Citat:
Ursprungligen postat av
Bountmard
Absolut! Det var definitivt min tanke innan jag läste fupn. Kände att föräldrarna måste varit inblandade, men efter att ha läst förhören med dem så har jag ändrat uppfattning. Kan inte förklara det. Har du läst?
Tror som de flesta nämner att folk från dessa länder håller ihop, och heder är allt. Och som nämns under mig här så är en "Svennehora" något som stenas ihjäl i något land, inte påläst om Kurdistan men har svårt och tro att de inte skulle straffa otrohet/slampigt beteende. Och vill minnas att när de förhörde fadern om lösnaglar och röda hårstrån så sa han att de kunde kanske komma från hans flickvän, han visste inte. Har jävligt svårt och tro att Hans farsas flickvän som troligen är Kurd skulle färga håret rött.
Citat:
Ursprungligen postat av
oenophile
Instämmer helt.
Jag tror definitivt inte att pappan är oskyldig.
Går inte lita på vad en kurd säger i ett förhör med en svenne.
Skulle han förskjuta sin kurdson för att sonen gjort sig av med en otrogen svennehora? Det är väl precis enligt regelverket i Kurdistan.
edit: menar naturligtvis inte att W varit otrogen, men om man som kvinna går ut i shorts, är det nog så man blir betraktad av kurdsläkten.
Precis