2020-05-15, 14:29
Bannlyst
En gång sexköpare = Alltid sägs det

Var detta en engångsgrej, det luktar illa redan ...

Citera
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Det värsta är väl att han tog henne i röven om det nu är sant.
Det är teorin. Om hans flickvän inte ville, så går det att ordna ändå.
Kuken ska ha sitt.
Citera
Medlem
hjaelploskilles avatar
Vad finns det för belägg för att det var en rumänsk tiggare?
Citera
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Att han skriver ”jag står för min smuts” tyder på att han inte ska försöka sig på några mesiga bortförklaringar.

Fast frågan är hur tuff intervjuaren kommer att vara mot sin kollega på TV4, kommer journalisten bara medlidsamt nicka med när Paolo berättar hur dåligt han betett sig och hur dåligt han mår?
Några förslag på frågor:
Vad tycker du om den svenska sexköpslagen?
Har du köpt sex tidigare?
Att du bara betalade 1500kr, tyder inte det på att det handlar om trafficking?

För min del kan han gärna svara ärligt och inte på det sätt han hoppas uppfattas bäst. Om han tycker att sexköp inte borde vara ett brott om det är frivilligt från båda parter, så kan han gärna säga det.

Men så kommer han ju inte svara.
Han kommer erkänna vad han gjort och sedan ta totalt avstånd från sina handlingar.

Därför är ju detta ett meningslöst tv framträdande (men finns väl idioter som sväljer vad han säger tyvärr).
Citera
Medlem
Fallen.Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-R-Baboon
Han gråter ut på Fejjan också.

https://www.facebook.com/paolo.roberto.77

Jag läste i halva livet psykology ( psykoanalys ).
Nu läste jag hans Facebook vänner/följares kommentarer.

Slutsats: jag kan ingenting om psykologi eller människor är helt korkade.
Citera
2020-05-15, 14:30
Medlem
Kom o tänka på ”hans” vits om att bröst (kvinnors) är beviset på att män kan fokusera på två saker samtidigt; Gudrun Spyrman kritiserade ju honom för den på kvinnodagen och hans svar (enl Expressen) var:

”Det som är fruktansvärt är att kvinnor blir våldtagna eller utsatta för sexuella trakasserier eller är rädda för att gå ut, säger Paolo Roberto.”

Ett uttalande, av många, som han nu får äta upp.😐
Citera
2020-05-15, 14:30
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Äh. En liten tunnis som honom med piprensarbiceps är ju inga problem att smälla upp ordentligt.

Jo, farligheten sitter ju naturligtvis i storleken på bicarna.

Du är byggare va?
Citera
2020-05-15, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Personligen förstår jag inte lockelsen av att pynta för en prostituerad, speciellt om man har en tjej som han av allt att dömma älskade. Eller hade han något vansinnigt kinky som Elin inte ville göra? Speciellt om det är den imagen man försöker få fäste i svenska folket, helylle, tränande med sin älskande etc. . Varför riskera allt? Precis som han barnprogramledaren som tog kola på den fotbollsmatchen, eller Bill Cosby. Eller han skådisen från 7 himlen som var pedofil. Är dom helt från vettet eller?

Därför att han precis som de allra flesta is etablissemanget är en ulv(dåligt maskerad sådan) i fårakläder. Judemedia väljer sina medarbetare noga, är ju våldtäkter och övergrepp, fylla osv i tid och otid inom sfären.
Citera
2020-05-15, 14:31
Medlem
Engelitzs avatar
Undrar om det kommer en recension på tv4 ikväll.. "Hon va fett skön och knulla. Sprutade min italienska pastasås över hela hennes ansikte. Rekommenderas starkt! 5 Zucchini i betyg!"
Citera
2020-05-15, 14:32
Medlem
Kvasthildas avatar
Ni kan lyssna på honom redan nu!
https://www.tv4play.se/program/nyheterna/12745901
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Folk på Aftonbladets kommentarsfält beter sig som att han har mördat någon, och inte bara haft lite kul med en glädjeflicka

Varför tycker gemene svensk att prostitution är något av det absolut vidrigaste som finns? Ute på kontinenten finns det en betydligt mer avslappnad attityd kring det hela.

Finns tyvärr fullt av mentalt störda svenskar som inte kan förstå att världen är större än deras förståelse.
Citera
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommyshelby
Haha trodde aldrig att Paolo var så korkad att gå och köpa en hora en torsdagskväll när företagaget krisar och med corona. Han satt nyss och skröt om hur fantastiskt han och hans nya tjej har det.
luktar lite gammalt läder-lasse upplägg som Hedman torskade för...att de ordnar special events när lite nyanlända traffickingtjejer kommit.

därför de blir gripna i grupp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in