2020-05-15, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Om man vill tro på Paolos historia rakt av, hur ska det då gå ihop?

Som jag uppfattar det är hans förklaring denna:
Nu var livet på topp, kärleken, affärerna, allting. Han hade aldrig mått så bra i hela sitt liv. Då kickar ett självskadebeteende in, grundat i ett övergrepp i barndomen. När allt är bra så måste han skada sig själv för att fylla igen hålet i själen.

Men, för att skadan ska inträffa så måste han rimligen åka dit? Om det gått som i de flesta fall när nån köper sex att polisen inte är där, hur skulle skadan då ha uppstått? Skulle han då efter sitt första sexköp i livet gått hem till flickvännen och sagt ”jag har köpt sex med ett trafficking-offer från Moldavien” och sen sitt liv förstöras?

Eller uppstod självskadan under själva sexet med den prostituerade?

Får inte ihop hans story.

För att hans story inte stämmer. Han säger vad han tror är mest PK. Istället för att bara säga att han var sugen på sex.
Citera
Medlem
taamids avatar
Ber om ursäkt om den här videon nyligen länkats i tråden.

Klicka fram till 11:40 berättar fd Farmen-deltagaren Emilie Karlsson varför hon inte följer Paolo på Instagram. Videon är en vecka gammal.

https://youtu.be/PA8zFy7PBhQ
Citera
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Måste man lämna landet Sverige för lite fitta nu också? Paolo har nog dragit in mer skatt till det här landet än du varit i närheten av, trots sitt gamla förflutna.

Säga vad man vill om hans tidigare liv, förstår att det svider i andras ögon när någon lyckas vända på skutan. Vi svenskar blir aldrig nöjda. Är man kriminell så gnäller alla på att man bör göra något av sitt liv. När man sedan lyckas vända på det och gör något av det, så gnäller folk ändå.

När vi svenskar älskar att sparka på den som redan ligger ner (i textform), så gör den mannen det i verkligheten.

Fan, jag som svensk har nog gjort mer skit än alla ni felfria här inne tillsammans. Jag borde fan utvisas från det här klotet enligt era värderingar.

Jag skulle bli mäkta förvånad om jag blev av med mitt enkla arbete pågrund av att jag hade gökat en hora, ni också.

Hade han haft ett vanligt 7-16-kneg på ABB så hade inte en jävel brytt sig. Det är ju självklart att media drar undan mattan nu och det har jag full förståelse för.

Han ska gott ha den skit han förtjänar i detta läge, men att utvisas från landet är ju bara skrattretande.
Är du en sån jävel som står bakom gardinerna hela dagarna och förgyller hyresvärdens vardag med ett konstant flöde av klagomål på hur grannarna i området beter sig?

Vill han köpa sig en hora får han stå för konsekvenserna. Tydligen var det värt att rasera allting för en 1500 kronors skäggbiff när han hade kunnat runka framför datorn till det frugan inte går med på. So what?

Han får börja på ny kula helt enkelt. Han verkar ju vara företagsam, så han kommer säkert på fötter igen, på ett eller annat sätt. Hoppas den här soppan kan leda till något bättre för horan också.
Var skriver jag att han ska utvisas? Att välja att flytta tillbaka till sitt hemland för man har skämt ut sig eller att bli utvisad är en enorm skillnad. Du ska inte heller lägga dig i vad andra betalat i skatt, vare sig i Sverige eller nåt annat land. Varken när det gäller mig eller någon annan. Din skatt, dina problem. Andras skatt, ska du skita i.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Die.young.4ever
Dyrt knull! Han kommer förlora mycket pengar nu. På sina företag. Hörde att han blir utkastad från Coop. Som jag sa HÖRT!

Jag visste inte att folk fortfarande handlade på sosse-Coop.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Ja det är klart det finns det. Jag är själv en prostituerad. Vad har du själv för erfarenhet? Du som kan "verkligheten" om det. lol.

Vad är jag hycklare med?
Min erfarenhet är att gränsen är hårfin. Som köpare så köper du en tjänst, inte en bakgrund.

Många fina och bra tjejer som kan ha en trasig bakgrund och tvärtom. Ingenting man reflekterar över på 1 timmes transaktion.
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Du hänvisade till Simon Häggströms böcker.

Sluta tramsa. Du hävdar att Instagrammodeller säljer sex i lägenhetsbordeller för 100k per timme. Put up, or shut up!
Citera
2020-05-15, 20:33
Medlem
Rollinghands avatar
Hoppas att PR får professionell hjälp, han kan inte vara frisk. Det är så makabert att skriva till Elin:

- Älskar att vakna med dig min vackra så tack för att fört in värme i mitt hjärta, skönhet i min värld och kärlek i mitt liv! Älskar dig!

Bara för att sedan, samma dag, ge sig ut för att köpa sex av en EU-migrant.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Ingenstans i lagstiftning står någonting om detta hyckleri du talar om så uppenbarligen vill du inte leva i en rättsstat. Du vill leva i en stat där människor som tycker och tänker olika från dig ska straffas hårdare. Du råkar inte tillhöra extremvänstern?

Tappert försök..

Man straffas inte i livet enbart via lagstiftningen. Är man otrogen är man ingen brottsling. Men lika väl straffas man om man åker fast..

I detta fall åkte han fast på ett brutalt sätt i media. Helt rätt åt en som först hycklar i media och polerar sin gloria - för att sen göra något helt annat när lampan släcks.

Att flickvännen nu känner sig "tom" är inget mot hur barnen säkert känner sig..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Berodde det inte åtminstone delvis på att han själv ägde media som därmed inte kunde blotta sin ägare för allmänheten?

Alla kände till Berlusconis leverne. Prostitution är betydligt mindre kontroversiellt i länderna i södra Europa. I länder som Italien och Spanien har 40%+ av männen någon gång köpt sex.
Citera
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
Den viktigaste frågan som alla glömmer i det här...och den enda frågan som verkligen gäller....vad kommer hända med Farmen nu?!?

Farmen är förknippad med PR......... farmen lägger ner .......alla glada.
Citera
2020-05-15, 20:34
Medlem
Tycker detta luktar rasism både mot Paolo och den prostituerade, Paolo är ett hot mot statsfeminismen och prostituerade är ett hot mot den svenska kvinnan.
Citera
2020-05-15, 20:34
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det skulle vara hans enda räddning.

Han kan ju rimligtvis inte bortförklara det annars att han måste få köpa en ung tjej - när han har en hemma. Men att köpa en ung kille - det kanske går hem i alla fall bland Stockholms bögarna.
Åh... I de kretsarna är han välkänd sedan lääänge.
Det är en av sthlms sämst bevarade hemligheter.

Han har betalat men även fått betalt i yngre år..
Senast redigerad av HateWreck 2020-05-15 kl. 20:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in