2020-05-14, 21:00
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dryopteris
Happ, Dumjag.
läst sen 8 imorse och missar säkert massor.
tur att jag inte är utredare.

Jag missade också det först. Att man hittat 5 köksknivar och en japansk ryggsåg i naturen. Men jag har inte läst tekniska undersökningen på dom sakerna. Förmodar att det inte gav nåt då. Fem knivar, plus dom där tre hemma, det skulle öppna upp ännu mer för att han haft hjälp med kroppen. Då en ensam person knappast behöver 8 knivar och en såg.
Citera
2020-05-14, 21:03
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
https://docdro.id/hB6jZE2
Till startinlägget.

/Mod
Citera
2020-05-14, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groggnak
Oj, innehåller den allt hemligstämplat material?? Ser även rubriken: Protokoll Uppackning väska RMV , visas den ocensurerade bilden på huvudet??

Alla bilder på huvudet är maskade. Men tror alla sms är med

Såg att du redan fått svar
Citera
2020-05-14, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laurentii
Hur kan det vara möjligt att du fått detta mailat till dig? Står ju tydligt att det är ”hemligt”.. Men jag vet för lite om sånt här: Hör detta till vanligheten eller är det misstag?

Hon som skickade kanske hade tagit sig en stänkare eller så var det en extern efterfrågan på denna så hon skickade massa Mail. Dubbletter osv.
Men nu har vi den jag som var så bitter igår
Citera
2020-05-14, 21:08
Medlem
Groggnaks avatar
Sitter o läser igenom sms:en nu, HERREGUD säger jag bara. Tishko vilken jävla kontroll freak..
Utgående sms från Tishko till Wilma:

Det verkar som att vi får ta det här ännu engång. Du får INTE gå ut så som du gjordei dag. OM jag inte är med dig. Jag ville inte säga "nej" när du fråga för du hade inte förstått detta, trots att vi har pratat om det så många gånger och ville inte heller förstöra din dag. Jag blev helt chockad när frågan kom efter allting, hur många gånger vi pratat om det, hur du sa "Tishko det är jätte haram, vill du verkligen att jag ska gå ut så?" osv osv Jag antar att du fattar att killar kollar som fan.Det är dessutom dom rosa som är så högt uppe, visar typ halva röven. Så fattar inte ens varför du skulle vilja gå ut så. Om du inte vill att dom ska kolla.I MITT SÄLLSKAP ÄR DET OK!Om du känner att det här kan bli jobbigt längre fram, att jag har för mkt att säga till om när det gäller vad du ska ha på dig. När jag inte är med. Då får vi ha den diskussionen nu

Wilma svarar:

Ber om ursäkt ska inte upprepas och jag kan inte säga annat det jag redan sagt och det är anledningen. Förlåt Tishko. Jag är inte en hoe jag klär mig inte som en heller det var baraidag då jag hade skjorts. Men nästa gång blir med dig lovar dig det. Jag vill bara ha dina blickar svär på mina bröder. Är inte någon som söker uppmärksamhet så lägg ner den tanken

Fyfan jag spyr vilket jävla svin!!
Citera
2020-05-14, 21:08
Medlem
Browndawgs avatar
Oj det fanns bra data om hans hembesök under arbetsdagen.

Under arbetspasset besöker Tishko ett antal brukare i deras hem. Under dagen befinner sig bilen vid Tishkos
hemadress 5 gånger, enligt arbetsloggen och fordonsloggen:

 Kl. 08:44 och lämnar kl. 08:51. Bilen är vid Tishkos hemadress i 7 minuter.
 Kl. 09:52 och lämnar kl. 10:17. Bilen är vid Tishkos hemadress i 25 minuter.
 Kl. 11:09 och lämnar kl. 11:28. Bilen är vid Tishkos hemadress i 19 minuter.
 Kl. 11:49 och lämnar kl. 11:56. Bilen är vid Tishkos hemadress i 7 minuter.
 Kl. 12:53 och lämnar kl. 13:07. Bilen är vid Tishkos hemadress i 14 minuter.
Citera
2020-05-14, 21:12
Medlem
Jävlar! Att läsa hans sms till henne är som att få 15 år bakåt i tiden och läsa sms från mitt ex.
Förutom styckningen.
Citera
2020-05-14, 21:16
Medlem
Hoppas han får livstidsstraff samt utvisning på livstid! Det är så vidrigt att läsa och inse vad som hänt! En normalt funtad människa gör ALDRIG nåt sånt här!
Vem i hela världen hugger huvudet av en människa och sen behåller det...😱😱😱 för mig är det en otroligt sjuk människa...
Näe, ut me han dit han kommer IFRÅN o släpp fan INTE in han igen!
OBS! MIN EGNA ÅSIKT
(Är INTE rasist men här går gränsen! Träffar många invandrare som är urtrevliga och sköter sig klockrent)

Citat:
Ursprungligen postat av perelk
jag ryser av att de hitta huvudet, Jag skulle få hjärtinfarkt ifall de va jag som hitta de.

han måste ju vara helt retard, Hade han gjort de i USA hade åklagaren yrkat på dödsstraff.

Här i Sverige kommer han få 3-4 år, sköter han sig kommer han få straffrabatt och vara en fri man om 2 år.

Men kommer Wilmas familj få henne tillbaka?

Nej, Aldrig mer!

Önska att vi också hade dödsstraff!
Citera
2020-05-14, 21:18
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Jag verkar ha fått bilagan med alla sms mailat till mig

Har ni också det??!
Fick några filer idag, två av dem verkade kommit fel. Inloggning krävs om de stängdes
Kändes som det inte ska öppnas alls.
Det med sekretess bör vara det.
Citera
2020-05-14, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugglan70
Första gången jag gör inlägg på Flashback, har vart medlem länge och läst massa trådar och även Fupar. Har följt hela denna tråden och även läst Fup. De som jag fastnat i är hur grannar hör skrik på två olika tidpunkter. En vid 18-20 tiden och en vid 22-tiden. Min tanke är att det kanske faktiskt är så att dom hört skrik båda tiderna. Första omgången kan ju vara när bråket/misshandeln börjar. Han kan ha slagit henne medvetslös för att sen ge sig ut för att köpa cigg och ta tåget till Ljungsskile. När han sen är hemma ser han att hon fortfarande lever,dock mycket skadad, och misshandeln fortsätter tills hon är död. En teori, men varför skulle de inte kunna vara så?

Nästan ett "måste vara så" annars är grannarnas vittnesmål bara besvärande för åklagaren.
Eller många många fler inblandade?
Citera
2020-05-14, 21:21
Medlem
Finns där någon bra förklaring till hur han har resonerat med att förvara huvudet hemma i en resväska? Rimligt är väl att man inte vill ha en resväska med ett huvud hemma, speciellt inte om man vill komma undan? Han måste väl ändå haft tid på sig att lösa den delen?

För övrigt känns det som att han ändå agerar ganska "smart" i förhören med att inte säga något. Om det är något som är mer besvärande än att ha graverande bevisning mot sig, så är det om man även kan visa att man har ljugit i förhör om vart man har befunnit sig osv. Då är det bättre att inte ha sagt något och trolla ihop sin historia i rättegången när allt ligger på bordet.
Citera
2020-05-14, 21:22
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Hon som skickade kanske hade tagit sig en stänkare eller så var det en extern efterfrågan på denna så hon skickade massa Mail. Dubbletter osv.
Men nu har vi den jag som var så bitter igår
Ja några dubbletter är det 😂😂
Satt här och pratade med mig själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in