2020-05-15, 18:07
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Risken att polisen tar en man första gången måste ju vara liten tom pytteliten.

Och inte tror jag att en man gör det första gången när han är 51 alltså?!

Nej, det där kan ha hållit på i 20 - 30 år.
Citera
2020-05-15, 18:08
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Alla killar och män går väl inte till prostituerade. Hur kan de klara sej?

Det gör det så gott de kan.

Jag ser inte på Paolos sexköp som ett brott. Två personer möts, blir överens om priset och tjänsten (detta förutsätter en frivillig sex-säljare). Personligen så vill jag ha sex med någon som tycker om mig, och inte för hur tjock plånboken är.

Dock när jag jobbade som ung till sjöss, besökt prostituerade. Dåligt med ragg på fraktfartyg..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Det tror jag med. Men jag tror inte det är första gången han gör det i Sverige.

Nej, det är det definitivt inte. Risken att åka fast är förhållandevis låg i normalfallet så att han skulle råkt åka på denna nitlott på första sexköpet är högst osannolikt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Jo du. Du måste inse en sak. De flesta kvinnor i 20- års ålder tycker att 50-åriga män som stöter är gubbslem. Jag har sett så många 50-åriga män som inte inser att deras tid är förbi hos yngre frukter. De ser inte att de åldrats själva och tror fortfarande att de är lika attraktiva som vid 25. De är patetiska och har ju någon form av bristande intellekt. Sedan finns det undantag. Men du pratar om 1 procent av alla 50-åringar

Håller med.

Finns inget vidrigare än när 40- 50-åringar som är kvar i sin ungdom mentalt.
Leker säkert med sina tågräls hemma framför sängen också
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitnotagain
Givetvis drar han på sig offerkoftan och skyller det på att han blev övergripen som barn. Det är bara en jäkla ursäkt för att svenska folket ska tycka liiiite synd om honom. Det här var inte första gången han köpt sex, det är jag övertygad på.

Övergripen som barn?

"Jag blev misshandlad som barn, så därför är det okej att jag nu misshandlar mina barn"

Eller? hahaha
Citera
2020-05-15, 18:09
Medlem
Hjulstaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Exakt. Och antifeministiska män, som jag nämnde, har ofta den här typen av skelett i garderoben grundat på genuint kvinnohat och det är anledningen till att de avskyr feminister som jobbar mot pedofili, sexköp, kvinnomisshandel, sexbrott och sexism.
Pedofili = tända på prepubertala barn
Sexköp = köpa sex av någon
Kvinnomisshandel = misshandel av kvinna
sexbrott = brott relaterad till sex
Sexism = fördomar baserat på kön

Vad har det där med feminism att göra? Bara en av fem kmr nära. Feminister vill ha de fördelar de anser att män har i samhället, men utan nackdelarna dessa män har.. Om du misshandlar en feministisk kvinna likt du hade misshandlat en man, så är det inte jämlikhet och feminism längre utan kvinnomisshandel. Haa
Citera
2020-05-15, 18:10
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/XgV02o/tv-kandis-gripen-for-sexkop--misstanks-ha-betalat-1-500-kronor

Detta ska tydligen gälla Paolo Roberto!
Citera
Medlem
Silltunnas avatar
Minns det här klippet när han skulle hänga lite med ungdomarna. Gick ju bra.

https://youtu.be/HJC17yzPB8w
Citera
Avslutad
Paolo Roberto har gjort bort sig lika mycket som Martin Timell.

Nya frugan lär ju lackat ur.

Pinsamt Paolo, pinsamt !
Citera
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Inte ens pandemi stoppar den lilla rackaren.
Citera
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mufff
Du fattar inte att han var sarkastisk? Du hörde inte att han 4 sekunder senare sa att han själv inte har slagit någon?

Det var en freudansk felsägning.
Citera
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Frågan är ju bara vad han skall hitta på för något? För det är ju just hans namn, som affisch, som är dragplåstret idag. Utan namnet i sig är det ju inget speciellt.

Han kan knappast döpa om allt till Åke Svensson, figurera bakom kulisserna, och tro att det skall gå bra?

Det finns alltid jobb för en kändis oroa dig inte. Kanske inte som programledare på tv4, men ligger han lågt nåt år så kan han få C kändis jobb som ambulerande bartender med lite extra betalt och liknande.. Särskilt i nån turisthåla utomlands.. Typ Baren/Färjan Håkan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in