2020-05-15, 18:17
Medlem
2442245335352s avatar
Varenda svensk man kollar på porr, men om någon köper sex så blir alla galna, hur kommer det sig?
Kan lova att tv4 chefen och coop chefen kollar porr varje kväll, eller har gjort vid olika tillfällen i sitt liv.
Paolo Roberto är en tönt som inte vågar stå för att han gillar att köpa sex, annars hade han inte gjort det.
Om det förekommer människohandel och annan skit i Sverige beror det på att sexhandel är olagligt, om det vore lagligt så hade det funnits mycket bättre support för både de som vill sälja och de som vill köpa.
Citera
2020-05-15, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Ur ett i synvinkeln socialpsykologiskt sätt är detta mycket intressant. Stollen hade allt men gick ändå och köpte en kvinna för sin sexuella lust, trots ung flickvän. Man undrar verkligen varför.
Någon diagnos handlar det om, jag är nyfiken på vad det är/heter!?
Man kan verkligen undra varför framgångsrika män. Kända från tv och media gör något så dumt som att köpa sex här i Sverige. Vill man ha sex är Berlin bara en timmes flygresa bort. Holland och Amsterdam knappt två timmar. Där är det lagligt och man riskerar inget.

Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitnotagain
Givetvis drar han på sig offerkoftan och skyller det på att han blev övergripen som barn. Det är bara en jäkla ursäkt för att svenska folket ska tycka liiiite synd om honom. Det här var inte första gången han köpt sex, det är jag övertygad på.
Tror nog att de flesta sexköpare inte har någon tragisk uppväxt. Man köper sex för att man är kåt. Inget annat. Det där med "hål i själen" och "övergrepp som barn" är nåt som man bara efterhandskonstruerar när man åker fast.
Citera
2020-05-15, 18:18
Medlem
Jon.Holmss avatar
Förstår inte varför Paolo ska behöva köpa sex? Han är ju kändis och tjejer i alla åldrar borde stå i kö för att knulla med honom. Gratis.
Citera
Avslutad
Torsken af Kungsan😄
Citera
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Kapten Klänning var ju feminist så det finns nog lika många åt andra hållet.

Fast det var han ju bevisligen inte. En feminist sysslar inte med grov våldtäkt.
Citera
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Frågan är ju bara vad han skall hitta på för något? För det är ju just hans namn, som affisch, som är dragplåstret idag. Utan namnet i sig är det ju inget speciellt.

Han kan knappast döpa om allt till Åke Svensson, figurera bakom kulisserna, och tro att det skall gå bra?
Han kan styra stegen mot Italien, där han har sina rötter och bosätta sig där. Att öppna en liten anonym liten pizzeria där kan inte vara så svårt.
Citera
Avslutad
Tror ni "nya frugan" blev arg?
Citera
Medlem
Jag tror inte fallet blir så stort som folk tror.Hans stora lycka är nog att han har utländskt påbrå..Någon form av italienskt,sägs det...Han kommer att få chansen att komma igen..
Citera
2020-05-15, 18:19
Medlem
Att killen blåljuger är fan skamligt. vem väljer att utföra sitt första sexbesök på en torsdag? killen är rutinerad. Sedan är det ju lite ev en spottloska i ansiktet på hans tjej (fd tjej antar jag) att säga att det var första gången, snacka om att hon känner sig oduglig. Skulle väll varit lite bättre om han bara erkände att han gjort det innan henne också.
Senast redigerad av gameboyguy 2020-05-15 kl. 18:21.
Citera
2020-05-15, 18:20
Medlem
Han har väl några miljoner som han kan leva på....och en mångmiljonbelopp villa .så. Det är inget synd om honom
..alla gör vi misstag
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SirDuke
Ja jag kan inte fatta att han varit så uppburen och hyllad genom alla år. En empatilös nolla utan talang och utan självkontroll som fått alldeles för mycket uppmärksamhet, inte trots att han varit ett självbelåtet svin, utan tack vare just det. Så jävla beklagligt.

Välkommen till svensk kändiskåthet. Robban är ju bara en av så jävla många. Gillade me-too rörelsen. Då åkte en del slem-äckel dit.
Hade fan dragit en runk om jag fick reda på att polisen gjort en operation rimfrost på östermalm, danderyd och liknande. Där de satt dit alla knarkande, horköpande och ekoförbrytande asen. Plus att de delat ut rättmätiga straff. De hade baskemej fått bygga ett nytt fängelse bara för pedofilerna XD Men en liten prinsessa som jag kan bara drömma.
Citera
Medlem
Paolo går omkring och förespråkar disciplin, träning, vilja etc etc och går och knullar smutsiga prostituerade bakom ryggen på en ugn och vältränad flickvän/fru. Vad i helvete? Den mannen har förlorat all min respekt och jag hoppas hans företag går helt åt helvete.

Vilken idiot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in