2020-05-15, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crowsi
Även om jag inte riktigt bryr mig om hans sexköp, så är det ju någonstans lite patetiskt hur mycket han straffas av samhället. Polisen lär ge honom lite böter, förlorade jobben kommer kosta multum. Jämför det med tex Ulf kristersson som är partiledare idag och anställde städare svart, vilket har samma eller högre straff. Eller valfri dömd för artist som TV4 har med i "Så mycket bättre", där tar man inte avstånd.

Äsch paolo har så mkt pengar efter alla år på tv och sin pasta /resturanger + alla möjliga investeringar han förvaltar
Citera
Medlem
Otäckt med detta feministiska drev som dragit igång mot Paolo, han mår inte bra, deprimerad och har självskadebeteende.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
TV4, RixFM och Coop säger upp samarbetet och han får mycket kritik av olika intressegrupper (Cissi Wallin lär dessutom väl twittra om PR hela helgen). Tror inte detta blåser över tills på måndag...

Även hans förlag har sparkat honom och hans kokböcker tas ut handeln.

Detta kommer gäcka Paolo livet ut.
Citera
Medlem
Redas avatar
Ska inte bögsnuten hålla rent från illegala prostituerade i Swedistan? Snuten gör ju inte sitt jobb.
Citera
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Tror du de fann horhålan precis den kvällen?

Tror du inte de har haft spaning där i veckor?

Tror du inte spanarna såg Paolo på väg in?
A: Spanare
B: Spaningsledare

A: "Ni kommer inte tro det, vet ni vem som precis gick in i lägenheten?"

B: "Nej, vem?"

A: "Paolo Roberto!"

B: "Är du säker?"

A: "100% säker, det måste ha varit han!"

B: "Bra grabbar, då kör vi! Var beredda nu, vi går in om 2 minuter!"
Blev han inte tagen påväg ut? efter han hade flåsat klart.
Citera
2020-05-15, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej det blir snarare en påminnelse om vilken primitiv varelser vissa män är. För fan alltså.

Om det nu var en rumänsk kvinna i en traffickingring så håller jag med.

Det jag menar är att det blir en ond cirkel på grund av lagstiftningen.

Olagligt att köpa sex = Prostituerade tvingas hålla till i skumma områden istället för en öppen klubb med säkerhet. Sjuka män med inget att förlora är majoriteten av besökarna vilket leder till många obehagliga besök med övergrepp. Det skapas en stor marknad för trafficking då det är säkrare för torskarna att gå till någon polack i en container än att gå fram till en på gatan.

Förstår du vad jag menar?
Citera
Medlem
Kill-me-now-thxs avatar
Någon som vet när intervjun visas? Är det på tv-4 nyheterna idag vid 19 eller 22?
Citera
Medlem
Die.young.4evers avatar
Citat:
Hon kanske har en fetisch för det? Kanske var hon som skickade Paolo dit från början?
Så kan det ju vara oxå. Blir värsta orgien i kväll
Citera
Medlem
Skitskumt! Han måste ju få hur mycket fitta han vill, han behöver inte begå ett brott för att få ligga. Är inte det här lite som om Ingvar Kamprad skulle bryta sig in hos folk på nätterna och sno möbler och insexnycklar?
Citera
Avslutad
Citat:
Jag är helt övertygad om att razzian just när Paolo var där var en fullt medveten handling och strategi av polisen!

De väntade in tills det skulle komma en tyngre fisk och nappade, för att den mediala uppmärksamheten också skulle kunna bli större.

Polisen vill gärna att detta skall få stor medial uppmärksamhet och därmed avskräckande effekt, som möjligt.

Vad är mer effektivt då än att välja just ett tillfälle när en kändis nappar? Exponeringen blir ju total sedan.

Självklart var det så.
Snuten hade tvärkoll på den prostituerades telefon, sen upptäckte dom att självaste Paolo Roberto hade/hade haft kontakt med henne.
Där började dom övervaka Paolos telefon och när nästa möte bestämdes så var rävsaxen gillrad.

Klockrent jobb av snuten som låg och lurpassade på han.

Ha ha! Big fail Paolo.
Big fail.
Citera
2020-05-15, 18:33
Medlem
Fyfaan vilket dyrt sexköp detta blev för Paolo. Hela karriären förstörd. Att han inte åkte till Amsterdam istället.
Citera
2020-05-15, 18:33
Medlem
Alla gör vi misstag....men jag problemet är att han väldigt liten tumme ......kan man nästa se när han tränar i sina trikåer...inget fel i att ha liten ...men där har vi själva källan till hans problem ....tycker för övrigt.han.är en bra snubbe .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in