2020-05-15, 22:36
Medlem
icons avatar
varför går lennie så stelt? har han ont?
2020-05-15, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Såg också det, Amilia hade hunnit rensat de flesta kommentarerna när jag läste, men det var verkligen några riktigt rabiata gammelkärringar som tänt till efter en BiB rödvin och helt enkelt kände sig TVUNGNA att dela med sig av sina tankar. Hahahaha, vem fucking bryr sig.

Jag tycker det är tragiskt att Jass och Amilia inte kan lägga det här bakom sig. Det är givetvis svårt eftersom Amilia har ett massivt informationsövertag, det är inget de kan lösa på en kort frågestund när Jass ff är kvar i huset, men jag skulle hoppas att de kan göra det på utsidan. De kommer nog aldrig bli vänner, men det vore ändå skönt om de kunde sluta vara ovänner.

Det är ju en storm i ett vattenglas, Martin och Amilia pussades några gånger samtidigt som Martin och Jass hade pussats några gånger, jag menar..

Jag undrar dock varför Amilia ljög om att hon sagt till Jasmine när hon satt i barnhagen att pussarna/kyssarna var innan Robinson-veckan, när alla vet att hon sa att hon inte visste om det var före eller efter Robinson. Det är en sån där liten typisk Amilia-skarvning som de allra flesta antagligen inte skulle snappa upp, men som får henne att framstå i bättre dager.

Förjävla roligt att Amilia har blivit attackerad av svenska tanter.
I grunden har Amilia ett egoproblem. Får hoppas att hon mognar en dag.
2020-05-15, 22:37
Medlem
embargos avatar
Citat:
Åh nej, nu bygger Sami om en av de där vita plastlådorna de har under sängen. Undrar till vad.
FMK 4.0 in the making.
2020-05-15, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Han sträckte sig på en tävling idag
2020-05-15, 22:43
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Han sträckte sig på en tävling idag
Ajaj. Misstänkte nåt sånt. Tack för svar
2020-05-15, 22:45
Medlem
Sitter och undrar ungefär samma som de tre finalisterna. Borde det inte hända något den sista fredagskvällen? Det är faktiskt en sorts underhållning i sig hur dåligt skött den här produktionen är 😂
2020-05-15, 22:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kan spöktjejerna komma in och jaga Lennie? Tack.
2020-05-15, 22:47
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Hur tänker du då, det var ju därför Amilia var där, att roasta Jass? Och hennes frågor till Jass var ju inte alls orimliga, Martin var rimligtvis en minst lika stor slampa som Amilia, om nu någon ska kallas slampa för att hen pussas och flörtar med andra singlar.

Jag tänker att Ami gick väldigt hårt åt Jass helt i onödan kan jag tycka. Jass kallade henne slampa. Men såg du Amis flin när hon gick ifrån Jass efter att hon frågat Ami om kyssarna. Det flinet sade helt klart "in your face bitch". Jass sade slampa i stundens hetta utifrån vad hon visste. Ami visste mycket väl vad som hänt mellan henne och Martin och när det hände men valde att spela dum. Just för att hon mår så bra när hon kan trycka till människor riktigt ordentligt. I det ljuset tycker jag att Amilias "in-your-face-bitch-flin" var värre än Jassas "slampa".
2020-05-15, 22:49
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon

Fråga Mergim
2020-05-15, 22:50
Medlem
Lite spekulations tankar:
* Tror ni bb riggade så att mergim åkte ut ist för jassa ikväll för att det ska bli en mer jämn spänning på måndag?
* Tror ni Martin och jassa kommer hålla utanför?
* vad är det egentligen mergim fans ser? Hur har han ”förändrat så mkt” ”jobbat med sig själv” osv osv.
* Vad tror ni Amilia tänker på innan hon somnar? Kampanjen för Lennie?
* Tror ni att Amilia inte är här inne och kolla som hon påstår att hon inte gör?
* Tror ni glasman och Julia fått till det utanför huset?
* Vad är det med antys kärlek för mergim? Känt varandra i 2 veckor typ
* Gillar virran egentligen Martin?
* Är jassa avundsjukt på antys och virans utseende eftersom Martin föredrog deras utseende?
* vem är egentligen pw?
* Hur mår egentligen Frida?

Haha har så många fler funderingar.. inte för att jag har med nått att göra egentligen.. 😅
2020-05-15, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Hahaha. Såg att Amilia fick hur mkt skit som helst på hennes instagramkonto av en massa Majbritts och bodil kvinnor i landet för att hon var så syrlig mot Jasse igår vid utfrågningen.
Det kan gott ta. Så mycke hat som det finns i den kvinnan . Hennes lives går ut på svartmåla andra deltagare. Släpp skiten och gå vidare .. Du vinner inte miljonen amilia
2020-05-15, 22:53
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Fråga Mergim
bara väntade på nån sån kommentar.

OnT: nu ska det kokas kola "på känn". Lycka till säger jag. Lär bli rinnigt eller stenhårt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in