Citat:
Ursprungligen postat av
Ulf-Utredaren
Men du tror ju å andra sidan inte på nånting, nånstans överhuvudtaget. Så varför skulle du tro på detta?
Måste vara otroligt jobbigt att gå runt och misstro allt och alla i ett helt liv. Otroligt kontraproduktivt.
Nu har vi FAKTA på vad Svenska folket tycker. Då får man såklart acceptera detta och förhålla sig till detta. Ett massivt stöd för Sveriges strategi.
Vad vet du om vad jag tror på eller inte tror på?
Vad jag kan konstatera helt baserad på vetenskaplig evidens är att FHM är fullständigt inkompetenta, bara vid incidenten med den felaktiga beräkningen är egentligen underlag nog för att starta rekrytering av några som vet vad de håller på med, enda gången hittills de gått ut med hur de räknar och den är fel som en lågstadie elev skulle upptäckt hade deras modeller; som man trots allt får anta de har, offentliggöras så är jag helt säker på att de hade sågats vid fotknölarna.
En person, ett företag eller en myndighet som påstår något och sedan inte redogör för hur de kommit fram till detta jobbar vare sig vetenskapligt eller förtjänar någon som helst tillit.