2020-05-15, 17:04
Medlem
ExcuseMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Har du ikke sett videoen av TH da han snakker med en etter at han fikk beskjed om at politiet hadde endret hypotesen til drap kamuflert som kidnapping?

TH blunker i ett sett og han gjør rare grimaser.

Nei, den har jeg ikke sett. Hvor finner jeg den?
Citera
2020-05-15, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Husker du f.ex. et spesielt ord i innlegget som du kan søke på? Hva handlet det om?

Jeg kopierte bildet, men ikke linken slik at jeg får ikke til å legge det ut.

Vedkommende skriver ; " Det er sånne ting som dette som kanskje er en av de eneste grunnene til at folk i det hele tatt
ønsker å adaptere seg til krypto...Er det ingen form for kontroll vil også de kriminelle være fullstendig fri til å gjøre omtrent hva de vil...Det har i dag blitt mye enklere å kidnappe mennesker fordi de krever usporbar krypto. "

Jeg kopierte dette med mer : 8. mai 2020, 15:38 (for 7 døgn siden), slik at jeg vil tror at man finner igjen dette her på fb
8 mai. Jeg mener å huske at det ligger som en link til imgur.com
Senast redigerad av Akeleye 2020-05-15 kl. 17:57.
Citera
2020-05-15, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye

Vedkommende skriver ; " Det er sånne ting som dette som kanskje er en av de eneste grunnene til at folk til det hele tatt
ønsker å adaptere seg til krypto...Er det ingen form for kontroll vil også de kriminelle være fullstendig fri til å gjøre omtrent hva de vil...Det har i dag blitt mye enklere å kidnappe mennesker fordi de krever usporbar krypto. "

Jeg kopierte dette med mer : 8. mai 2020, 15:38 (for 7 døgn siden), slik at jeg vil tror at man finner igjen dette her på fb

https://www.facebook.com/kryptofinans/

RU har kommentert på flere innlegg.
Citera
2020-05-15, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExcuseMe
Nei, den har jeg ikke sett. Hvor finner jeg den?

Tror det var på VG
Citera
2020-05-15, 17:45
Medlem
Er det helt usannsynlig for de fleste at AEH har reist av egen fri vilje?? Klarer ikke å se for meg hvilke kidnapperer som skulle ta seg tid til å ta av offeret gifteringen( som hun i følge TH aldri tok av)??? Den opplysningen hang jeg meg hvertfall opp i! En dame i hennes alder, som har levd i et 49 år langt ekteskap som beskrives som alt annet enn lykkelig, med vold og psykisk misshandling! Som har dedikert hele livet til mann, barn og barnebarn..
i et skilsmisseoppgjør ville sannsynligvis barna blitt tvunget til å ta farens parti og dette ville igjen gått ut over kontakt med barn og barnebarn...Er ikke helt usannsynlig at hun kan ha tenkt at hun kanskje har 10-15 år igjen å leve og at hun har fortjent å leve de i fred på egne premisser, kanskje i varmere strøk? 10 mill er et godt grunnlag for en "ny start" ..
Citera
2020-05-15, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.muffins
Er det helt usannsynlig for de fleste at AEH har reist av egen fri vilje?? Klarer ikke å se for meg hvilke kidnapperer som skulle ta seg tid til å ta av offeret gifteringen( som hun i følge TH aldri tok av)??? Den opplysningen hang jeg meg hvertfall opp i! En dame i hennes alder, som har levd i et 49 år langt ekteskap som beskrives som alt annet enn lykkelig, med vold og psykisk misshandling! Som har dedikert hele livet til mann, barn og barnebarn..
i et skilsmisseoppgjør ville sannsynligvis barna blitt tvunget til å ta farens parti og dette ville igjen gått ut over kontakt med barn og barnebarn...Er ikke helt usannsynlig at hun kan ha tenkt at hun kanskje har 10-15 år igjen å leve og at hun har fortjent å leve de i fred på egne premisser, kanskje i varmere strøk? 10 mill er et godt grunnlag for en "ny start" ..

Håper det!
Citera
2020-05-15, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.muffins

Vet ikke hvor mye du har satt deg inn i denne saken. Men politiet er altså sikre på at det har skjedd et drap den dagen i Slor*veien 4
Citera
2020-05-15, 17:54
Medlem
Bibss avatar
Ukjent avsender i trusselmail til Tom Hagen: Visste om sentrale bevis på åstedet

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/rAq70l/ukjent-avsender-i-trusselmail-til-tom-hagen-visste-om-sentrale-bevis-paa-aastedet
Citera
2020-05-15, 17:58
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idol-Renate
https://www.facebook.com/kryptofinans/

RU har kommentert på flere innlegg.

Han som besøkte TH på futurum var vel halvbroern til denne RU? mener å ha lest det et sted,og at det var han det var foto av inne i futurmbygget hos Dagbladet.
Citera
2020-05-15, 18:01
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idol-Renate
Håper det!

Skulle ønske dette var virkeligheten <3
Citera
2020-05-15, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye

Vedkommende skriver ; " Det er sånne ting som dette som kanskje er en av de eneste grunnene til at folk i det hele tatt

Var dette her på Flashback? Jeg søker på ordet "usporbar" på alle underforum og får ikke opp dette innlegget.
Senast redigerad av Ariel70 2020-05-15 kl. 18:21.
Citera
2020-05-15, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Ukjent avsender i trusselmail til Tom Hagen: Visste om sentrale bevis på åstedet

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/rAq70l/ukjent-avsender-i-trusselmail-til-tom-hagen-visste-om-sentrale-bevis-paa-aastedet

Var dette fordi den opprinnelige kontoen ikke kunne benyttes? Hvorfor måtte de bevise at det var dem? Jeg skjønner ikke helt dette. Kontoen ble endret?
Edit: Dette må bety at RU var ute av bildet allerede. Og de måtte benytte en ny konto?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in