2020-05-14, 15:59
Medlem
Alla är redo att rösta ikväll va? Alla som vill ha Sami kvar måste lägga sina röster på honom!!! SÅ viktigt eftersom det inte är lika många som röstar på sådana här omröstningar som är mitt i veckan!!!
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-14 kl. 16:03.
2020-05-14, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Hur snackade hon skit? Hon la upp en bild där man ser att Jassa pekar finger till henne och kommenterade "mogen tjej".
Hon satt i sin live och pratade i typ 20 minuter om Jasmine. Folk påpekade att hon är en mobbare, och hon svarade "Är gärna en mobbare om det är det jag blir när jag pratar om någon som sagt de sakerna hon sagt till mig" typ. Sedan sa hon även att "Jasmine vet inte ens att jag säger det här så tror inte hon uppfattar det som att jag mobbar henne", ungefär. Som att man inte kan mobba folk bara för att de inte hör det.

Så det är bra mycket mer än bara en story från Amilias sida. Hon har ju även ältat detta och pratat skit om Jasmine i varenda live sedan hon åkte ut.
2020-05-14, 16:01
Medlem
mscatzys avatar
Lite taskigt att alla tror att de sitter till måndag. Nu blir det chock när en ska ut.
2020-05-14, 16:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Han sa direkt efter bikten att han skulle ignorera Alex direkt efter han bara svarat på frågan och sen inget mer. Var väl ytterligare ett tips för att klara av att inte flippa och göra ett bättre intryck än Jassa och nu Sami med hans bakgrundsfråga som jag inte anser har ngt med hur man är/eller har varit i huset.. Mergim favoriseras just nu enormt och verkar hela tiden få info i bikten. Han har ju antytt en del saker som kommer från bikten..

Jag orkar fan inte med detta. Mergim har psykologhjälp all jävla hjälp han kan få.. Jag kräks på denna särbehandling!!!!!
2020-05-14, 16:02
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Oj, du var mig en osympatisk individ du. Rimligt att tycka att någon att förtjänar att bli mobbad och må dåligt för att man inte gillar den personen. Absolut.

Jag bryr mig för att 1. jag hade brytt mig oavsett vem som blivit utsatt för det och 2. Frida är en av de som är mest real av ALLA där inne. Att ni inte klarar av en frisläppt kvinna som inte skäms över sin kropp (hade låtit annorlunda om hon var normsmal, sanna mina ord) och som inte låter andras negativitet ta över säger mer om er än om henne.

Bye Felicia.
Real! 😂
Ja hon var en extrem jobbig, falsk, påträngande, kramnazist och en ÄKTA dåre som inte hade NÅNTING att göra i Big Brother!
2020-05-14, 16:03
Medlem
Viktigt att alla lägger sina röster på jasmine så att vi får ut gapbögen mergim, står inte ut en dag till med hans bögeri.
2020-05-14, 16:04
Medlem
__Alez__s avatar
Hoppas Julia har en bra fråga till Lennie
2020-05-14, 16:04
Medlem
Bara Sami som blivit grillad.
2020-05-14, 16:05
Medlem
Bbpolisen just nu

”Hoppas att Lennie och Amilia kan börja dejta på direkt efter finalen”

HAHAHAHAHAHAH

LENNIE är inte ett dugg intresserad av Amilia
2020-05-14, 16:06
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon satt i sin live och pratade i typ 20 minuter om Jasmine. Folk påpekade att hon är en mobbare, och hon svarade "Är gärna en mobbare om det är det jag blir när jag pratar om någon som sagt de sakerna hon sagt till mig" typ. Sedan sa hon även att "Jasmine vet inte ens att jag säger det här så tror inte hon uppfattar det som att jag mobbar henne", ungefär. Som att man inte kan mobba folk bara för att de inte hör det.

Så det är bra mycket mer än bara en story från Amilias sida. Hon har ju även ältat detta och pratat skit om Jasmine i varenda live sedan hon åkte ut.

Det säger en hel del om henne. Fattar inte att folk kan gilla och uppmuntra det beteendet. Jag tycker inte ens att hon har rätt i sak.
Medlem
Är det confirmat att en ska ut?
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Bbpolisen just nu

”Hoppas att Lennie och Amilia kan börja dejta på direkt efter finalen”

HAHAHAHAHAHAH

LENNIE är inte ett dugg intresserad av Amilia

Stackars Lennie. Hoppas hon inte stalkar honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in