Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Efter man snabbt skummat och läst en smula så framgår det att brottsplatsen är vardagsrummet men vad är hon slagen med för hittar inget som polisen funnit om det, Sedan har släpat henne till sovrummet dör han styckat upp kroppen T...
Sedan att dem hittade spår av sperma på överkastet där blodet fanns får känslan av att han fick utlösning av adrenalin påslaget då han tagit W av daga, Inget ovanligt det finns flera fall där GM har fått utlösning av detta påslag...
Han har försökt dölja det bra men att förpacka huvudet och lägga upp det i en kabinväska i en garderob det är som han ville säga jag ägde hon och ingen annan kunde få henne genom behålla huvudet, Sedan vart har han lyckats få i väg övriga kroppsdelar är den stora frågan och hur transporterade han bort dem det är många frågor obesvarade ännu och tvivlar alla kommer inte heller vara besvarade efter rättegångarna som det kommer bli!
T har haft kontrollbegär sedan fått fantasier att W var djävulen och utsänd av Trump och annat tyder på att han haft ngn form av psykologisk störning, Gissar åklagaren kommer åberopa antingen livstids fängelse för mod men det lär bli brott mot griftefriden medans försvararen kommer säga rätts psyk för han i någon form!
Sedan en sak som slog mig då man såg bilderna på garderoberna vart sjutton var alla hennes kläder & skor eg för en tjej i W:s ålder har ju skor i alla dess former och kläder i kubik, När man ser närmre så såg man knappt en strimma av dyl kläder fanns dem hos ngn annan kompis eller.....
Är det inte märkligt att gå omkring naken, vilket väl är en förutsättning för sperman på överkastet?
Eller var han naken när han styckade kroppen? Det är i så fall sjukare än sjukast att få utlösning mitt i en grisig styckning
Fast vill minnas att åklagaren menar att styckningen skedde i badrummet.
Det kan ha hamnat där tidigare.
Stackars flicka!