Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Att vara man och gå till en lägenhetsbordell i ett land där sexköp är förbjudet är extremt okontrollerat och vidrigt ja.
Okontrollerat, kanske. Bättre att vänta till världen har blivit normal igen så man kan åka utomlands.
Vidrigt? Eh, nej. Det enda vidriga beteendet här kommer från lagstiftarna.
Citat:
Ska ha varit utländska kvinnor från Europa och han betalade 1500 kr.
Och?
Citat:
Vem som helst förstår att det inte är någon verksamhet som bör stödjas, även Paolo, trots hans förmodade bortfall av hjärnceller.
Det är väl upp till var och en om man vill stödja det eller inte.
Citat:
Därtill har han suttit och gafflat om hur bra han och hans tjej har det och hur lycklig han är med henne. Sedan går han ut en kväll och gör detta, som offentlig person. Det är nånting jävla snedvridet i skallen på en sån människa, snacka om att sakna både respekt för sina kära och humana värderingar.
Men, ifall du skulle försvara detta så blir jag ju inte förvånad, du brukar oftast vara inne på motsatt linje.
Jag har ingen aning om hans civilstatus men om det nu är så att han har köpt sex bakom ryggen på sin partner så låter det självklart inte som ett bra beteende. Sen vet jag inget om hur hans relation ser ut och så vidare så jag väljer att inte uttala mig mer om den saken.