2020-05-14, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcanii
Finns tidigare i tråden. Wilma hade berättat för bland annat Tishkos pappa att det hade skett ett övergrepp för, om jag kommer ihåg rätt, 3-4 år sedan. Det förklarar också en relativt stor del av de censurerade delarna i förundersökningsprotokollet och varför hon var så adamant i att inte bo hos pappan.

Sen så specificeras det inte exakt vad för övergrepp det handlar om av självklara anledningar, men det behövs väl knappast.
Tror det var noll substans i det, trådsanning och 5:e-handsuppgifter vad gäller övergrepp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Jag tror att det började med knytnävar/trubbiga saker och att MGM möjligen "avslutade" jobbet med kniv. Det räcker gott och väl med knytnävar för en vuxen man att döda en 50 kg 17 åring.
Det skreks ju i lägenheten, sedan blev det plötsligt tyst.
Jag är mer inne på att han slutligen ströp henne efter att han slagit henne våldsamt om och om igen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Riktigt tragisk läsning. Ville flytta hem till mamman vid flera tillfällen, men fick inte det. Sen har hon mage att gråta ut i media. Usch. Är lika äcklad av mamman som jag är av GM.

Han kommer bli dömd för brott mot griftefriden, tror jag, sen om han blir dömd för mord får vi hoppas och se.

Precis, inte konstigt att hon föll offer för T, blir man nekad av ens mamma sådär blir det svårt att veta vad kärlek är och egenvärde. Fick ont i magen av FUPen. Och T hoppas jag behöver lida varje dag resten av sitt liv
Citera
2020-05-14, 15:37
Medlem
Har läst en del av Fup:en

Så fruktansvärt sorgligt att denna unga tjej inte hade någonstans att ta vägen när han ”gjorde slut med henne ” och hon var tvungen att be om att få komma tillbaka till honom trots att han behandlade henne så illa.
Klarade inte av att läsa mer om deras förhållande.
Han är en vidrig människa. Hoppas på ett långt straff.
Citera
2020-05-14, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Vad är det där blåa för någonting? Tycker inte det ser speciellt otäckt ut. Finns ju inte en droppe blod på sängen. Alltså har inte tjejen legat där.
Det blå visar var blod funnits innan den städades undan. Det blå är alltså före detta blodsamlingar.
Citera
Medlem
Citat:
Vad är det där blåa för någonting? Tycker inte det ser speciellt otäckt ut. Finns ju inte en droppe blod på sängen. Alltså har inte tjejen legat där.
Det är luminol, som lyser blått när det reagerar på diverse ämnen. T.ex. hemoglobin
Allt det där blåa har reagerat med hemoglobin som inte har städats bort helt och hållet.

Och hemoglobin antar jag du vet finns i röda blodkroppar. Så du kan ju föreställa dig hur det såg ut innan han torkade upp blodet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcanii
Finns tidigare i tråden. Wilma hade berättat för bland annat Tishkos pappa att det hade skett ett övergrepp för, om jag kommer ihåg rätt, 3-4 år sedan. Det förklarar också en relativt stor del av de censurerade delarna i förundersökningsprotokollet och varför hon var så adamant i att inte bo hos pappan.

Sen så specificeras det inte exakt vad för övergrepp det handlar om av självklara anledningar, men det behövs väl knappast.

Om jag minns rätt var det rätt många som pratade om detta, mycket som var censurerat. Undrar varför? Någon som vet om pappan blivit anmäld för något innan? Har han rört henne bör han absolut inte beskyddas
Senast redigerad av Siccario 2020-05-14 kl. 15:41. Anledning: typo
Citera
2020-05-14, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jag har sett bilder på några knivar och nu är jag ingen expert på att stycka men det krävs väl lite tyngre redskap än så?

Jag såg filmen på marockanen som hallshögg danskan och han högg med machete, Jonna H använde såg och jag kan tänka mig att yxa också fungerar men knivar?

Någonting bör han ju ha dumpat i så fall. Vad är teorierna här?
Det är märkligt här.
Ingen har nu återkommit till frågan, huruvida WA var gravid när hon dog.

Ingen har redovisat, vilka redskap GM bör ha använt (som ett minimum) vid en nedmontering av WA. Tror ngn i denna mordkommission, att en slik nedmontering funkar, med endast en kniv?

Surt för alla T-hatare här i samling, han lär garva rått , rakt igenom sin kommande fängelsevistelse.
Först tillhandahållen "försörjning" och boende i uddevalla, av kommunen.

Sedan tillhandahållen svenska småtjejer (Wilma och några av hennes "vänner"), att leka med, ungefär hur som helst.

Sedan föremål för "brottsutredning", vilken han med känd MO har gett faen i att medverka i.

TA kommer sitta lugnt i många år, bekvämt boende med schysst mat.
Kan han göra annat då, än att hångarva åt naiva trashsvenskar? Dom som "bjuder på allt", för att sen se ut som ett gäng fiollådor , då festen gått åt helvete!

Att Wilmas kropp inte har uppspårats, det är det enda riktigt märkliga, i hela detta ärende!
Senast redigerad av Niklas-P 2020-05-14 kl. 15:44.
Citera
Medlem
Citat:

Är inte de blåa just blod? De är bekräftat i fuppen att både blod och sperma fanns på sängen. Samt att likhundarna markerade där vilket betyder att ett lik legat där minst 20 min. Så visst har hon legat på sängen...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Jag är mer inne på att han slutligen ströp henne efter att han slagit henne våldsamt om och om igen
Nej, tungbenet var oskadat och man bör ha kunnat se ågot i ögonen (kapillärer brister). Troligen itne strypning.
Senast redigerad av RecceDoc 2020-05-14 kl. 15:47.
Citera
2020-05-14, 15:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok

Därav eventuellt kniv. Det blir väldigt tyst när man blöder ut och hamnar i medicinsk chock pga blodförlust.
Citera
2020-05-14, 15:44
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecceDoc
Nej, tungbenet var oskatt och man bör ha kunnat se ågot i ögonen (kapillärer brister). Troligen itne strypning.

Kunde inte se det på grund av förruttnelse. Dom där 9 dagarna det tog att hitta huvudet var inte till fördel direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in