Citat:
Ursprungligen postat av
Ztartrax
Jag har sett bilder på några knivar och nu är jag ingen expert på att stycka men det krävs väl lite tyngre redskap än så?
Jag såg filmen på marockanen som hallshögg danskan och han högg med machete, Jonna H använde såg och jag kan tänka mig att yxa också fungerar men knivar?
Någonting bör han ju ha dumpat i så fall. Vad är teorierna här?
Det är märkligt här.
Ingen har nu återkommit till frågan, huruvida WA var gravid när hon dog.
Ingen har redovisat, vilka redskap GM bör ha använt (som ett minimum) vid en nedmontering av WA. Tror ngn i denna mordkommission, att en slik nedmontering funkar, med endast en kniv?
Surt för alla T-hatare här i samling, han lär garva rått , rakt igenom sin kommande fängelsevistelse.
Först tillhandahållen "försörjning" och boende i uddevalla, av kommunen.
Sedan tillhandahållen svenska småtjejer (Wilma och några av hennes "vänner"), att leka med, ungefär hur som helst.
Sedan föremål för "brottsutredning", vilken han med känd MO har gett faen i att medverka i.
TA kommer sitta lugnt i många år, bekvämt boende med schysst mat.
Kan han göra annat då, än att hångarva åt naiva trashsvenskar? Dom som "bjuder på allt", för att sen se ut som ett gäng fiollådor , då festen gått åt helvete!
Att Wilmas kropp inte har uppspårats, det är det enda riktigt märkliga, i hela detta ärende!