2020-05-15, 17:23
Medlem
sexköp borde vara lagligt! tramslag.
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Haha nu är han inte så kaxig längre

https://youtu.be/ARiOO1oKZoM?t=95
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Säga vad man vill om Paolo och vad han gjort men har står ju upp och berättar om det och erkänner i alla fall till skillnad från skiten Timell, Eskil och andra som ljuger sig blåa.

Ja, nu när han blivit påkommen ja, han inser ju att det bästa för honom nu är att öppet skuldbelägga sig själv och spela lite offerkofta i media. Sanningen är att han tidigare i sin karriär förstört många människoliv och efter att han gjort offentlig avbön har han sedan blivit tjenis med hela Sverige igen. Nu gör han egentligen exakt samma sak och hoppas att det räddar honom.

Ser det som högst otroligt att detta var hans första besök och det han fördömmer är därmed troligtvis inte sitt eget beteende utan det faktum att han blivit påkommen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Om han hade haft ett självskadebeteende så hade han istället sålt sin egen röv på horkarlarnas gator. Han förstår inte ens ordets innebörd.

Onekligen en träffsäker och mycket relevant poäng.

Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Nu måste han göra en effektiv Damage Control. Man kan pudla sig hur mycket som helst, men det gäller att pudla rätt. Han måste härleda sitt handlande till sverigedemokraterna, tex att de har bidragit till ett samhällsklimat där vita medelålders män kan köpa kvinnor, att han nu tar fullt avstånd från SD och nu har blivit feminist.

Precis. Och hade han även förutom SD fått in ett tårdrypande resonemang om den onde Trump så vetefan om TV4 hade sparkat honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Nej vi har rätt för vi har kommit längre när det gäller kvinnors rättigheter. Du kan tänka in din egen dotter i ditt resonemang och se om du tycker likadant då.

Allt handlar om det sker frivilligt eller ej.
Citera
2020-05-15, 17:24
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Då är det framgången de tänder på. Den stora majoriteten attraherats dock inte

Jodå, de tänder på silverryggen, den breda bringan och det av livet ärrade skinnet.

Mjuka barnrumpor ger ingen kvinna orgasm.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopphanen
Det som kallas "avslappnad attityd" handlar om att man föraktar prostituerade i många andra länder. Alltså kan gubbar roa sig med en hora och det fläckar inte ner dem, det är bara hon som är smutsig.
I Sverige föraktar man torskarna. Och det är helt rätt. Stolt att vara svensk ur den synvinkelen.
Om min dotter när hon blir stor fastnar för en gubbe som är mer än tjugo fem år än henne kommer jag att slå honom på käften. Paolo har en tjej som är tjugo sex år yngre än han men kan ändå inte låta bli att utnyttja en fattig spillra till tjej. Han har åtminstone vett att skämmas djupt och ärligt (ja det verkar det som i alla fall). En sån här grej gör man bara om man är riktigt jävla självdestruktiv.
Han har dålig empati det är det, han tycker mer synd om sig själv än om tjejerna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catpeople
Det är en klassisk typ av ursäkt. ”Min barndom var hemsk”, ”jag blev utsatt som barn”. Patetiskt. Vad förväntar han sig? Att vi ska ha förståelse för hans äckliga beteende pga att han är självdestruktiv och trasig?
Men jag blir ändå lite orolig, tänk om han lyckas få sympati av sina journalistkompisar. Tycker ändå hans försvar är ganska smart. Han har nog någon eller några advokatvänner som hjälper honom med krishanteringen.
Citera
2020-05-15, 17:25
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Kan mod låsa tråden? Den urartar. Vi har människa som riskerar stora delar av sitt levebröd. Dessutom riskerar folk som jobbar med och under honom att få sparken då produkterna inte kommer efterfrågas längre

Uffa då...
Citera
Medlem
Köpte en pizza från hans märke i veckan.
Fanns ett hår inbakat i fyllningen. Väldigt äckligt...ringde deras kundtjänst och fick veta att de inte haft några hår i pizzorna på sex år, sen starten antar jag...

Känns som ett tecken när jag hör om hans sexköp....
Citera
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Vad är det du upplever som dubbelmoral?

Att man framställer det här som en grovt kriminell handling som motiverar avsked från jobbet och stängda dörrar för all framtid. Samtidigt som resten av Europa har bordeller helt öppet på ganska centrala platser i stan. Om det hade varit en grovt kriminell handling så hade vi haft många tusen fler gubbar som skakade galler på våra anstalter.
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Det är det väl inte? Det lär finnas såpass många kvinnor som står i kö för att bli knullade av Paolo att det är mer än vad han kan hantera under en livstid.
Jag tror INTE han har problem med att få fitta, eller för den delen anal, om han nu vill det

Det är väl i så fall kvinnorna som gör det till det själva. Om man som kvinna frivilligt går och knullar med en man som är rik, bara för att kvinnan vill bli ekonomiskt omhändertagen, så kan väl inte mannen lastas för det, eller? Det är dessutom helt lagligt. Annars skulle man få bura in var och varannan kvinna ju.
Finns få kvinnor som ENDAST är tillsammans med mannen, exklusive hans plånbok, bara för att han är den han är. Ta bort mannens plånbok, gör honom ekonomiskt beroende av kvinnan, så skall vi se hur många kvinnor som stannar i ett sådant förhållande

Alla lyxfruar och Hollywoodfruar skall vi inte ens tala om, då skulle ju alla dessa buras in också enligt dig? Eller?

Nej jag håller helt med. Det är kvinnorna som gör det till det själva. Precis som prostituerade kvinnor. Självklart ska inte männen som utnyttjar sin status eller köper sex lastas för att en kvinna erbjuder dem en tjänst. Om vi nu menar att kvinnor är vuxna människor dvs. Men de kanske bör omyndigförklaras hela högen?

Som du säger, ta bort mannens status och/eller ekonomi och ingen kvinna vill ta i honom med tång. Ergo, alla kvinnor är i någon mån horor. Ja, alla kvinnor. Den som moraliserar över sexköp är bara en jävla idiot som inte begriper någonting av världen och hur dynamiken/balansen mellan könen fungerar. En hjärndöd NPC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in