2020-05-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Låt mannen få knulla för fan!

I Sverige likställs manlig sexualitet med övergrepp och våldtäkt. Välkommen till feministSverige.
Citera
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demented
Han har sig själv att skylla i slutändan men tycker ni verkligen att det är okej att han nu jagas och förlorar allt från det sociala till det ekonomiska han har i livet? Vi har ju en formell lagstiftning av en anledning, och enligt mig har han sonat sitt brott genom böter.

Han har inte fått sitt straff ännu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gidrobot
Alltså vad tänkte han med. Han hade allt som vi andra bara kan drömma om.

Är inget ovanligt med kändisar som köper sex. Är kanske lite ovanligare att man köper en billig tjej från Östeuropa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Det är ju fastställt att horan kostade 1500 kr?

Jag ville lyfta att media kan använda fula ord som "lägenhetsbordell" men att det i praktiken inte betyder ett skvatt. Det låter ju dock ganska hemskt och det vet dom.
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Detta MÅSTE ni se!

HAHAHAHA jag tror fan jag dör.

Denna artikel kom ju för fan dagen innan han knullade öststatshoran för sketna 1.500 spänn!

"Paolo och Elin om träningen och kärleken: ”Vi är ett perfekt team”"
Publicerad: 14 maj 2020, kl 06:23

https://www.amelia.se/reportage/inte...-perfekt-team/
Citera
2020-05-15, 19:28
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Hur tror ni det här kommer påverka hans produkter som säljs i affärerna?

Coop har sparkat ut dom, ICA överväger samma åtgärd sist jag kollade.
Citera
Moderator
blomvattnares avatar
Trådar sammanfogade.

/Mod
Citera
Medlem
Har svårt att förstå dem som säger "bra att han erkände"
Ha, ha....näeee....han blev tagen med brallorna nere, annars hade han högst troligt aldrig erkänt. Och han sitter och påstår att detta är första gången. Yeah right! Vilken jävla otur att det var rassia första gången han gick och köpte sex 😱. Och hur hittar man till en sunkig lägenhetsbordell (med troliga traffickingoffer) först gången man ska köpa sex?

Människan är en komplex varelse. Han är fortfarande en driven man med entreprenörskap som han åstadkommit. Inget snack om det.
Kanske hade han för mycket...? Finns ju kändisar som snattat för att få spänning, även om detta är betydligt värre givetvis. En liten tanke på sitt "köpobjekt" hade han kunnat kostat på sig i sitt snyfttal. Jag menar..han skulle låtit trovärdigare då.
Citera
Medlem
Ica och Coop slutar att sälja hans produkter.
K Rauta avbryter allt samarbete också.
Expressen.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
"Lägenhetsbordell", "prostituerad", dessa ord kan betyda VADSOMHELST. En lägenhetsbordell kan som sagt bestå av en instagrammodell som tar 100k i timmen eller en fattig öststatstjej som tar 200 kr i timmen. Problemet ligger i att ni häxjägare hör att kvinnan kommer från ett av europas fattigaste länder och omedelbart antar att hon är traffickerad, som om hennes ekonomiska status gör henne mindre förmögen att fatta egna, vuxna beslut.

Paolo hade ingen aning om hennes bakgrund, och brydde sig inte. Det tycker jag också är fel. Men att detta innebär att hon med stor sannolikhet är ett traffickingoffer och att han på förhand visste det är fel slutsats. Han har sig själv att skylla i slutändan men tycker ni verkligen att det är okej att han nu jagas och förlorar allt från det sociala till det ekonomiska han har i livet? Vi har ju en formell lagstiftning av en anledning, och enligt mig har han sonat sitt brott genom böter.
Ja det tycker jag absolut är okej. Det finns inget i vår lagstiftning som tvingar vare sig människor eller bolag att samarbeta eller handla av någon/något de uppfattar som klandervärt och fel.
Citera
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Både Paolo och den prostituerade kan vara offer i denna härva.
Åt helvete med dom bägge två, det är självförvållat. Jag tänker mest på fd flickvännen. Fy faan vad hon måste känna sig skitig och värdelös nu..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Han gjorde sig bara än mer patetisk o gav smutsiga sexköpare ett ansikte, grattis igen paolo till o ha kört ditt liv i botten..bra jobbat grisen

Ja, blir ju dubbelmoral när han samtidigt berättar hur vidrigt han tycker att det är

https://www.tv4play.se/program/nyheterna/12745901
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in