Citat:
Ursprungligen postat av
tdlefnierregus
Jag har inte läst hela men jag får en "känsla" av att han inte var själv när det gäller dumpning av kroppen. Tror att hans pappa och styvmamma har hjälpt till.
De hittade blod, hår och lösnaglar i pappans ford kuga och båda "föräldrarna" säger att de knappt använt bilen och ingen annan kan ha gjort det heller. Den stod i deras garage, mamman är lättväckt osv osv
Nån nämnde att pojkvännen knappt kunde städa och lägenheten var rätt städad när föräldrar till vilma letade efter henne där. Känslan är att mamman kanske skötte städningen medans pappan hjälpte till med att dumpa kroppen
Det är ju inte helt uteslutet, men jag vill tillskjuta att Wilma hade åkt den bilen många gånger, vilket kan förklara framför allt håret och lösnageln. Blodet var en liten fläck på solskyddet vid passagerarsidan, vilket också kan ha kommit dit på ett helt naturligt sätt (näsblod, blödning vid nagelband eller vad som helst).
Skulle inte heller säga att den som nu har städat lägenheten varit superklinisk heller, med tanke på hur många uppenbara blodspår som fanns överallt, t.ex. på köksluckorna och garderobsdörren.