2020-05-14, 17:51
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Synd att han inte åker
Det tror jag att han gör. Pink Room-fans vill att Lennie vinner, Sami och Jass har sina egna fans som röstar på dem (och Jass får säkert extra röster för att hon är ensam tjej kvar). Vem röstar på Mergim? Kanske småtjejer som tycker att han är snygg och inte har fattat att han är gay.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha SÅKLART. Vi säger så

Tror du verkligen det är en gameplan? Jag upplever honom ändå genuin (om än löjlig) med sina känslostormar? Får inte uppfattningen av att han är så pass strategisk och uträknande att han vet hur han ska bete sig för att vinna på det. MEN jag kan vara blinded by love också (det kommer nog ta ett tag innan jag får tillbaka synen helt).

Håller helt med dig här, tur att det sker ibland. Upplever också han som genuin trots löjligheten. Tror bara han har problem med känslor oavsett om det är positiva eller negativa. Är också övertygad om att han lider av grav ADHD vilket kan vara svårt att ta för folk som inte är vana vid det. Jag har ett syskon som är exakt som han, kan aldrig sitta still, pillar på allt, försvinner totalt mitt i en konversation och allt sånt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det är lite kul att deltagarna tror att de typ har ett eget The Sims efter sig själva. Det märktes på Jassas reaktion "OH MAJ GÅÅÅD"

sami på utegården nyss: det är ju nån som moddat inte ett nytt spel jassa blev så besviken
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Det är lite kul att deltagarna tror att de typ har ett eget The Sims efter sig själva. Det märktes på Jassas reaktion "OH MAJ GÅÅÅD"

Haha precis. EA har släppt en specialutgåva med bb- deltagarna.
När det i själva verket är en person som gjort Glasman och Sami i spelet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Dricka gör han säker inte för att han säga något rasistiskt eller hemskt under fyllan.
Ja kanske.
2020-05-14, 17:52
Medlem
herpesvårtas avatar
Haha givetvis är det Sami som är den enda som förstår att det är en privatperson som skapat dom i sims och inte EA Sweden Nivån i detta hus alltså!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Så skönt att Sami förklarade att någon bara har moddat spelet så Jass och Mergim kan lugna sig lite om det..
Medlem
Tror att Mergim kommer åka ut imorgon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Haha precis. EA har släppt en specialutgåva med bb- deltagarna.
När det i själva verket är en person som gjort Glasman och Sami i spelet.
Ok bara sammi og glassman. Det burde jasmine og mergin få veta
2020-05-14, 17:53
Medlem
Röstat på Sami!
Tror hoppas och tror att skriket från Halmstad ryker imorgon!
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
På samma sätt som ni är OK med att folk säger negerboll, att folk använder blackface så skiter ni fullständigt i om någon är en nazist då det inte berör er.
Kan du inte knipa käft nån gång, förbannade negerboll!
Medlem
2 Röster på Jassa, ut med Mergim.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in