2020-05-14, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Så bra inlägg!!!!!
Ta det lugnt. Några få, kan räkna dem på min högra hand, som återkommande håller på. Sitt i båten, kommer en röstning så röstar man på vinnare. Sami är den jag hoppas på. Ska någon ut, ledsen men det blir Jassa. No fucking girlcode här inte.
2020-05-14, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så vad exakt har han gjort som har visat på att han har förändrats med tanke på att han fortfarande hänger med hans gamla vänner?

Jag har kollat BB sen start. Hur länge har du kollat kan man ju undra.

Har han varit det minsta nervärderande, hatisk eller ignorerat någon som inte varit svensk där inne???
Att vara instängd i så många dagar utan att visa det minsta rasistiska beteendet mot någon där inne kan ingen mörka OM man nu skulle vara rasist. Det går inte enligt mig.

Jag tror på att människor kan ändra sig, dock långt ifrån alla så klart, men Sami tror jag på.
2020-05-14, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
För att han har skrytit om det och fler har sagt det och han har ett till konto som är fake som har samma namn som BBpolisen och det kontot är direkt inte ett fan konto av pink room. Många gånger har dom stängt ner BBpolisen och BBklipp innan omröstningar och nu blev dom båda nerstängda precis.

bbpolisen blev ju nerstängt av 4:an det meddelade ju hen som sköter kontot för några dar sen men vi vet att du hatar sami och gör allt för att smutskasta honom
2020-05-14, 16:52
Medlem
Citat:
Är det rainbow samis fan koto som stänger ner BBpolisen och BBklipp samtidigt för dom säger som det är? Speciellt visar vad Jasmine är för människa barnslig idiot ? Dom stängs alltid ner innan omröstningar.
PW har skrivit i Discorden att TV4 gör raid just nu mot alla Instagram-konton som publicerar deras material utan tillstånd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag tror inte att man ska lägga för mycket vikt på tatueringarna. Grabben har hela sitt liv tatuerat på kroppen, alltifrån vänners namn till åsikter. Hade jag tatuerat alla mina åsikter jag haft genom åren så hade jag också velat tatuera över dem idag, man förändras. Sen kan man ju diskutera vad man har för omdöme när man tatuerar bajs på sin kropp men det hör inte riktigt hit.

Angående droger och nykterhet. Har han någon gång påstått att han är fri från något annat än alkohol? Vet genom säker källa (den säkraste du kan tänka dig) att ett och annat gått igenom hans näsa så sent som i julas.

Han är verkligen inte den enda drogliberala deltagaren i år heller, det pratades öppet och mycket om just detta i början av säsongen.
Vecka 1 satt Jas, Glas och Sami vid frullen och planerade en trip till Peru's djungel för att slurpa i sig lite ayahuasca efter programmet. Osv.

Jag bryr mig inte alls och hoppas att kärleken Sami kommer bemöta den 18e och framåt får honom att avstå från alla former av droger i framtiden.
Oavsett om Sami vinner pengarna eller ej så tror jag faktiskt att han har vunnit ett nytt liv genom sitt deltagande.

Tatueringarna är dock ganska extrema, det är inga små hakkors på fyllan utan de han tagit bort har sett ganska välgjorda ut, det är bra att han har tagit bort dom nu, men jag förstår att folk kan ha svårt för att det sker precis innan han går in i huset.
Åhfan, jag har inga problem med att han tar droger eller är drogliberal på något sätt, men min uppfattning är att han velat ge sken av att han har gjort en stor förändring där han lämnat hela den partysvängen och har man gjort det går det inte riktigt ihop med den information som kommit fram.
Hoppas självklart att han det går bra för honom och han håller sig nykter och drogfri, men jag har inga problem att granska honom precis som jag gör med alla andra. Folk gör mycket för pengar och kändisskap, betydligt mer än vad man kan tro.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jaha kostar det pengar? Visste inte det men det är ju en rätt rimlig förklaring och jag tror att om Sami som ändå är Sami hade VERKLIGEN stått för det som hans tatuering symboliserar så hade Sami Jacobsson ALDRIG tagit bort den, inte ens för Big Brother! Jag är helt och hållet övertygad om det.

Ja, ni sami-fans verkar vara övertygad om massa saker...utan att ens känna människan.
2020-05-14, 16:54
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Skojar du med mig? Jasmine har alltid varit det om du inte märkt det så vet jag inte vad jag ska säga.... Mergim är inte favoriserad nånstans av produktionen.

Inte??
Han kunde blivit utslängd ett tjugotal gånger pga regelbrott.
Men du kanske tycker det är ok att som man vara feg och bara våga kränka kvinnor?

Hund, råtta, fucking idiot, håll käften, spott mm är vardagsmat i hans beteende mot kvinnor.

Dom få gånger Sami och Alex höjd rösten mot honom har han då fan varit tyst som en mus..
Anne-Marie har ju fan mer stake än han...

En homosexuell kvinnohatare från Kosovo med personlighetsstörning är nåt så unikt som TV4 vill behålla i 100 dagar.!

Och du med uppenbarligen usch!
2020-05-14, 16:55
Medlem
Citat:
För att han har skrytit om det och fler har sagt det och han har ett till konto som är fake som har samma namn som BBpolisen och det kontot är direkt inte ett fan konto av pink room. Många gånger har dom stängt ner BBpolisen och BBklipp innan omröstningar och nu blev dom båda nerstängda precis.
Vet att nån har stängt ner BBpolisen tidigare.. och kanske BBspoils (om inte den personen tog bort sitt eget konto) men BBklipp har väl ingen stängt ner tidigare?

Jag förstår dock inte varför ett Sami-fan skulle stänga ner det kontot (BBklipp), speciellt inte om kontoinnehavaren lägger upp klipp som visar Jasmine när hon pekar finger. Sami tjänar nog på att sitta i en final mot Mergim. Dessutom är det kontot hyfsat opartiskt.
Senast redigerad av Virgo1 2020-05-14 kl. 17:07.
Medlem
Såklart är dom flesta som säger att Sami har förändrats förmodligen vita svenskar som nog inte skulle bli bry sig om Samis hat mot diverse människor för att det inte skulle träffa dom.
Medlem
Kväll
Ca 20:00 Fest - nattklubb - sista kvällen med gänget! Vilket gäng hmmm
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
PW har skrivit i Discorden att TV4 gör raid just nu mot alla Instagram-konton som publicerar deras material utan tillstånd.

Haha så fult att göra det när det snart är slut och dom inte behöver puffas längre
2020-05-14, 16:56
Medlem
När har Sami fått se hur luvtröjan ser ut? Gillar att de verkligen hypar den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in