Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2020-05-14, 22:56
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retcon26
Låter som ni har förspel.
Aldrig i livet! Orkar man inte med människan i arbetslivet så ska man inte bjuda in personen i sin boning och säng!
Citera
2020-05-14, 22:57
Medlem
Retcon26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Aldrig i livet!

Är hon inte snygg då?
Citera
2020-05-14, 22:59
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retcon26
Är hon inte snygg då?
Ser vanlig ut. Handlar om hennes attityd ”people pleaser” med agenda.
Citera
2020-05-15, 08:10
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ja, funderat på det... verkar döfött. Garanterat kommer det lyftas av henne som att jag har samarbetssvårigheter.

Jobbigt om man träffas varje dag.
Citera
2020-05-15, 09:10
Medlem
Bara låt henne ta över. Det är störigt först, men sedan kommer du tycka det är skönt att slippa den rollen. Har man inga karriärsambitioner men ändå fått/fallit in i en ledarroll så är det faktiskt jäkligt skönt när någon annan tar över. Ge det tid och du kommer känna likadant.
Citera
2020-05-15, 09:20
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Aldrig i livet! Orkar man inte med människan i arbetslivet så ska man inte bjuda in personen i sin boning och säng!
Straffknull i kopiatorrummet då? Du får ta en "for the greater good".
Citera
2020-05-15, 10:15
Medlem
Demetrioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Bara låt henne ta över. Det är störigt först, men sedan kommer du tycka det är skönt att slippa den rollen. Har man inga karriärsambitioner men ändå fått/fallit in i en ledarroll så är det faktiskt jäkligt skönt när någon annan tar över. Ge det tid och du kommer känna likadant.
Ja, det kan vara en lösning. Att ge in ett par steg tillbaka. Luta sig bakåt och bli passiv-agressiv på jätte-vänligt sätt. Kill with kindness. Ta sig tid för att skaffa mer kompetens i något speciellt arbetsämne där hon är svag. Ifrågasätta allt hon säger och gör i synnerhet framför kollegor. Visa ett par bra lösningar just i ditt favorita ämne, och med tiden tröttnar hon på det och ger upp.
Funkar utmärkt även med manliga 'superledare' som tror att de är världens centrum.
Citera
2020-05-15, 10:50
Medlem
Det jag gjorde när jag upplevde ett fruntimmer som betedde sig fattigt på jobbet en riktig jävla bitch. Jag och min morfar gick dit med en ak5 och helt enkelt avslutade allt skit som kom ur hennes äckliga herpesmun.
Citera
2020-05-15, 20:14
Medlem
Varje gång hon säger nått klappar du henne på kinden och säger, men lilla gumman och går där ifrån! Go!
Citera
2020-05-21, 04:25
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Ok! Vindarna har vänt... valde strategin ”uppmuntran”! Helt plötsligt följer nu gruppen mig och kvinnotjejen tog initiativ till samtal. Hon berättade att jag var viktig och att jag inte skulle avgå från den lilla ”styrande” roll jag hade. Kanske hade hon inte så mycket stöd trots allt.

Tack för era blandade kommentarer 😉
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in