2020-05-13, 22:27
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Man blir ju helt matt...av hans dumhet

Sid 921

” Men så sitter det ju även på tejpen på fyndet
– det är en bra fråga det med, men så mina fingeravtryck sitter på tejpen med

Ja, på aluminiumfolien och förpackningen.
– det kommer inte jag ihåg, de asså tejp liksom, om jag tar ut rulltejp då har jag mina fingeravtryck på den, om nån kommer in och lägger hennes huvud i min lägenhet och använder min tejp då har man på sig plasthandskar. Då är de redan där, det har inte jag tänkt på men det kan va så.

Den här personen då som ska ha planterat det här hos dig har onekligen kommit med huvudet opackat då?
– det kan eller i nått annat

Det har inte varit packat i din folie i alla fall förrän det kommer in i din bostad.
– ja det är vad jag antar om man inte har plockat upp mina fingeravtryck från någon annanstans i lägenheten.

Det skulle vara de då, men jag tänker det att den kan inte vara packat när det kommer i alla fall in i din bostad utan det måste packeteras i din bostad eftersom du har folien där.
– foliet måste ha kommit från min bostad, jag vet inte”

Javisst kan hans fingeravtryck på tejpen redan innan ..men max 20 cm av det som är exponerat runtom.
Här handlar det ju om flera meter, iallafall 1-2 m, som använts på de olika lagren

Gud ge mig styrka , vilka lama förklaringar .
Han har nog ju rökt bort en del av sin IQ
Ja, reagerade på det med 🤦🏼‍♀️ Alltså hur dum får man vara 🙈
Så är det folk här som påstår han gör bra i att tiga...att han inte kommer fällas.
Citera
2020-05-13, 22:29
Medlem
Nukommerhons avatar
Från FUP
"Wilma går till psykolog Stenungssund 1ggr/v på ungdomsmottagningen"

Borde inte polisen begära att ta del av anteckningar från de besöken hos psykolog för att eventuellt få Wilmas syn på förhållandet?
Citera
2020-05-13, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nukommerhon
Från FUP
"Wilma går till psykolog Stenungssund 1ggr/v på ungdomsmottagningen"

Borde inte polisen begära att ta del av anteckningar från de besöken hos psykolog för att eventuellt få Wilmas syn på förhållandet?
Det kanske de har gjort? Det finns en sekretessbilaga som inte lämnas ut här, och som ligger i sidomaterialet och som advokat och Tishko får ta del av.
Citera
2020-05-13, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Inte dödligt våld utan trubbigt våld.
Det är det rättsmedicinska utlåtandet som talar om vad som hände W innan och efter dödens inträde. Man läser det först i en FU och frågar man efter sidnummer så svamlar man ju rejält. Ibland räcker det att tänka till vet du för att avgöra om någon är skyldig till mord utan att ha det på film.

Du det finns ingen historik i detta förhållande som anger anledning att döda och stycka sin fd partner.

Utredningens bedömning

Rättsmedicinska utlåtandet

Brottsplatsundersökning

Det han karvat och delat kroppen med är förmodligen en 20 cm kniv som är med i FU. Kan vara fler knivar inblandade.

Det galna här är att Wilmas blodiga huvud, med blodbesudlade sakerna, kniv mm. finns i lägenheten hela tiden tillsammans med poliserna medans mgm sitter häktad. Hoppas de inte är kända "kurdhatare"! Pinsamt illa på alla sätt.
Citera
2020-05-13, 22:34
Medlem
DirtyJobs avatar
Har man laddat hela dagen att börja läsa fuppen men lyckas verkligen inte att få upp den från forumfiles
Citera
2020-05-13, 22:34
Medlem
Browndawgs avatar
Den 16 november verkar ingen varit hemma någonstans, när en anhörig åker runt. Han försökte knacka på hos Tishko men ingen var hemma, han kollade även in genom inkastet och fick känslan av att ingen var hemma där då.

Efter det åkte han till MGMs föräldrar och knackade på, ingen var hemma, det var tyst och ingen bil fanns där heller.

Hmm. Känslan av att många vet om vad som hänt blir inte mindre direkt. Speciellt inte med tanke på mitt förra inlägg om polaren som dyker upp med skåpbil och säger att han sett Wilma på stan, när anhöriga vill leta i hyreshuset.
Citera
2020-05-13, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Ja, reagerade på det med 🤦🏼‍♀️ Alltså hur dum får man vara 🙈
Så är det folk här som påstår han gör bra i att tiga...att han inte kommer fällas.
T gör inte bara bra i att Tiga.
Han gör nu det Bästa - i att tiga, i syfte att göra livet så lättsamt som möjligt för sig själv , som det bara går!!
När nu svensk white trash (i bohuslän, ja) formligen har kastat den stackars Wilma in i hans vård/våld, så tänker han faen inte ta på sig nån skuld, så där i onödan. Bättre att tiga - tom in i döden!
Citera
2020-05-13, 22:36
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Har man laddat hela dagen att börja läsa fuppen men lyckas verkligen inte att få upp den från forumfiles
Testa denna

https://www.docdroid.net/t1lLLzX/3280-19-pdf
Citera
Medlem
https://www.docdroid.net/t1lLLzX/3280-19-pdf#page=1 är det den
Citera
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnasTrams
Det finns ett vittne som har sett någon med signalement likt MGM hoppa upp ur ett dike/bäck
(s. 793-794 FUP). Detta ska ha skett i Ljungskile vid 20:30 tiden. Jag skulle gissa att denna händelse är ursprunget till smutsen/leran.

Tack! Då undrar man ju vad han gjorde i diket/bäcken! Det är ju dessutom först en halvtimme senare som han börjar gå norrut. Vad har han haft för sig i Ljungskile i ca 90 minuter?
Senast redigerad av kungenslillapiga 2020-05-13 kl. 22:43.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
FÅR.. du länkar till fucking FÅR!
Är du på riktigt att du jämför det med att stycka en människa och servera på pizzan, jisses..

Tro inte så gott om barbarer! naivt
Citera
2020-05-13, 22:37
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Testa denna

https://www.docdroid.net/t1lLLzX/3280-19-pdf

Citat:
Ursprungligen postat av Masqu
https://www.docdroid.net/t1lLLzX/3280-19-pdf#page=1 är det den

Denna funkade utmärkt, stort tack och nu slapp man istället prata med frun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in