2020-05-15, 19:03
Medlem
Att det var premiär för den gode PR i horträsket är det naturligtvis ingen som tror på, men frågan är hur ofta han har träffat prostituerade? Är varje vecka en rimlig gissning?
Citera
Medlem
Rysk-Bots avatar
"självskadebeteende". Hahaha, den var bra.

I alla andra länder köper man en hora för att man är kåt och vill sätta kuken i en fitta. Men inom Sveriges gränser kanske mäns hjärnor förvandlas till något annat?
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Att vara man och gå till en lägenhetsbordell i ett land där sexköp är förbjudet är extremt okontrollerat och vidrigt ja.

Okontrollerat, kanske. Bättre att vänta till världen har blivit normal igen så man kan åka utomlands.

Vidrigt? Eh, nej. Det enda vidriga beteendet här kommer från lagstiftarna.

Citat:
Ska ha varit utländska kvinnor från Europa och han betalade 1500 kr.

Och?

Citat:
Vem som helst förstår att det inte är någon verksamhet som bör stödjas, även Paolo, trots hans förmodade bortfall av hjärnceller.

Det är väl upp till var och en om man vill stödja det eller inte.

Citat:
Därtill har han suttit och gafflat om hur bra han och hans tjej har det och hur lycklig han är med henne. Sedan går han ut en kväll och gör detta, som offentlig person. Det är nånting jävla snedvridet i skallen på en sån människa, snacka om att sakna både respekt för sina kära och humana värderingar.
Men, ifall du skulle försvara detta så blir jag ju inte förvånad, du brukar oftast vara inne på motsatt linje.

Jag har ingen aning om hans civilstatus men om det nu är så att han har köpt sex bakom ryggen på sin partner så låter det självklart inte som ett bra beteende. Sen vet jag inget om hur hans relation ser ut och så vidare så jag väljer att inte uttala mig mer om den saken.
Citera
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Finns få lyxfnask i Sthlm, och de tar inte emot fulla kunder som ringer mitt i natten.

Tror Paolo var kåt och inte hade några moraliska problem med att betala för att knulla en östtjej som redan haft sju kunder tidigare under dagen och... helt plötsligt står Simon Häggström med Vänner och väntar på honom.
Absolut jag menar att det absolut mest sannolika är att han var kåt och inte ville bli igenkänd och därför valde henne. Det finns nog fler lyxfnask än du tror i Stockholm. Beroende på vad man menar med att "sälja" sex alltså.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frifrysaren
Det värsta när man läser allt härinne är att många av de som skriver är sådana man jobbar med och gör affärer med. Det är så tydligt vilka vidriga svin majoriteten av mänskligheten är, och manligheten är. Pröva att tänka lite, testa och fundera lite. För många funkar det inte, men kanske för några.

Ja, människor är en vidrig skapelse som borde utrotas.
Citera
Medlem
Smegmas avatar
Att torska för att köpa fitta må så vara - men mus för 1.500, vad fan?
Citera
2020-05-15, 19:04
Medlem
Kanske planerat ...restaurangen jick kanske dåligt...böckerna sålde dåligt.
Citera
2020-05-15, 19:04
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Ånej, sakta i backarna. Det här är Sverige, och här är det ALDRIG säljarens fel att någon hönshjärna betalar för en tjänst. Det är ALLTID köparen som bär ansvaret.
Hade däremot köparen varit Afrikan, så hade svensk media applåderat sexköpet.

Vi gillar afrikaner som Dr Alban, men inte italienare som Mauro Scocco och Paolo Roberto. Svensk skadeglädje när den är som bäst.

Hon (utgår från att det är en hon) får ju jättebra reklam nu. Kändisluder.
Citera
2020-05-15, 19:05
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Kvalificerad för att...? Du fattar väl själv att riktiga traffickingoffer nog inte tjänar 1500kr på en halvtimme?

Enda anledningen att du anser din gissning vara "kvalificerad" är för att media har sagt att hon kommer från en av Europas fattigaste länder, inget annat.
Kvalificerad i betydelsen att den grundas i flera olika rapporterade fakta och inte bara är en magkänsla.

Du vet inget om mina anledningar utöver det jag har berättat för dig.

Det har framkommit att Paolo betalat 1500 kr. Det är inte samma sak som att kvinnan har tjänat 1500 kr. Det är elementärt.
Citera
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Ja männen också. Skillnaden är att när vi går till jobbet får vi oftast lön för det. Vi får även sjukanmäla oss vid behov och har en dräglig arbetsmiljö. Man kan också byta jobb. Trafficking tillhör alltså inte den kategorin. De är alltså inte ett jobb om du inte förstått det.
I Holland är många horor fackanslutna, Tyskland med tror jag.
Vi har helt enkelt stängt ute denna yrkesgrupp.
Jag hatar Paolo för att han spöade oskyldiga i sin ungdom men nu Paolo hoppas jag att du gör en pudel och tar tillbaka din låtsasånger och kräver en ändrad lagstiftning!
Döp om pizzorna till horan, fnasket och den dubbelinbakade till dubbelmackan och jag kommer aldrig att äta någonannanstans än hos dig!!
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvargen
Att köpa sex handlar inte om att få sex. Troligtvis kan personen får många frivilliga sexpartners. Att köpa sex handlar om att få makten, att inte behöva ta hänsyn till vad den andra tänker, känner och vill. Att helt enkelt få en slav som man kan göra vad som helst med.

Gör vad du vill med mig i kväll, min kropp är din brukar min lilla duva ibland dryfta sig till att säga.

Jag tycker det är fruktansvärt avtändande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimjim
Skitskumt! Han måste ju få hur mycket fitta han vill, han behöver inte begå ett brott för att få ligga. Är inte det här lite som om Ingvar Kamprad skulle bryta sig in hos folk på nätterna och sno möbler och insexnycklar?

Det verkar vara många män i tråden som överskattar Paolo Robertos attraktionsförmåga. Det är möjligt att väldigt unga kvinnor tycker att han är "cool" men de flesta fullvuxna kvinnor blir inte alls imponerade av Paolo Robertos stil. I vilket fall så är det väl inte så konstigt om han går till en prostituerad istället för vilken tjej som helst med tanke på hur stor risken är att en vanlig tjej skulle vilja sälja en story om honom. Förmodligen vill Paolo dessutom ha någon typ av sex som hans sambo inte är sugen på...och då måste han betala för att få detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in