Citat:
Ursprungligen postat av
Lonnrot
Men kan han ha messat och ringt ”åt henne”? Från sin position. Utan att det låter sig spåras?
Jeg vet ikke. Jeg tror livsbevisene er falske, men jeg vet ikke hvordan han gjorde det. Det kan hende at han har hatt en medhjelper for å få det til.
Politiet sier de har en plan for videre etterforskning. Ikke sikkert at politiet har fått fullført etterforskningen rundt livsbevisene ennå. Kanskje det må vente til de pågriper en ny medhjelper.
Det vil komme kjennelse fra Nedre Romerike tingrett i dag, om fortsatte ransakinger. Jeg leste ett sted at kjennelsen er ventet i morgentimene, og ett annet sted at kjennelsen vil komme tidligst kl 14:00 i dag.
Utviklingen vi ser nå, der TH har gått til retten for å stoppe ransakinger. Politiadvokaten har gjort et poeng av at Sloraveien 4 var hjemmet til AEH også. Offerets hjem. Kan virkelig en siktet ektemann nekte politiet å ransake offerets hjem når drapssiktede og offeret har hatt felles bosted. Hva skal han argumentere med. At han har særeie på Sloraveien 4, og at det er hans hjem, og at det har vært bare hans hjem siden 1993.
Og muligens vil TH nekte å stille til videre avhør hos politiet. En utvikling mediene må videreformidle. Gjør det vanskelig å bevare restene av et image av en fortvilet og sørgende mann. Det bare rakner.
Oppå dette kommer utspill fra Kihle, bistandsadvokat for de voksne barna. Med angrep på politiet. Det er sjokkerende.