2020-05-14, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsdetective
Hade ju börjat lukta något förfärligt inom 1-2 veckor.. Förstår att Polisen och allmänheten letat ”överallt” men tyvärr är det omöjligt att leta i alla skogar osv i hela Uddevalla/Ljungskile trakten. Eftersom han var snabbt ute efter mordet enligt GPS och övervakningskameror kan man anta att själva styckningen ägde rum senare. Har för mig att det stod i FUP att likhundar markerat även på vinden. Någon del av Wilma måste varit där uppe, kanske i en större resväska som någon nämnt..
Vem vet, hon kanske ligger kvar där uppe i någon annans förråd. Dubbelvikt insvept i duschdraperiet och sedan nertryckt i en resväska modell större...
Citera
2020-05-14, 07:46
Medlem
Har inte hunnit läsa FUP men stämmer det att polisen inte upptäckte väskan med huvudet efter flera dagar från första husrannsakan?? Vafan är det för poliser vi har i Sverige egentligen
Citera
2020-05-14, 07:49
Medlem
Pusselhelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovestein
Har inte hunnit läsa FUP men stämmer det att polisen inte upptäckte väskan med huvudet efter flera dagar från första husrannsakan?? Vafan är det för poliser vi har i Sverige egentligen
Japp. Helt skadat. Man ser väskan på bilder tagna dag 1 i blattens lägenhet. Först 9 dagar senare bemödar de sig att öppna och titta i den...
Citera
2020-05-14, 07:51
Medlem
pailins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Fasen alltså. Får inte någon av FUP-länkarna att fungera när jag ska ladda ner till mobilen. Går att läsa i Safari men inte kopiera över till iBooks och ibland stängs sidorna ner bara.. Hittar bara två länkar. Vet inte om de nått någon gräns kanske?

Någon snäll själ som vill lägga upp ytterligare en gång? Hehe 😇

Länkar ligger i startinlägget på sidan 1
Citera
2020-05-14, 07:53
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pailin
Länkar ligger i startinlägget på sidan 1
Jag ser att du inte kan läsa, jag beklagar!
Citera
2020-05-14, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Typiskt falska blattelögner från blattefarsan. Blattar är oftast otroligt falska till sin natur och ska alltid ljuga om "sitt hjärta" och "Gud" och allt vad det är.

Har inte följt hela tråden och har bara läst ungefär hälften av FUP.
Vad är det han ljuger om i det inlägg som du citerar? Där säger han ju knappt nåt...

Eller är det något annat i FUP som du syftar på? I så fall så är det ju bra om du klargör det.
Citera
2020-05-14, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Jag tror att han kommer dömas för mord tack vare blodbilderna, lägenheten ser ut som ett slakthus. Det, i kombination med alla fingeravtryck på packmaterialet kring huvudet, måste helt enkelt räknas som ”bortom rimligt tvivel”.

Nja, han kan lika gärna anpassa sin historia till att hon tagit sitt liv (Går ej att bevisa i nuläget) och att han sen fick panik. Han kommer absolut dömas men inte mord, snarare grov misshandel samt brott mot griftefriden. Men jag hoppas ju på att han åker dit för mord för det är ju uppenbart. Dock svårt att bevisa bortom allt rimligt tvivel. Frågan jag ställer mig också är varför hade han nycklarna hem till en brukare i sin ägo? (R*t)
Citera
2020-05-14, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Nja, han kan lika gärna anpassa sin historia till att hon tagit sitt liv (Går ej att bevisa i nuläget) och att han sen fick panik. Han kommer absolut dömas men inte mord, snarare grov misshandel samt brott mot griftefriden. Men jag hoppas ju på att han åker dit för mord för det är ju uppenbart. Dock svårt att bevisa bortom allt rimligt tvivel. Frågan jag ställer mig också är varför hade han nycklarna hem till en brukare i sin ägo? (R*t)

Folk har dömts fast det inte varit bortom allt tvivel tidigare.
Citera
2020-05-14, 08:03
Medlem
Sitter han och pissar på sej under förhör så åker han in på en stor rättspsyksökning men det finns många som han på fängelserna. Pappan var den som styckade så han ljuger som en blatte-dom har ingen heder.
Citera
2020-05-14, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Ja och en alternativ mördare finns inte i detta fallet.
Citera
2020-05-14, 08:08
Medlem
Spelar ingen roll om han får fängelse - han kommer att råka väldigt illa ut oavsett och vara jagad,hatad och spottad på 24/7. Tyvärr gäller detta hela hans familj också som kommer få lida något oerhört, både fysiskt och psykiskt
Citera
2020-05-14, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax

Det visar sig. Vidrigt om han skulle komma lindrigt undan. Eftersom man hittade huvudet efter 10 DAGAR (!!!) på plats i lght undrar man ju om de verkligen sökt i varje vrå, även soprum hos brukare.. med tanke på att när han jobbat har han gjort flera stopp hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in