2020-05-15, 22:55
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Lite spekulations tankar: ....

* Tror ni bb riggade så att mergim åkte ut ist för jassa ikväll för att det ska bli en mer jämn spänning på måndag?
- Nej.

* Tror ni Martin och jassa kommer hålla utanför?
- Den som lever får se.

* vad är det egentligen mergim fans ser? Hur har han ”förändrat så mkt” ”jobbat med sig själv” osv osv.
- Han förändrades i huset. Men har han förändrats som människa?

* Vad tror ni Amilia tänker på innan hon somnar? Kampanjen för Lennie?
- Hon funderar på hur hon ska tvinga Lennie till altaret.

* Tror ni att Amilia inte är här inne och kolla som hon påstår att hon inte gör?
- 100%

* Tror ni glasman och Julia fått till det utanför huset?
- Nej.

* Vad är det med antys kärlek för mergim? Känt varandra i 2 veckor typ
- Spel för gallerierna från Antys sida.

* Gillar virran egentligen Martin?
- Ja.

* Är jassa avundsjukt på antys och virans utseende eftersom Martin föredrog deras utseende?
- Nej.

* vem är egentligen pw?
- Han som fuckade ur?

* Hur mår egentligen Frida?
- Hahahahahahahahah!

Haha har så många fler funderingar.. inte för att jag har med nått att göra egentligen.. 😅
2020-05-15, 22:55
Medlem
Jag känner fan att det finns mer hopp för mergim än vad det finns för amilia
2020-05-15, 22:56
Medlem
Ni som sa att oddset på att sami vinner bb skulle gå upp ifall mergim åkte ur.... ni hade så fel. Oddsen gick från 1.3 till 1.25.
2020-05-15, 22:57
Medlem
icons avatar
men det är allt lite rafflande att se om Lennie lyckas med kolan utan att den kokar över eller att nån bränner sig vid provsmakning
Fredagsunderhållning på hög nivå

(lagom spännande för en annan som jobbat hårt hela dagen och egentligen borde sova)
2020-05-15, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Tycker du inte dom har favoriserat Jasmine? Då vet jag inte vad du sett. Hon hade kunnat åka ut flera gånger speciellt när hon satt mot Martin men BB riggade och ändrade omröstningen till att rädda kvar annars hade hon åkt ut den veckan 💯 och det vet vet vi alla för nästan alla ville rösta ut och det såg man tydligt överallt men det blev att vi fick rädda kvar istället och det var inte första gången något sånt skumt hänt denna säsong. Jag hoppas verkligen inte dom planerat att hon ska vinna hela skiten också, men det förvånar mig inte om dom vill att en tjej ska vinna allt.
Kärringarna har väl röstat på henne antar jag. Någon måste ju ut och några bli kvar varje vecka. Jag tror inte att det är riggat och skulle hela produktionen då ha samma favorit?
2020-05-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enduro33
Ni som sa att oddset på att sami vinner bb skulle gå upp ifall mergim åkte ur.... ni hade så fel. Oddsen gick från 1.3 till 1.25.
men ni jävla nöt, det finns olika bolag. sen kommer oddset ändras inatt/imorgon.
2020-05-15, 23:01
Medlem
icons avatar
se där! kameran tycker samma som jag, att det är intressant med kolasmeten som höjer sig farligt nära kastrullkanten då och då. Tack för inzoomningen!
2020-05-15, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Sitter och undrar ungefär samma som de tre finalisterna. Borde det inte hända något den sista fredagskvällen? Det är faktiskt en sorts underhållning i sig hur dåligt skött den här produktionen är 😂
Jo, lite som att se på Plane 9 From Other Space eller Attack of the Killer Tomatoes, fascinerande uselt.😁
2020-05-15, 23:04
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
men ni jävla nöt, det finns olika bolag. sen kommer oddset ändras inatt/imorgon.
apropå nöt, är det tillförandet av mandel som avgör om kola blir just kola eller knäck?

OnT: freeze och lurad i rask följd. Jojo nu gottar de sig i kulisserna och leker loss med knapparna.
2020-05-15, 23:04
Medlem
mscatzys avatar
Tror ni Mergim kommer titta till gose innan han går och lägger sig ikväll?
2020-05-15, 23:05
Medlem
mscatzys avatar
Tror ni Mergim kommer titta till Gose innan han går och lägger sig ikväll?
2020-05-15, 23:05
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
se där! kameran tycker samma som jag, att det är intressant med kolasmeten som höjer sig farligt nära kastrullkanten då och då. Tack för inzoomningen!
Drama på hög nivå. Kul om de kör en freeze så det kokar över

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in