Citera
2020-05-16, 03:42
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Absolut men att dom skulle ju inte skeppa hit skrapet om det inte fanns en lukrativ marknad.
Kvaliten på godset, dom äger inget värde i sina egna länder, det är den beska sanningen.

Här säljer dom som smör, Europa är perverst.
Det har uppmärksammats så att företagsamma personer i obskyra hörn av världen dammsuger bygden på alla halta o lytta o hönor som finns att finna på och tar dem hit.

Jag skulle förmodligen göra exakt det samma, faktiskt, valla in huvudfotingarna med simpla lögner och göra guld på dem i Europa och samtidigt så gör jag mitt land en tjänst.

Hur gör du ditt land en tjänst? Genom att ta ifrån svenska män deras stolthet och självrespekt? Genom att uppmuntra omoraliskt och förnedrande beteende?
Citera
2020-05-16, 03:43
Medlem
hardusettminapas avatar
Alla kvinnor (som kan) utnyttjar mäns sexualitet för att komma åt deras resurser. Inget att uppröras över så länge männen är med på det hela.

Sanslöst vilken moralpanik det blir för ingenting. Tur man inte bor i Sverige
Citera
2020-05-16, 03:43
Medlem
vidrikfittanens avatar
Han tröttnade på tajt PT-fitta och PT-rövhål och ville ha smutsig uppknullad horfitta. Folk har en del konstiga böjelser. Så är det bara.
Citera
2020-05-16, 03:44
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Låter nästan som om du var där själv...

Inlevelseförmåga? Eller så har jag erfarenhet från det? Eller så förstår jag hur män som han är funtade?
Citera
2020-05-16, 03:46
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeltzin
Mår man bra kan man få brudar utan att behöva betala för det.

Lagarna är inte bra uppställda men faktum kvarstår att det finns vidriga människor som sysslar med människohandel.

Dumhuvud kan du vara själv, pappskalle.

Ja? Men det betyder inte att man mår dåligt för att köpt sex.

Ja. Lagarna som du inte vill göra någonting åt. Lagarna som våra politiker har tagit beslut om. Lagarna som håller igång hela den här jävla verksamheten. Som du och dina gelikar väljer att blunda för.

Ser du verkligen inte alla träden? Skogen kanske är i vägen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in