Citat:
Ursprungligen postat av
tdlefnierregus
Är det bara jag som tycker att all bojkott av allt som kan förknippas med Paolo är absurd. Han har köpt sex av en kvinna vid ett eller flera tillfällen och bara det är sjukt men när man ser att varje bolag bojkottar allt så blir det ännu sjukare.
Skulle inte förvåna mig om att de finns x antal anställda på k-rauta, tv4, mfl som har gjort betydligt värre saker än att köpa sex.
Jag kan förstå att de inte vill ha med paulo i någon reklam eller som programledare men att de ska sluta ta in hans produkter i matvaruaffärer är bara trams.
Det är standard cancel culture helt enkelt, och Paolo Roberto är senaste offret för vänsterpolitiken. Paolo har ju länge kritiserat feminism, så vänstertöntarna är väl glada att de blev av med honom.
Jag hittade inte Paolo's fryspizzor när jag var förbi ICA tidigare idag, fan vad snabbt de tog bort alla hans produkter. Men nästa gång jag får syn på dem så köper jag några stycken.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Prostitution är inte olagligt i Sverige. Att köpa sex är olagligt.
Fast det här är ju bara standard mansfientlig politik: lagligt för kvinnor att ta betalt för sex, olagligt för män att betala för sex.
Hur som helst har Paolo Roberto inte gjort något fel här.