2020-05-15, 17:46
Medlem
Hade Kim och Isabel inte trasslat till det i början hade Lennie aldrig kommit in i huset...
2020-05-15, 17:48
Medlem
Hoppas Lennie åker, då vet vi med säkerhet att Sami kommer vinna.
2020-05-15, 17:49
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hur mycket jag än avskyr Mergim hade jag nog blivit gladast om Lennie lämnade nu faktiskt. Mergim har åtminstone framkallat känslor hos en, om än negativa, genom hela säsongen. Lennie har ett känsloregister djupt som en vattenpöl och ger obefintligt intryck. Förstår verkligen inte hur han kan vara en finalist egentligen.

Men det står garanterat mellan Mergim och Jassa och det känns som om det blir Mergim!

Jag med, jag har ändrat mig från Lennie till Mergim. Lennie är så otroligt intetsägande. Det enda han har gett är att vara dadda åt Mergim och Amilias slagpåse. Mergim har varit upp och ner, ibland hemsk men också rolig. Jag har skrattat åt honom lika mycket som jag har blivit arg på honom. Han visar åtminstone att han är en människa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hade jag vart Jassa då så skulle jag ståt på mig också.
fuck code när någon strular medvetet med ens Tjej/kille.
Amilia drar nytta av att hon hånglade med Martin för att svartmåla Jassa i final.
Ruttet av Amilia.
Nej om Jasmine vore smart så hade hon tänkt taktiskt och gjort vad hon kunnat för att öka sitt anseende hos tittarna. Jag antar att det var vad de övriga deltagarna gjorde när de blev ställda mot väggen under utfrågningen. Inte försöka slänga tillbaka det på någon som inte tävlar.

Det är en tävling om en miljon.Tittarna ska välja vem som är värd de pengarna och då är det bra att både bra och dåliga saker som deltagarna gjort kommer fram så att de kan stå för det.
Senast redigerad av Virgo1 2020-05-15 kl. 18:35.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Amilia säger på sin live att alla Jassas fans är psykopater. Rimligt! Helt galet hur en vuxen människa kan bete sig och ha fans och vänner. Blows my mind!

"Rädd" för henne sen hon gjorde en shoutout till Johanna Möller kan även ha varit till Möllers mamma.. Tycker synd om Lennie och Jassa (om hon inte lämnar henne ifred utanför dvs). Respekt till Jassa som är en av få i huset som verkligen insett att Amilia är skit.
Och Amilia tycker att folk på Flashback skriver taskiga saker om deltagarna.
Amilia värkar inte bättre själv.
2020-05-15, 17:51
Medlem
kendallos avatar
Slog just på liven, och kameran är i ansiktet på lennie när han gäspar stort. Såg jag i syne eller är han piercad i tungan x flera?
2020-05-15, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Amilia visste att det hon gjorde med Martin va fel.
Annars skulle hon inte smyga bakom Jassa rygg och hångla upp Martin, i köket.
Så jävla fult av Amilia.
Och sen få det att framstå som Jassa är dålig person,
genom att ifråga sätta det hon kallade Amilia. i Finalveckan.

Amilia visste lång väg att hon utmanade ödet när hon hånglade upp Martin.
Att Martin ens va med på det. Men Amilia av alla. Uuh.
Håller helt med, hoppas Mergim åker nu!
Jasmine må vara jobbig ibland men är ju fan en ängel jämfört med Mergim, Lenny och deras sektledare Amilia.
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Amilia säger på sin live att alla Jassas fans är psykopater. Rimligt! Helt galet hur en vuxen människa kan bete sig och ha fans och vänner. Blows my mind!

"Rädd" för henne sen hon gjorde en shoutout till Johanna Möller kan även ha varit till Möllers mamma.. Tycker synd om Lennie och Jassa (om hon inte lämnar henne ifred utanför dvs). Respekt till Jassa som är en av få i huset som verkligen insett att Amilia är skit.

Att Jass kallade Amilia slampa i stundens hetta är ingenting mot denna mobbing som Amilia håller emot Jass. Jass som t o m sade att hon hoppas att det inte ska vara jobbigt mellan dem när hon kommer ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Här kommer två rader från ditt inlägg som jag svarade på och ber om ursäkt om jag missförstod det.

"Jag tror att Jasmine kommer att åka och rent taktiskt är det bra att både Mergim och Lennie är kvar, annars kommer Mergims röster hamna på Lennie på måndag."
Läs inlägget igen och inlägget som jag svarade på.
Medlem
Citat:

Ok, hon blev upprörd för att blivit kallad slampa, men att kalla ngn psykopat tycker hon är helt ok tydligen.. Själv skulle jag föredra slampa..
2020-05-15, 17:53
Medlem
__Alez__s avatar
Amilia livar med Frida nu.

Hon hoppas såklart att Jass åker men nämnde också att åker Mergim så ökar chansen att Lennie vinner.
2020-05-15, 17:54
Medlem
Ni som fortsätter att hata amilia och fortsätter skriva saker om henne sitter också och tittar maniskt på hennes instagram live. Lite komiskt ändå

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in