2020-05-15, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Han har betalat en kvinna att utföra en sexuell handling. Vilket är tillåtet i länder även nära oss, såsom Danmark och Tyskland.

Men dom tycker inte själva det är avskyvärt.
Det tycker Paolo

FATTAR du inte skillnaden?
Han gör det han påstår sig tycka att ingen ska göra

https://www.tv4play.se/program/nyheterna/12745901
Citera
2020-05-15, 22:49
Medlem
Du är fortfarande en kung Paolo!

Love you man!
Citera
2020-05-15, 22:50
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Faktiskt möjligt att det kan vara avtalsbrott från tv4s sida t ex. Om han nu skulle överklaga.
Tror inte det. TV4 har säkert ett värdegrundavtal som han var tvungen att skriva under när han fick jobb där... Han läste nog bare inte det finstilta....
Citera
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Är det bara jag som tycker att all bojkott av allt som kan förknippas med Paolo är absurd. Han har köpt sex av en kvinna vid ett eller flera tillfällen och bara det är sjukt men när man ser att varje bolag bojkottar allt så blir det ännu sjukare.

Skulle inte förvåna mig om att de finns x antal anställda på k-rauta, tv4, mfl som har gjort betydligt värre saker än att köpa sex.

Jag kan förstå att de inte vill ha med paulo i någon reklam eller som programledare men att de ska sluta ta in hans produkter i matvaruaffärer är bara trams.
Det är standard cancel culture helt enkelt, och Paolo Roberto är senaste offret för vänsterpolitiken. Paolo har ju länge kritiserat feminism, så vänstertöntarna är väl glada att de blev av med honom.

Jag hittade inte Paolo's fryspizzor när jag var förbi ICA tidigare idag, fan vad snabbt de tog bort alla hans produkter. Men nästa gång jag får syn på dem så köper jag några stycken.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Prostitution är inte olagligt i Sverige. Att köpa sex är olagligt.
Fast det här är ju bara standard mansfientlig politik: lagligt för kvinnor att ta betalt för sex, olagligt för män att betala för sex.

Hur som helst har Paolo Roberto inte gjort något fel här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Det hemska ligger i att han med stor sannolikhet utnyttjat en mycket utsatt tjej från Östeuropa. Hade PR valt en call girl typ ”Isabel” skulle det inte blivit samma uppståndelse.

Ja exakt.
Då hade inte hela NOA blivit inblandad
Dom gör bara razzior på trafficing

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/OnnWkk/metoo-nar-drogvarlden-och-de-prostituerade
Senast redigerad av Stina2017 2020-05-15 kl. 22:53.
Citera
2020-05-15, 22:51
Medlem
Paulo Roberto, en person som globalist TV4 tagit under sina armar som sitt skötebarn... allt för att bevisa att den nya "Sverigemodellen" med ett mångkulturellt land är den rätta vägen att gå... Titta bara på reklamen denna kanal bedriver.. varenda djävla svensk familj har en neger i familjen numera..
Roberto har kunnat tillförskanska sej massa privilegier genom detta och har glidit på en räkmacka i många år..
Men han är sååå djävla korkad så han låter sina lustar ta över hans minimala intelligens.. köper en hora på stan..
Vad ska alla vänsterglobalister ta till för knep för att försvara detta med nu..???
Jag väntar förväntansfullt på svar..
Citera
Medlem
Citat:
Han har betalat en kvinna att utföra en sexuell handling. Vilket är tillåtet i länder även nära oss, såsom Danmark och Tyskland.

Ja men nu bor PR i Sverige där det är olagligt. Pappa PR har dessutom en ung flickvän, en ung kvinnlig sambo och egna barn.
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Hur stor lgh, tänker om de griper 11 Pers, måste där varit rätt mkt luder, jobbar de åt någon?

De griper dem löpande när de lämnar (tar dem en bit ifrån, men har haft videokameror lite överallt). När de känner sig nöjda går de in och gör husis.
Citera
Medlem
Synd faktiskt att han åkte dit!

Paolo behöver synas på TV för han är en av få som faktiskt står upp mot en bra mansroll och inte viker sig mot det allt mer feminazistiska klimatet i media.

Jag kanske är färgad av mitt umgänge och mina upplevelser men jag är nästan säker på att många många fler än man tror går och köper sig en hora då och då, om än inte på Östermalm så på utlandssemestern. Dock vågar man ju inte diskutera detta någonstans. Även män som jag vet med säkerhet köper sex lägger sig i debatten och samlar pluspoäng hos kvinnorna och skriver hur dålig han är som gjort något så hemskt..

Trött man blir!

Kul avbrott dock på nyhetssidorna mot all corona som man börjar bli lite trött på!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Nej han har mutat en hälften så gammal utländsk prostituerad flicka till att utföra kukservice åt honom. Hon hade inte sex så det var inget gemensamt nöje dem emellan som du försöker få det att framstå som.

Det enda relevanta är ifall hon blivit tvingad till prostitution eller hon gör det frivilligt.
Citera
Medlem
BRÖDs avatar
Citat:
Intressant aspekt som du ofrivilligt tillförde. Hade det varit lika hemskt om han hade köpt sex utomlands i länder där det är lagligt och där kvinnor behandlas bra och t.om. har fackförbund?

Nu spinns ju vinkeln att det handlar om någon fattig rumänsk hora som blivit utsatt för människohandel, vilket vi inte har en aning om. Skulle det låtit annorlunda om han istället köpt sex i Tyskland eller i UK under ordnade former?
Det hade varit helt okej. Det avskyvärda här är att det sannolikt rör sig om sexslavar för någon hallick, och att horbocken sedan har mage att spela offer i TV.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Det hemska ligger i att han med stor sannolikhet utnyttjat en mycket utsatt tjej från Östeuropa. Hade PR valt en call girl typ ”Isabel” skulle det inte blivit samma uppståndelse.

Det intressanta är ju att du och media tror att han gjort det, fast det inte finns några bevis för det ännu. Om det framkommer att han använt en call girl som har det bra i jämförelse med fattiga rumäner, hade du då ändrat uppfattning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in