2020-05-13, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Konsekvensen blir at man blir kalt et troll osv, men det får vi ikke gjort noe med

Vi er alle troll på hver vår måte
Citera
2020-05-13, 20:43
Medlem
GG99Slayers avatar
Er det tunnelsyn å være enig med politiets teorier?
Citera
2020-05-13, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukerinne
Baserer du deg på husken, googler du temaer eller tar du påstander ut av løse lufta?

Det er fakta. Det var en av grunnene til at han var i psykisk ubalanse, det at moren tok med seg sønnen til utlandet.
Citera
2020-05-13, 20:47
Medlem
brukerinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Det er fakta. Det var en av grunnene til at han var i psykisk ubalanse, det at moren tok med seg sønnen til utlandet.
Leste alt jeg kom over om denne saken en gang.
Etter hva jeg husker ble han lokket til Køben med lovnad om å møte sønnen.
Overlater til deg å dokumentere dine påstander.
Citera
2020-05-13, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukerinne
Leste alt jeg kom over om denne saken en gang.
Etter hva jeg husker ble han lokket til Køben med lovnad om å møte sønnen.
Overlater til deg å dokumentere dine påstander.

Ser ikke noe behov for det. Det var Wiborg selv som sa han skulle møte sønnen, ingen andre.
Citera
2020-05-13, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Noen vil tenke at fristelsen er for stor til å lure til seg penger når en milliardær bor i et hus uten en hel masse alarmer og kameraer, i mange land ville det vært komplett umulig uten å bli utsatt for en pengeinnkreving. Pareto Securities må punge ut 89,2 millioner - det er mye penger ! hevn kan være et motiv, innkassere penger fordi man trenger det til utvinnig av Bitcoin et annet, eller kun det at man vil ha x antall millioner.. Noen lokale kjeltringer som visste om den manglende sikkerheten hjemme hos TH kan være en av disse, eller noen andre han har hatt business med som har oppdaget dette.
Det er noe veldig merkelig med denne saken.
Jeg klarer ikke helt å få det til å passe inn på en 70 år gammel mann - tross turbulent ekteskap og at han har vært svært kontrollerende. Men siden vi har fått vite så lite, så har det vært vanskelig å utelukke det.

Når politiet nå har siktet TH, etter så lang tid med intens etterforskning, og de har fortsatt såpass lite bevisgrunnlag, så tenker jeg at løsningen må ligge et annet sted.

Tiden vil forhåpentligvis gi svar
Citera
2020-05-13, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Fin artikkel om AE. Hun må ha giftet seg med TH ikke lenge etter at dette bildet ble tatt. Rart at hun valgte en så annerledes mann, enn denne tatoverte gutten på bildet. Han ser ut som en "spellemann" som tar livet som det faller seg.
Kanskje hun ville tilbake til spellemenn i livets høst..
Citera
2020-05-13, 20:55
Avslutad
Citat:
Vi er alle troll på hver vår måte
Uff ja
Citera
2020-05-13, 20:56
Medlem
Ser noen nevnte Pareto saken på nytt i dag.

Hadde glemt den saken litt men interessant at de ble dømt til å betale 89 mill.nok etter søksmål.. Sikkert tilfeldig men fortsatt interessant.

https://www.dn.no/marked/pareto-securities/finans/okokrim/pareto-securities-domt-til-a-betale-egne-kunder-89-millioner/2-1-744811
Citera
2020-05-13, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Kanskje hun ville tilbake til spellemenn i livets høst..

Ser lett for meg at AE kunne fått mye ut av livet på sine egne premisser, også etter fylte 70.
Ny valp, sitt eget hjem på Gjøvik, hvor barn og barnebarn hadde vært hjertelig velkomne. Kanskje en ny mann også. Det kan da ikke være tilfelle at så mange forskjellige kilder lyver om at hun snakket om skilsmisse før hun forsvant. Meldt inn i gruppen der man kan se etter leilighet på Gjøvik 8. mars 2018, selveste kvinnedagen!
Citera
2020-05-13, 21:02
Medlem
brukerinnes avatar
Citat:
Ser ikke noe behov for det. Det var Wiborg selv som sa han skulle møte sønnen, ingen andre.
Debatten her har behov for at vi sjekker påstander vi setter fram.
Ellers tvinger vi andre til å sjekke dem for oss for å ikke havne i endeløse debatter på usikkert grunnlag. Det er ikke fair.
Mener at å gå langt inn i Wiborg-saken blir litt OT, men kunne ikke dy meg.
Måtte en gang konkludere med at jeg var usikker angående Wiborgs skjebne.
Muligheten for at han ble tatt av dage, gjør at jeg ser saken som et mulig motiv,
men ikke det mest nærliggende.
Citera
2020-05-13, 21:02
Medlem
Bibss avatar
Citat:

Du har rett i dette, Mulholland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in